De vraag is meer of iemand de kastanjes wel uit het vuur moet halen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:10 schreef Lyrebird het volgende:
Leuk dat je de VS erbij haalt.
Laat de EU, Japan, China en Rusland maar eens de kastanjes uit het vuur halen, als het zo ver zou komen met die meteoriet. Op dit moment zijn het vooral de Amerikanen die aan een bewakingssysteem werken en nadenken over hoe je met zo'n knoeperd om moet gaan.
Als die mensen denken dat ze dood beter af zijn dan hebben ze dat toch zelf in de hand?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:00 schreef pberends het volgende:
Veel ja-stemmers, waarschijnlijk van veel mensen die er warmpjes bijzitten, maar niet liggen weg te rotten in Afrika, India of Chili. Zouden die mensen anders stemmen denken jullie?
Niets lijkt mij neutraal. Dat staat boven iets negatiefs lijkt mij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:04 schreef OnlineGokker het volgende:
Liever ellende dan "niets"...
Mulisch betitelde het ultieme kwaad in zijn roman Siegfried als het grote Niets, ik vind het wel een interessante gedachtengang. Als iemand trouwens depressief is, heeft degene een tekort aan serotonine (stofje waar je blij van wordt.) als je geen serotonine aan zou maken zou je je absoluut slecht voelen, beter gezegd, je zou Niets voelen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Niets lijkt mij neutraal. Dat staat boven iets negatiefs lijkt mij.
I'm with himquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:44 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft het precies met moraalridders te maken? Ik ben gewoon een egoistische klootzak die geen zin heeft om op deze manier te sterven.
Maar de waarheid is natuurlijk dat de astroïde door God is gezonden om de VS en de VN af te maken om gelijke rechten te geven aan iedereen op de wereld (dood), maar dat willen ze weer niet zien omdat ze dan weer dood moetenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
Natuurlijk voelen die belangrijke personen bij de VS en de VN zichzelf "Sent by God", en voelen amper iets van de dagelijkse ellende die vooral mensen in de derde wereld moeten meemaken. Ze willen natuurlijk de mensen redden van de ondergang, maar de vraag is of je er niet alleen maar ellende mee red?
Gutt.... leuk he... brainstormen over genocides.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
een wat kleinere komeet die precies afrika wegvaagt, dat zou handiger zijn.
Op zich wel ja, al is het wat cru.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
een wat kleinere komeet die precies afrika wegvaagt, dat zou handiger zijn.
niks genocide. gewoon een natuurramp. en het lost toevallig veel problemen op. moet je eens kijken hoeveel ontwikkelingsgeld we dan overhouden, daar kan de regering leuke dingen mee doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:25 schreef Bluesdude het volgende:
Gutt.... leuk he... brainstormen over genocides.
Dat niet eens zozeer, de aarde is gewoon overbevolkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
niks genocide. gewoon een natuurramp. en het lost toevallig veel problemen op. moet je eens kijken hoeveel ontwikkelingsgeld we dan overhouden, daar kan de regering leuke dingen mee doen.
Zo'n natuurramp is er niet, maar voor jouw portemonnee... WENS jij zo'n ramp.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
niks genocide. gewoon een natuurramp. en het lost toevallig veel problemen op. moet je eens kijken hoeveel ontwikkelingsgeld we dan overhouden, daar kan de regering leuke dingen mee doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |