Ik denk dat ze dan allebei goed en moeilijk zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hmmm... ik lees juist vaak dat deel 3 de beste en de moeilijkste schijnt te zijn.
Deel 1 heb ik nooit gespeeld. Ben begonnen met 2, maar vond het echt geen slecht spel hoor. Geen superspel, maar zeker wel vermakelijk!quote:
DMC3 trek jij zeker niet. Het is moeilijker dan NG en het je moet elk level in 1 keer halen. Als je een van een baas aan het eind van een level verliest moet je het hele level opnieuw spelen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga dit weekend denk ik ook maar een begin maken met DMC3Ben benieuwd
Kijken of ik deze game beter trek dan Ninja Gaiden
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef H.Flick het volgende:
[..]
DMC3 trek jij zeker niet. Het is moeilijker dan NG en het je moet elk level in 1 keer halen. Als je een van een baas aan het eind van een level verliest moet je het hele level opnieuw spelen.
Maar goed, je mag het proberen natuurlijk.
erm ja, maar het punt is niet dat je moet backtracken, het irritante is dat je een minuut of 10, 15 bezig bent om het level te halen, en vervolgens bij een eindbaas staat waarvan je megod niet weet hoe je em moet doodmaken, je moet em leren kennen zeg maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uit
2D spelletjes kan je dan misschien wel, maar geef nou maar gewoon toe dat je zuigt.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grote vraag is, zitten er respawnende vijanden in? Qua moeilijkheid speel ik ook Alien Hominid en Viewtiful Joe uit
Ja, alleen erg jammer dat ze voor de PAL-release de progressive scan optie eriut hebben gesloopt. KUTZOOI!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:09 schreef P-Style het volgende:
Zo.. ik ben weer 2 PS2 games rijker. Heb toch maar Soul Calibur III aangeschaft en ik moet zeggen dat dit spel er werkelijk verrekte goed uitziet!Hoge resolutie textures en fatsoenlijke anti-aliassing zie je niet vaak op de PS2. Lekker hoge framerate en erg goed geluid (THX-certified!) Verder speelt het natuurlijk ook weer erg lekker en alles is net weer een beetje beter dan z'n voorganger! Leuke originele nieuwe characters ook. Een èrg goede fighter! Al vind ik het gebrek aan online gameplay nog steeds èrg jammer.
DMC3 is zeker cool, maar ik vind 'm zo...lelijk.quote:En toen zag ik ook ineens DMC3 liggen voor iets minder dan ¤29,- Die kon ik natuurlijk ook niet laten liggen!Heb 'm eventjes gespeeld en het lijkt me zeker wel een geslaagd spel!
Die Nootquote:Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
erm ja, maar het punt is niet dat je moet backtracken, het irritante is dat je een minuut of 10, 15 bezig bent om het level te halen, en vervolgens bij een eindbaas staat waarvan je megod niet weet hoe je em moet doodmaken, je moet em leren kennen zeg maar.
Dus ga er maar uit dat je de levels met eindbaas 2 keer moet doen minimaal. (en ja dat is idd nog irritante dan backtracken)
Ja... beetje vreemd is het wel. Deel 2 had 'm namelijk wel gewoon.quote:Op donderdag 8 december 2005 19:26 schreef Smots het volgende:
Ja, alleen erg jammer dat ze voor de PAL-release de progressive scan optie eriut hebben gesloopt. KUTZOOI!
Yep, maar S.C. 2 was het allermooist op de Xbox.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja... beetje vreemd is het wel. Deel 2 had 'm namelijk wel gewoon.
Ik vind hem niet buitensporig naief of schattig. Ik ben nog niet zo ver maar ik vertrouw erop dat er een meer duistere kant na verloop van tijd opduikt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kap even met DQVIII. Spel is werkelijk prachtig hoor. Een vrolijke kleurrijke wereld, sympathieke hoofdpersonen en schattige vijanden.
Ik ben alleen niet zo in de stemming voor kleurrijk, vrolijk en schattig.
Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned... ik moet ze allemaal nog spelen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:28 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er games op de Xbox360?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned... ik moet ze allemaal nog spelen.
Maar ik denk eigenlijk dat ik vanmiddag gewoon weer verder ga met DQVIII. Waar zit jij nu?
Ik zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Ik ben de PS2 ook even uit het oog verloren... ik wacht op FFXII !quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb DQVIII al een week niet meer gespeeld.
pleuris xbox360
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |