Heb je God of War eigenlijk al gespeeld, das een musthave voor iedere PS bezitterquote:Op zondag 4 december 2005 18:01 schreef Steeven het volgende:
Nm, ik heb de PS2 van mn maat overgenomen voor 90.
Ok, ik heb er nu een paar uur opzitten en zal even mijn eerste indrukken posten.quote:Op maandag 5 december 2005 00:24 schreef Chocobo het volgende:
En ?
Ga weg dan en vervuil dit topic niet met je baggerposts.quote:Op maandag 5 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:
Ik geil in ieder geval niet op spellen met Knorretje en Winnie de Pooh als characters terwijl ik me aftrek boven m'n NTSC-playstation
Final Fantasy X is gewoon een lekkere RPG. Als je die niet gespeeld hebt zou ik daarmee gewoon beginnen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:16 schreef LostFormat het volgende:
Ik zoek weer eens een toffe turnbased rpg. Hoeft niet perse recent te zijn. Wat zijn echte klassiekers die ik gespeeld moet hebben?
Die heb ik gespeeld. Erg tof. Iets in die richting zoek ik ook. Al mag het van mij wat minder klef en lief maar dat hoort ook wel een beetje bij het genre.quote:Op maandag 5 december 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy X is gewoon een lekkere RPG. Als je die niet gespeeld hebt zou ik daarmee gewoon beginnen.
Je moet even zorgen dat je de Collector's Edition te pakken hebt.quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef trepper het volgende:
Ik heb ff een vraagje. Ik zag Xenosaga II hier liggen in de winkel en vroeg me af of iemand weet of het verhaal verder gaat op deel 1 of dat het een nieuw spel is. Vind het een beetje zonde om te kopen als ik het eerste spel nooit gespeeld heb.
Hoe is het spel Gijs?quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 Colossi verslagen. Die vliegende was erg vet, die zwemmende was maar irritant![]()
Fucking briljantquote:
Heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fucking briljant![]()
Je krijgt in de centrale tempel te horen wie je volgende vijand is. Je zoekt m met je zwaard en de zon. Je gaat er naartoe en dan moet je uitzoeken hoe je in Godsnaam zo'n gigantische reus verslaat! Werkelijkwaar fantastisch! Deze game is geweldig!
Bij Lucifers Call heb je een auto-attack mode waardoor random encounters heel snel gaan als je tegen zwakkere tegenstanders moet vechten. Het is wel zo dat je overal random encounters hebt en er geen veilige dorpjes zijn. Ik vond het een geweldig spel, naast een RPG is het ook een soort pokemon voor volwassenenquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
Die lucifers call lijkt mij iets teveel random encounters en onmogelijke puzzels. Wazige verhalen vind ik opzich tof maar dat moet dan wel in proportie met de gameplay staan. DQVIII lijkt me zeer tof maar dat duurt nog wel even. Dus maar op zoek naar SH. Is die een beetje te spelen zonder dat je de 1e hebt gespeeld?
Oke bedankt.quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Je moet even zorgen dat je de Collector's Edition te pakken hebt.
Daar zit een dvd bij die je in vier en een half uur (!) deel 1 uit de doeken doet.
Topserie.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Hoi! Kom je ook uit Schiedam? Leuk!
Goddelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
Overmorgen te koop in Japan...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
iemand die ratchet : Deadlocked al heeft gegamed?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb last van Colossus 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Hmmm... ik lees juist vaak dat deel 3 de beste en de moeilijkste schijnt te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef peristilius het volgende:
Ik wil DMC1 altijd nog hebben
Schijnt de beste en de moeilijkste te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |