Ik denk dat ze dan allebei goed en moeilijk zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik lees juist vaak dat deel 3 de beste en de moeilijkste schijnt te zijn.
Deel 1 heb ik nooit gespeeld. Ben begonnen met 2, maar vond het echt geen slecht spel hoor. Geen superspel, maar zeker wel vermakelijk!quote:
DMC3 trek jij zeker niet. Het is moeilijker dan NG en het je moet elk level in 1 keer halen. Als je een van een baas aan het eind van een level verliest moet je het hele level opnieuw spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik ook maar een begin maken met DMC3Ben benieuwd
Kijken of ik deze game beter trek dan Ninja Gaiden
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DMC3 trek jij zeker niet. Het is moeilijker dan NG en het je moet elk level in 1 keer halen. Als je een van een baas aan het eind van een level verliest moet je het hele level opnieuw spelen.
Maar goed, je mag het proberen natuurlijk.
erm ja, maar het punt is niet dat je moet backtracken, het irritante is dat je een minuut of 10, 15 bezig bent om het level te halen, en vervolgens bij een eindbaas staat waarvan je megod niet weet hoe je em moet doodmaken, je moet em leren kennen zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uit
2D spelletjes kan je dan misschien wel, maar geef nou maar gewoon toe dat je zuigt.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uit
Ja, alleen erg jammer dat ze voor de PAL-release de progressive scan optie eriut hebben gesloopt. KUTZOOI!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
Zo.. ik ben weer 2 PS2 games rijker. Heb toch maar Soul Calibur III aangeschaft en ik moet zeggen dat dit spel er werkelijk verrekte goed uitziet!Hoge resolutie textures en fatsoenlijke anti-aliassing zie je niet vaak op de PS2. Lekker hoge framerate en erg goed geluid (THX-certified!) Verder speelt het natuurlijk ook weer erg lekker en alles is net weer een beetje beter dan z'n voorganger! Leuke originele nieuwe characters ook. Een èrg goede fighter! Al vind ik het gebrek aan online gameplay nog steeds èrg jammer.
DMC3 is zeker cool, maar ik vind 'm zo...lelijk.quote:En toen zag ik ook ineens DMC3 liggen voor iets minder dan ¤29,- Die kon ik natuurlijk ook niet laten liggen!Heb 'm eventjes gespeeld en het lijkt me zeker wel een geslaagd spel!
Die Nootquote:Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm ja, maar het punt is niet dat je moet backtracken, het irritante is dat je een minuut of 10, 15 bezig bent om het level te halen, en vervolgens bij een eindbaas staat waarvan je megod niet weet hoe je em moet doodmaken, je moet em leren kennen zeg maar.
Dus ga er maar uit dat je de levels met eindbaas 2 keer moet doen minimaal. (en ja dat is idd nog irritante dan backtracken)
Ja... beetje vreemd is het wel. Deel 2 had 'm namelijk wel gewoon.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef Smots het volgende:
Ja, alleen erg jammer dat ze voor de PAL-release de progressive scan optie eriut hebben gesloopt. KUTZOOI!
Yep, maar S.C. 2 was het allermooist op de Xbox.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... beetje vreemd is het wel. Deel 2 had 'm namelijk wel gewoon.
Ik vind hem niet buitensporig naief of schattig. Ik ben nog niet zo ver maar ik vertrouw erop dat er een meer duistere kant na verloop van tijd opduikt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kap even met DQVIII. Spel is werkelijk prachtig hoor. Een vrolijke kleurrijke wereld, sympathieke hoofdpersonen en schattige vijanden.
Ik ben alleen niet zo in de stemming voor kleurrijk, vrolijk en schattig.
Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned... ik moet ze allemaal nog spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er games op de Xbox360?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned... ik moet ze allemaal nog spelen.
Maar ik denk eigenlijk dat ik vanmiddag gewoon weer verder ga met DQVIII. Waar zit jij nu?
Ik zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Ik ben de PS2 ook even uit het oog verloren... ik wacht op FFXII !quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb DQVIII al een week niet meer gespeeld.
pleuris xbox360
'2006'quote:Op maandag 12 december 2005 10:34 schreef JimmyJames het volgende:
Het is al een tijdje stil rondom Okami, voor wanneer was ie ook alweer gepland?
Zoals àl het goede staat gepland voor "2006".quote:Op maandag 12 december 2005 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
'2006'
Gebruikt hij het woord "Bitch" niet meer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben bezig met de nieuwe Prince of Persia, en dat is toch wel een hele verbetering tov Warrior Within
Neequote:Op maandag 12 december 2005 12:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gebruikt hij het woord "Bitch" niet meer?
En ik neem aan dat jij Warrior Within ook erg bagger vond vergeleken met TSOTquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben bezig met de nieuwe Prince of Persia, en dat is toch wel een hele verbetering tov Warrior Within
Serieus, het is écht een vette gamequote:Op maandag 12 december 2005 13:27 schreef Darkzell het volgende:
[..]
En ik neem aan dat jij Warrior Within ook erg bagger vond vergeleken met TSOT![]()
Dan is er nog hoop voor mij dus. Hopelijk ontvang ik hem snel in m'n brievenbus heb POP3 namelijk gewonnen alleen was wat huiverig aangezien ik WW nogal brak vond.
Famitsu cijfers doen me niet zoveel, maar aangezien Kingdom Hearts een van mijn favoriete spellen is weet ik dat het toch wel top wordt!quote:Op woensdag 14 december 2005 13:53 schreef PandorasBox het volgende:
Famitsu reviewed Kingdom Hearts 2:
10/10/10/9
39/40 dus.![]()
Dragon Quest Yangus:
[afbeelding]
Een Dragon Quest VIII spin-off voor de Ps2.!
Minder,... een stuk minder geloof ik...quote:Op woensdag 14 december 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat kreeg KH 1 van Famitsu?
KH2 KH2 KH2 hype hype hype!quote:Op woensdag 14 december 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Elegy: De PS2 is fucked up met beeld, RGB zou het moeten oplossen (bij mij iig wel)
@ Sjo: Ik word steeds nieuwsgieriger naar KH2
Hoerquote:
Je gaat mee met elke hypequote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoer
Ik ga zo mee met die hype![]()
En terecht!quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoer
Ik ga zo mee met die hype![]()
Dat valt best mee... Laatste hypes waarin ik meeging waren GTASA en Halo 2quote:Op woensdag 14 december 2005 21:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je gaat mee met elke hype. Volgens mij ga je zelfs mee als ik de My Little Pony Game ga hypen.
quote:Op woensdag 14 december 2005 21:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
En terecht!Ik vond de eerste Kingdom Hearts geweldig, maar volgens mij wordt deze nog veel beter.
Alleen maar kutgamesquote:Op woensdag 14 december 2005 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat valt best mee... Laatste hypes waarin ik meeging waren GTASA en Halo 2Kameo heb ik zelf gecreeerd
Hij noemt GTA SA kut ookquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen maar kutgamesOp Kameo na dan.
Je ging trouwens ook aardig mee in de Shin Megami Tensei hype, de DQVIII hype en de Shadow of the Colossus hype.
Halo 2 was leuk.... GTA is briljant... maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Halo2... GTA was eigenlijk best leuk.
Ik vond de setting ook cool, maar Vice City had gewoon iets, laten we het een X factor noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef Chocobo het volgende:
Leuk dat verschil... ik vond die US country shit erg cool en vooral LA trok me heel erg. Boys N the Hood
En Roy dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gewoon meer met de jaren '80 setting van Vice City. Dat was echt mijn jeugd...foute muziek...Miami Vice...Scarface...
Met hiphop negers heb ik gewoon niet zoveel.
Ik heb ook het idee dat het mijn jeugd was, maar dat zullen wel de herhalingen van Miami Vice geweest zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gewoon meer met de jaren '80 setting van Vice City. Dat was echt mijn jeugd...foute muziek...Miami Vice...Scarface...
Met hiphop negers heb ik gewoon niet zoveel.
Nocturne en DQ hadden al goede cijfers gehad in JPN voordat ik ze kochtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen maar kutgamesOp Kameo na dan.
Je ging trouwens ook aardig mee in de Shin Megami Tensei hype, de DQVIII hype en de Shadow of the Colossus hype.
Dacht ik eerst ook, maar ja ze geven het alleen uit he, het spel is gewoon van Level 5 (toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ontdek net dat Rogue Galaxy wordt uitgegeven door Sony, ik dacht dat het een S-E game was. En dan te bedenken dat Sony de reputatie had het ontwikkelen van spellen voor haar consoles over te laten aan anderen...
Voor 8 euro heb je daar een HEULE goede deal aan!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef GF het volgende:
Van de week Second Sight gekocht. Was maar 8 euri
http://www.gamefaqs.com/quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef capital_P het volgende:
weet iemand een goeie walkthrough te vinden voor altered beast?
Standaard?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Second Sight...zo slecht inderdaad...
Naja, slecht...het is gewoon allemaal zo vreselijk standaard.
Niet iedereen houdt van al die vrolijke kut kleurtjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Second Sight...zo slecht inderdaad...
Naja, slecht...het is gewoon allemaal zo vreselijk standaard.
Zoals ditquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Scan van Seiken Densetsu 4:
[afbeelding]
Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.![]()
Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:
[..]
Zoals dit
Zo'n spel zou ik kopen voor m'n nichtje van 5.
Kloptquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he?Je ziet RPG en kleurtjes en je vind het kinderachtig
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:
Zo'n spel zou ik kopen voor m'n nichtje van 5.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
Dat is wel heel erg grofquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
Geniaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Interessant.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Meestal niet van PS2 games, waar dit topic over hoort te gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Interessant.....
Hebben PC-gamers geen verstand van games?
Tja... ik kan niet ontkennen dat het er erg mooi uitziet, maar met dit soort games kan ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.![]()
Erg veel hersens heb jij niet, he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat jij degene bent met een gebrek aan hersencapaciteit, met name op het gebied van voorstellingsvermogen. Zolang de gameplay in orde is, kan ik (samen met veel andere volwassenen) namelijk intens genieten van dit soort spellen. Wellicht is het een teken van gebrek aan volwassenheid dat je blijkbaar niet verder kijkt dan de grafische stijl, en daarop het spel beoordeelt. Bovendien zeggen de graphics niet altijd iets over de vrolijkheid of kinderlijkheid van een spel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef GF het volgende:
Erg veel hersens heb jij niet, he?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat (volwassen) mannen spellen spelen die zo vrolijk, kinderlijk en naief zijnJe vriendin, ok.
Dan komt er weer een nieuw deel.quote:Zo ook in dit 'centrale' PS2-topic. Wat meer iets weg heeft van een kliekje slowchatters. Dat dit deel maar snel vol mag wezen![]()
Maar die komt dan niet meer in m'n ATquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef chibibo het volgende:
Dan komt er weer een nieuw deel. [afbeelding]
Je hoeft er niet op te klikken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef GF het volgende:
[..]
Maar die komt dan niet meer in m'n AT![]()
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken.
Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:
[..]
Nee.
Is het geen optie een aparte reeks te openen voor al die RPG-rommel? Sinds jij een blauw kleurtje hebt. Dan is dit topic geen verkapt SC-topic meer en kan hier misschien over de PS2 gepraat worden. Wat je aan de hand van de TT zou verwachten. Games op zich hebben toch ook hun eigen aparte topic.
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.
Iedereen is welkom om het over andere dingen te hebben en zoveel slowchat zie ik niet.
Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef GF het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag.
Als die RPG's op de PS2 zo enorm populair zijn waarom dan geen apart topic? Want lees maar terug. Het gaat hier over weinig anders dan die kleurplaten.
Echt fok weer hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.
Dat had ik nou niet verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef peristilius het volgende:
en ik denk dat veel users het met me eens zijn.
klopt , titels als ratchet 4 en andere worden niet besproken omdat het vaak alleen om rpgs gaat hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik doe het toch!
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
Het gaat vaak over RPG, maar als ik even terug kijk zie ik op de vorige pagina Soul Calibur, Devil May Cry 3, Prince of Persia 3, God of War, Okami en GTA. Het is echt niet zo dat het alleen maar over RPG gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik doe het toch!
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |