Volgens mij issie USA onlyquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:01 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand of Tales of Legendia uit gaat komen in de EU. De US realease is in Februari en dit spel lijkt me zo tof! Laten we hopen dat die uit komt in EU.
Serieus, dat kom ik dan echt wel doen he! Weet je hoe leuk die games in de Tales serie zijn! Tales of Symphonia op de GC was geweldig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Volgens mij issie USA onlyIk ga m tegen die tijd reviewen en als je dan wil spelen kan je iig bij mij komen spelen
Ben het met Strol eens. Tactisch overzicht en nadenken vind ik cooler en beter passen bij een FF gamequote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef P-Style het volgende:
Al die mietjes die voor wait-mode kiezen...
Het enige spel wat ik nog voor de PS2 haal.....quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Demo gespeeld, fantastischIk had mn twijfels na het zien van de gameplay video's, maar het werkt prima
Ik kies trouwens voor Wait mode. Spel ziet er fantastisch uit.
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
Het enige spel wat ik nog voor de PS2 haal.....![]()
Ik moet er nog heeeel lang over nadenken Gijs... De 360 heeft me bij mijn ballen gegrepen. Games zijn zo mooi en goed... kan bv nu al niet wachten op Oblivion... verkies ik boven SotC bvquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*
Grandia III, Tales of Legendiaquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*uche* Okami, SotC, DQVIII, KH2 *uche*
Ik zou er inderdaad nog maar eens heel goed over nadenken...quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet er nog heeeel lang over nadenken Gijs... De 360 heeft me bij mijn ballen gegrepen. Games zijn zo mooi en goed... kan bv nu al niet wachten op Oblivion... verkies ik boven SotC bv
quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Legendia update:
Character info
http://ps2.ign.com/articles/672/672822p1.html
Screens:
http://media.ps2.ign.com/media/718/718856/imgs_1.html
Videos:
http://media.ps2.ign.com/media/718/718856/vids_1.html
Filmpjes zijn erg kort en alleen de 2 rechter filmpjes laten iets boeiends zien. Mensen die eerdere Tales of games niet trokken zullen deze waarschijnlijk ook niet tof vindenIk vind het iig fantastisch
![]()
Wie wil je gaan slaan dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Dit spel zal en moet een EU release krijgen, anders ben ik echt genoodzaakt om iemand echt te gaan slaan. Tales-games zijn![]()
Nja, qua exclusieve releases is het in PAL-land de afgelopen maanden nu eenmaal erg stil.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef GF het volgende:
Enige waar iedereen hier zo'n beetje over praat is hoe geil hun NTSC playstation wel niet is. En welke (nog geilere) RPG's ze erop gaan spelenEcht altijd als ik deze reeks check.
Is de PS2 nog ergens anders goed voor dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:47 schreef GF het volgende:
Enige waar iedereen hier zo'n beetje over praat is hoe geil hun NTSC playstation wel niet is. En welke (nog geilere) RPG's ze erop gaan spelenEcht altijd als ik deze reeks check.
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gangquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:57 schreef GF het volgende:
Het gaat mij niet om wel of niet exclusief. Wat is daar zo belangrijk aan dat andere spellen bijkbaar hier niet echt voorbij komen? Of de PS2 gewoon als apparaat op zich? Echt centraal kan ik dit niet noemen. Maak dan een ik-geil-op-imports-topic.
Kliekjes horen in een SCquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gang
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier kan alles besproken worden wat met de PS2 te maken heeft hoor. Het enige vaste groepje dat post is echter (vooral) RPG fan mbt de PS2 en dan vooral via import. Voel je daardoor echter niet belemmerd in je posts. Als jij het wil hebben over Katamari Damacy of GTA of Socom of wat dan ook, ga je gang
Dom gelul?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:59 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dat nu weer voor dom gelul? We genieten gewoon van goede games die over een paar maanden ook in Europa uitkomen.
Wat let je om zelf een zinvolle bijdrage te leveren? Zeiken is zeker makkelijker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:04 schreef GF het volgende:
Dom gelul?
Echt altijd als ik deze reeks even check, gaat 95% over RPG's en of deze wel of niet een PAL-release zullen krijgen.
Sorry, we zullen het er niet meer over hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:04 schreef GF het volgende:
[..]
Dom gelul?
Echt altijd als ik deze reeks even check, gaat 95% over RPG's en of deze wel of niet een PAL-release zullen krijgen.
Gelukkig wel....als je met een controller speelt tegen iemand met een muis ben je kansloos.quote:Op zondag 4 december 2005 06:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Dat kan niet. Ander spel, andere servers, andere opzet.
Ik had naar mijn mening een zinvolle bijdrage in de vorm van een serieuze hardware-matige vraag. Want ik dacht dat dit topic daarvoor was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat let je om zelf een zinvolle bijdrage te leveren? Zeiken is zeker makkelijker.
Ehm.. bijv. jou omdat jij het spel wel kunt spelenquote:
Dat mag toch ook en als ik antwoord wist had je dat zo van mij gekregen. Ik heb alleen geen flauw idee.quote:Op zondag 4 december 2005 11:41 schreef GF het volgende:
[..]
Ik had naar mijn mening een zinvolle bijdrage in de vorm van een serieuze hardware-matige vraag. Want ik dacht dat dit topic daarvoor was.
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?quote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Steeven het volgende:
Weet iemand waar je nog goedkoop een PS2 kan scoren? 150 euro manafzetters.
Dat sowieso.quote:Op zondag 4 december 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?
Zeg, moet dat nou altijd? Dat gepimp met NTSC consolesquote:Op zondag 4 december 2005 17:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je niet beter meteen een NTSC console halen?
Wij geven een extra dimensie aan het begrip "Playah"!quote:Op zondag 4 december 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, moet dat nou altijd? Dat gepimp met NTSC consoles
Heb je God of War eigenlijk al gespeeld, das een musthave voor iedere PS bezitterquote:Op zondag 4 december 2005 18:01 schreef Steeven het volgende:
Nm, ik heb de PS2 van mn maat overgenomen voor 90.
Ok, ik heb er nu een paar uur opzitten en zal even mijn eerste indrukken posten.quote:Op maandag 5 december 2005 00:24 schreef Chocobo het volgende:
En ?
Ga weg dan en vervuil dit topic niet met je baggerposts.quote:Op maandag 5 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:
Ik geil in ieder geval niet op spellen met Knorretje en Winnie de Pooh als characters terwijl ik me aftrek boven m'n NTSC-playstation
Final Fantasy X is gewoon een lekkere RPG. Als je die niet gespeeld hebt zou ik daarmee gewoon beginnen.quote:Op maandag 5 december 2005 10:16 schreef LostFormat het volgende:
Ik zoek weer eens een toffe turnbased rpg. Hoeft niet perse recent te zijn. Wat zijn echte klassiekers die ik gespeeld moet hebben?
Die heb ik gespeeld. Erg tof. Iets in die richting zoek ik ook. Al mag het van mij wat minder klef en lief maar dat hoort ook wel een beetje bij het genre.quote:Op maandag 5 december 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Final Fantasy X is gewoon een lekkere RPG. Als je die niet gespeeld hebt zou ik daarmee gewoon beginnen.
Je moet even zorgen dat je de Collector's Edition te pakken hebt.quote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef trepper het volgende:
Ik heb ff een vraagje. Ik zag Xenosaga II hier liggen in de winkel en vroeg me af of iemand weet of het verhaal verder gaat op deel 1 of dat het een nieuw spel is. Vind het een beetje zonde om te kopen als ik het eerste spel nooit gespeeld heb.
Hoe is het spel Gijs?quote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
7 Colossi verslagen. Die vliegende was erg vet, die zwemmende was maar irritant![]()
Fucking briljantquote:
Heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fucking briljant![]()
Je krijgt in de centrale tempel te horen wie je volgende vijand is. Je zoekt m met je zwaard en de zon. Je gaat er naartoe en dan moet je uitzoeken hoe je in Godsnaam zo'n gigantische reus verslaat! Werkelijkwaar fantastisch! Deze game is geweldig!
Bij Lucifers Call heb je een auto-attack mode waardoor random encounters heel snel gaan als je tegen zwakkere tegenstanders moet vechten. Het is wel zo dat je overal random encounters hebt en er geen veilige dorpjes zijn. Ik vond het een geweldig spel, naast een RPG is het ook een soort pokemon voor volwassenenquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef LostFormat het volgende:
Die lucifers call lijkt mij iets teveel random encounters en onmogelijke puzzels. Wazige verhalen vind ik opzich tof maar dat moet dan wel in proportie met de gameplay staan. DQVIII lijkt me zeer tof maar dat duurt nog wel even. Dus maar op zoek naar SH. Is die een beetje te spelen zonder dat je de 1e hebt gespeeld?
Oke bedankt.quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Je moet even zorgen dat je de Collector's Edition te pakken hebt.
Daar zit een dvd bij die je in vier en een half uur (!) deel 1 uit de doeken doet.
Topserie.![]()
Yup.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:35 schreef H.Flick het volgende:
Hoi! Kom je ook uit Schiedam? Leuk!
Goddelijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef InsertCredit het volgende:
[afbeelding]
Overmorgen te koop in Japan...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
iemand die ratchet : Deadlocked al heeft gegamed?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb last van Colossus 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Hmmm... ik lees juist vaak dat deel 3 de beste en de moeilijkste schijnt te zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:11 schreef peristilius het volgende:
Ik wil DMC1 altijd nog hebben
Schijnt de beste en de moeilijkste te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |