Zoals ditquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Scan van Seiken Densetsu 4:
[afbeelding]
Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.![]()
Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:
[..]
Zoals dit
Zo'n spel zou ik kopen voor m'n nichtje van 5.
Kloptquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he?Je ziet RPG en kleurtjes en je vind het kinderachtig
![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:
Zo'n spel zou ik kopen voor m'n nichtje van 5.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
Dat is wel heel erg grofquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
Geniaalquote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Interessant.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Meestal niet van PS2 games, waar dit topic over hoort te gaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef Smots het volgende:
[..]
Interessant.....
Hebben PC-gamers geen verstand van games?
Tja... ik kan niet ontkennen dat het er erg mooi uitziet, maar met dit soort games kan ik niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.![]()
Erg veel hersens heb jij niet, he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat jij degene bent met een gebrek aan hersencapaciteit, met name op het gebied van voorstellingsvermogen. Zolang de gameplay in orde is, kan ik (samen met veel andere volwassenen) namelijk intens genieten van dit soort spellen. Wellicht is het een teken van gebrek aan volwassenheid dat je blijkbaar niet verder kijkt dan de grafische stijl, en daarop het spel beoordeelt. Bovendien zeggen de graphics niet altijd iets over de vrolijkheid of kinderlijkheid van een spel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef GF het volgende:
Erg veel hersens heb jij niet, he?
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat (volwassen) mannen spellen spelen die zo vrolijk, kinderlijk en naief zijnJe vriendin, ok.
Dan komt er weer een nieuw deel.quote:Zo ook in dit 'centrale' PS2-topic. Wat meer iets weg heeft van een kliekje slowchatters. Dat dit deel maar snel vol mag wezen![]()
Maar die komt dan niet meer in m'n ATquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef chibibo het volgende:
Dan komt er weer een nieuw deel. [afbeelding]
Je hoeft er niet op te klikken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef GF het volgende:
[..]
Maar die komt dan niet meer in m'n AT![]()
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te klikken.
Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:
[..]
Nee.
Is het geen optie een aparte reeks te openen voor al die RPG-rommel? Sinds jij een blauw kleurtje hebt. Dan is dit topic geen verkapt SC-topic meer en kan hier misschien over de PS2 gepraat worden. Wat je aan de hand van de TT zou verwachten. Games op zich hebben toch ook hun eigen aparte topic.
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.
Iedereen is welkom om het over andere dingen te hebben en zoveel slowchat zie ik niet.
Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef GF het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag.
Als die RPG's op de PS2 zo enorm populair zijn waarom dan geen apart topic? Want lees maar terug. Het gaat hier over weinig anders dan die kleurplaten.
Echt fok weer hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.
Dat had ik nou niet verwachtquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef peristilius het volgende:
en ik denk dat veel users het met me eens zijn.
klopt , titels als ratchet 4 en andere worden niet besproken omdat het vaak alleen om rpgs gaat hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik doe het toch!
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
Het gaat vaak over RPG, maar als ik even terug kijk zie ik op de vorige pagina Soul Calibur, Devil May Cry 3, Prince of Persia 3, God of War, Okami en GTA. Het is echt niet zo dat het alleen maar over RPG gaat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar ik doe het toch!
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |