Je ziet 'm denken: "Probeer mijn tenen eens te likken"quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:56 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zit je lekker te poepen, schatje?
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=73242quote:Dirk Scheringa in beeld bij PRDV
door Frank Hendrickx
DEN HAAG - De schatrijke kredietverschaffer Dirk Scheringa is in beeld als kandidaat bij de PRDV, de politieke partij van misdaadverslaggever Peter R. de Vries. ,,Scheringa staat sympathiek ten opzichte van nieuwe politiek en Peter R. de Vries'', aldus Klaas Wilting, voorzitter van de PRDV.
Er is nog niet concreet gesproken over een kandidatuur van Scheringa, die een geschat vermogen van 540 miljoen euro heeft en behoort tot de dertig rijkste personen van Nederland. ,,Scheringa is niet iemand die zomaar zegt, ik sluit me aan bij jullie partij, maar hij staat er wel sympathiek tegenover'', aldus Wilting, die op vriendschappelijk voet staat met Scheringa en tevens optreedt als diens woordvoerder bij kredietbank Frisia.
In het verleden heeft Scheringa blijk gegeven van politieke ambities. Hij wil graag minister van Economische Zaken worden. ,,Dan is de werkeloosheid verleden tijd'', zei de voorzitter van voetbalclub AZ. Volgens Wilting heeft Scheringa het vaak over nieuwe politiek. ,,Daarbij moet het er allemaal een beetje anders aan toegaan dan op dit moment. Als Scheringa geïnteresseerd is, zal er zeker een gesprek plaatsvinden'', aldus de voormalige politiewoordvoerder in Amsterdam.
De PRDV scoort op dit moment teleurstellend in de peilingen. Lijsstrekker Peter R. de Vries besluit op 16 december of hij aan de verkiezingen zal deelnemen. Als uit een peiling blijkt dat minder dan 41 procent van de mensen hem een aanwinst vindt voor de politiek, zal De Vries zijn partij weer opdoeken. Uit de wekelijkse NIPO-peiling blijkt dat op dit moment een kwart van de kiezers Peter R. de Vries ziet als een aanwinst voor de politiek, evenveel als vorige week.
Het design van vogel tenen vind je beter dan bij vrouwen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:08 schreef pberends het volgende:
Je ziet 'm denken: "Probeer mijn tenen eens te likken".
Teennagels zijn in ieder geval totaal overbodig bij de mens.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het design van vogel tenen vind je beter dan bij vrouwen?![]()
Eugenetiseer ze er maar uit!quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Teennagels zijn in ieder geval totaal overbodig bij de mens.
Is meer iets voor: http://forum.fok.nl/topic/772673/5/50quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:10 schreef zakjapannertje het volgende:
De Vries gaat een commielover binnenhalen? :
[..]
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=73242
Wellicht is het een vorm van bescherming of gewoon een test van de natuur. Uiteindelijk komt alles met trial & error tot standquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Teennagels zijn in ieder geval totaal overbodig bij de mens.
Dat is aardig van ze.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
China biedt Rusland excuses aan
PEKING (ANP) - De Chinese minister van Buitenlandse Zaken Li Zhoxing heeft Rusland zaterdag excuses aangeboden voor de vervuiling van de Songhua. De kankerverwekkende benzeen die 13 november in de rivier lekte, bereikt Rusland vermoedelijk over tien dagen.
Behalve de ,,diepe'' excuses voor de mogelijke schade voor de Russen, bood Zhaoxing Rusland ook hulp aan om de ,,consequenties van de vervuiling'' te bestrijden.
interpretatie van zijn uitspraak over hoe hij over werkloosheid denkt, in bv. Noord-Korea bestaat geen werkloosheid meer, het is dan ook de hemel op aarde op dit momentquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Is meer iets voor: Nieuwe partij Peter R. de Vries
En hoezo commielover?
Je speelt dus met klowjow?quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:44 schreef Monidique het volgende:
Ik Fracas nu lekker met KLowJow en Sidekick en jullie lekker niet!
Ik denk dat dta veel te maken heeft met verantwoording afleggen en dus vrije media en andere soorten van transperantie.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:43 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoeveel hinder zou China nu in de toekomst nog van zulke calamiteiten ondervinden?
Ik denk dat jij iemand citeert. Doe dat eens niet.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat dta veel te maken heeft met verantwoording afleggen en dus vrije media en andere soorten van transperantie.
Ik maag gewoon typefouten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat jij iemand citeert. Doe dat eens niet.
Ik dacht dat Scherringa een hekel had aan alles wat met Ajax te maken heeftquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:10 schreef zakjapannertje het volgende:
De Vries gaat een commielover binnenhalen? :
[..]
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=73242
Lees: minimumloon afschaffenquote:In het verleden heeft Scheringa blijk gegeven van politieke ambities. Hij wil graag minister van Economische Zaken worden. ,,Dan is de werkeloosheid verleden tijd''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |