Volgens mij issie USA onlyquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand of Tales of Legendia uit gaat komen in de EU. De US realease is in Februari en dit spel lijkt me zo tof! Laten we hopen dat die uit komt in EU.
Serieus, dat kom ik dan echt wel doen he! Weet je hoe leuk die games in de Tales serie zijn! Tales of Symphonia op de GC was geweldig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij issie USA onlyIk ga m tegen die tijd reviewen en als je dan wil spelen kan je iig bij mij komen spelen
Ben het met Strol eens. Tactisch overzicht en nadenken vind ik cooler en beter passen bij een FF gamequote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef P-Style het volgende:
Al die mietjes die voor wait-mode kiezen...
Het enige spel wat ik nog voor de PS2 haal.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo gespeeld, fantastischIk had mn twijfels na het zien van de gameplay video's, maar het werkt prima
Ik kies trouwens voor Wait mode. Spel ziet er fantastisch uit.
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Het enige spel wat ik nog voor de PS2 haal.....![]()
Ik moet er nog heeeel lang over nadenken Gijs... De 360 heeft me bij mijn ballen gegrepen. Games zijn zo mooi en goed... kan bv nu al niet wachten op Oblivion... verkies ik boven SotC bvquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*
Grandia III, Tales of Legendiaquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*
Ik zou er inderdaad nog maar eens heel goed over nadenken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet er nog heeeel lang over nadenken Gijs... De 360 heeft me bij mijn ballen gegrepen. Games zijn zo mooi en goed... kan bv nu al niet wachten op Oblivion... verkies ik boven SotC bv
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia update:
Character info
http://ps2.ign.com/articles/672/672822p1.html
Screens:
http://media.ps2.ign.com/media/718/718856/imgs_1.html
Videos:
http://media.ps2.ign.com/media/718/718856/vids_1.html
Filmpjes zijn erg kort en alleen de 2 rechter filmpjes laten iets boeiends zien. Mensen die eerdere Tales of games niet trokken zullen deze waarschijnlijk ook niet tof vindenIk vind het iig fantastisch
![]()
Wie wil je gaan slaan dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dit spel zal en moet een EU release krijgen, anders ben ik echt genoodzaakt om iemand echt te gaan slaan. Tales-games zijn![]()
Nja, qua exclusieve releases is het in PAL-land de afgelopen maanden nu eenmaal erg stil.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef GF het volgende:
Enige waar iedereen hier zo'n beetje over praat is hoe geil hun NTSC playstation wel niet is. En welke (nog geilere) RPG's ze erop gaan spelenEcht altijd als ik deze reeks check.
Is de PS2 nog ergens anders goed voor dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef GF het volgende:
Enige waar iedereen hier zo'n beetje over praat is hoe geil hun NTSC playstation wel niet is. En welke (nog geilere) RPG's ze erop gaan spelenEcht altijd als ik deze reeks check.
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gangquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:57 schreef GF het volgende:
Het gaat mij niet om wel of niet exclusief. Wat is daar zo belangrijk aan dat andere spellen bijkbaar hier niet echt voorbij komen? Of de PS2 gewoon als apparaat op zich? Echt centraal kan ik dit niet noemen. Maak dan een ik-geil-op-imports-topic.
Kliekjes horen in een SCquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gang
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gang
Dom gelul?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat nu weer voor dom gelul? We genieten gewoon van goede games die over een paar maanden ook in Europa uitkomen.
Wat let je om zelf een zinvolle bijdrage te leveren? Zeiken is zeker makkelijker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:04 schreef GF het volgende:
Dom gelul?
Echt altijd als ik deze reeks even check, gaat 95% over RPG's en of deze wel of niet een PAL-release zullen krijgen.
Sorry, we zullen het er niet meer over hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:04 schreef GF het volgende:
[..]
Dom gelul?
Echt altijd als ik deze reeks even check, gaat 95% over RPG's en of deze wel of niet een PAL-release zullen krijgen.
Gelukkig wel....als je met een controller speelt tegen iemand met een muis ben je kansloos.quote:Op zondag 4 december 2005 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Dat kan niet. Ander spel, andere servers, andere opzet.
Ik had naar mijn mening een zinvolle bijdrage in de vorm van een serieuze hardware-matige vraag. Want ik dacht dat dit topic daarvoor was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een zinvolle bijdrage te leveren? Zeiken is zeker makkelijker.
Ehm.. bijv. jou omdat jij het spel wel kunt spelenquote:
Dat mag toch ook en als ik antwoord wist had je dat zo van mij gekregen. Ik heb alleen geen flauw idee.quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef GF het volgende:
[..]
Ik had naar mijn mening een zinvolle bijdrage in de vorm van een serieuze hardware-matige vraag. Want ik dacht dat dit topic daarvoor was.
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?quote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Steeven het volgende:
Weet iemand waar je nog goedkoop een PS2 kan scoren? 150 euro manafzetters.
Dat sowieso.quote:Op zondag 4 december 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?
Zeg, moet dat nou altijd? Dat gepimp met NTSC consolesquote:Op zondag 4 december 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?
Wij geven een extra dimensie aan het begrip "Playah"!quote:Op zondag 4 december 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, moet dat nou altijd? Dat gepimp met NTSC consoles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |