YESquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:32 schreef FRaGMaN het volgende:
midden van het land kan het voorlopig vergeten. Alle buien trekken naar het noorden of komen pas aan land in belgie.
Ik ben daar nog niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:07 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
YES![]()
Vanavond dus uit zonder regen
en morgen gaat UTrecht - Ajax gewoon door![]()
toch?
Wanneer ongeveer denk je dan ? morgen of vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben daar nog niet zo zeker van.
Door de verplaatsing van het lage druk gebied naar het zuiden kan het ook best in het midden van het land gaan regenen/sneeuwen.
Hangt er vanaf hoesnel, hoever en in welke richting het lage drukgebied zich gaat verplaatsen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer denk je dan ? morgen of vandaag
Maar is dit zware neerslag ? of kan je dat niet zienquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:15 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoesnel, hoever en in welke richting het lage drukgebied zich gaat verplaatsen.
hier nog een laatste radarbeeld
[afbeelding]
wit is weinig -> rood ->zwart is veelquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:16 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maar is dit zware neerslag ? of kan je dat niet zien
okquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef kree het volgende:
[..]
wit is weinig -> rood ->zwart is veel
prachtig weerquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:21 schreef LadyS het volgende:
Hier in Lelystad is het al 2 dagen prachtig weer
Ik wil ook sneeuw
Hier zal het wel een gewone wolkbreuk wordenquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Krijgt Rotterdam nog eens wat, of piesen we echt compleet naast de pot, net als in maart?
Dat zal wel weer jaquote:Op zaterdag 26 november 2005 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier zal het wel een gewone wolkbreuk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |