quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:39 schreef kree het volgende:
De buien in het westen lijken een beetje in te kakken helaas.
Hier een laatste radarplaatje:
Tuurlijk kerel, in iedergeval fijn dat je op me website bent geweest, ik reageer verder niet op, allemaal onzin wat je uitkraamt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op de eerste plaats is het natuurlijk erg eenvoudig om wat vrienden en kenissen zo'n beoordeling in te laten vullen. Op de tweede plaats zeg ik nergens dat het niet te vertrouwen IS, ik zeg dat de knullige teksten dat gevoel geven
Maar dit is volledig offtopic.
Er wordt wat meegetrokken vanuit duitsland en er komt wat vanaf de noordzee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:23 schreef Weerman het volgende:
@ Kree: Waar komen die neerslagbeelden vandaan?
De radarbeelden komen van Weatheronlinequote:Op zaterdag 26 november 2005 23:26 schreef Weerman het volgende:
Klopt, dit komt door een depressiemaar ik bedoel, het is niet WeerOnline, die van teleweer?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:22 schreef Weerman het volgende:
[..]
Tuurlijk kerel, in iedergeval fijn dat je op me website bent geweest, ik reageer verder niet op, allemaal onzin wat je uitkraamt.
Het komt voor dat we gewoon helemaal niet antwoorden.quote:Wij staan bekend om onze goede service. Mocht u een e-mail sturen naar ons dan krijgt u bijna altijd een e-mail terug binnen 8 uur.
er wordt gestreefd....quote:en er wordt gestreven naar 100% uptime.
Onze servers vallen wel eens uit.... Dat is niet de boodschap die je wilt vertellen neem ik aan.quote:wij adverteren niet met een minimum uptime, wel met de zekerheid dat er zo weinig mogelijk server uitvallen zullen zijn.
Lijkt me een beter plan jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zal nog eens iemand proberen te helpen. Maar goed, compleet offtopic en wilde het eigenlijk gewoon via mail doen.
Ik word....quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:38 schreef Weerman het volgende:
Zo snel ben ik niet op me tenen getrapt, ik post even iets na een paar weken en ik wordt gelijk aangevallen wat betreft mijn bedrijf. Fijn dat je me wilt helpen, waardeer ik ook. Zal het toch even aanpassen zo
In Emmen zelf valt weinig te zien.quote:Op zondag 27 november 2005 00:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
R'dam nog steeds ernstig sneeuwloos.
Maarrrr, ik ga op visite in Emmen, dus onderweg krijg ik hopelijk wel iets te zien.
Daarom tikte ik ook "onderweg naar..."quote:Op zondag 27 november 2005 00:47 schreef pekel het volgende:
[..]
In Emmen zelf valt weinig te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |