Halo 2 was leuk.... GTA is briljant... maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 14 december 2005 22:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Halo2... GTA was eigenlijk best leuk.
Ik vond de setting ook cool, maar Vice City had gewoon iets, laten we het een X factor noemen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:35 schreef Chocobo het volgende:
Leuk dat verschil... ik vond die US country shit erg cool en vooral LA trok me heel erg. Boys N the Hood
En Roy dan?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gewoon meer met de jaren '80 setting van Vice City. Dat was echt mijn jeugd...foute muziek...Miami Vice...Scarface...
Met hiphop negers heb ik gewoon niet zoveel.
Ik heb ook het idee dat het mijn jeugd was, maar dat zullen wel de herhalingen van Miami Vice geweest zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 22:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik had gewoon meer met de jaren '80 setting van Vice City. Dat was echt mijn jeugd...foute muziek...Miami Vice...Scarface...
Met hiphop negers heb ik gewoon niet zoveel.
Nocturne en DQ hadden al goede cijfers gehad in JPN voordat ik ze kochtquote:Op woensdag 14 december 2005 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen maar kutgamesOp Kameo na dan.
Je ging trouwens ook aardig mee in de Shin Megami Tensei hype, de DQVIII hype en de Shadow of the Colossus hype.
Dacht ik eerst ook, maar ja ze geven het alleen uit he, het spel is gewoon van Level 5 (toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ontdek net dat Rogue Galaxy wordt uitgegeven door Sony, ik dacht dat het een S-E game was. En dan te bedenken dat Sony de reputatie had het ontwikkelen van spellen voor haar consoles over te laten aan anderen...
Voor 8 euro heb je daar een HEULE goede deal aan!quote:Op woensdag 14 december 2005 14:51 schreef GF het volgende:
Van de week Second Sight gekocht. Was maar 8 euri
http://www.gamefaqs.com/quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:23 schreef capital_P het volgende:
weet iemand een goeie walkthrough te vinden voor altered beast?
Standaard?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Second Sight...zo slecht inderdaad...
Naja, slecht...het is gewoon allemaal zo vreselijk standaard.
Niet iedereen houdt van al die vrolijke kut kleurtjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
Second Sight...zo slecht inderdaad...
Naja, slecht...het is gewoon allemaal zo vreselijk standaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |