abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:47:23 #276
91306 GF
Kingwood
pi_33139937
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:49 schreef PandorasBox het volgende:
Scan van Seiken Densetsu 4:

[afbeelding]

Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.
Zoals dit

Zo'n spel zou ik kopen voor m'n nichtje van 5.
Unspoken words were understood
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:52:54 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_33140059
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:

[..]

Zoals dit

Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he? Je ziet RPG en kleurtjes en je vind het kinderachtig
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 december 2005 @ 17:54:49 #278
91306 GF
Kingwood
pi_33140097
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je hebt werkelijk geeeeen idee wat 'Seiken' voor een game reeks is he? Je ziet RPG en kleurtjes en je vind het kinderachtig
Klopt
pi_33141331
quote:

[afbeelding]

Volgens mij zijn dit de eerste screenshots die zijn vrijgegeven, of niet? Is de releasedatum al bekend?
pi_33141358
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef GF het volgende:
Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
pi_33141399
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:51 schreef chibibo het volgende:

[..]

Echt veel verstand heb je er niet van, he? Het zou me niks verbazen als je een PC-gamer bent.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:57:53 #282
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_33141522
quote:

[..]

Dat is wel heel erg grof
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_33141851
quote:

[..]

Geniaal
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:42:57 #284
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_33149479
quote:

[..]

Interessant.....
Hebben PC-gamers geen verstand van games?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_33149533
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef Smots het volgende:

[..]

Interessant.....
Hebben PC-gamers geen verstand van games?
Meestal niet van PS2 games, waar dit topic over hoort te gaan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:48:54 #286
10785 Smots
pi_33149625
quote:

[afbeelding]

Die goeie ouwe Ps2. Er blijven maar grandioze spellen voor uitkomen.
Tja... ik kan niet ontkennen dat het er erg mooi uitziet, maar met dit soort games kan ik niet zoveel.
(Ik heb mijn PS2 dus ook niet omgebouwd om er Japanse import RPG's op te kunnen spelen)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  vrijdag 16 december 2005 @ 23:58:26 #287
91306 GF
Kingwood
pi_33149862
quote:

[..]

Erg veel hersens heb jij niet, he?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat (volwassen) mannen spellen spelen die zo vrolijk, kinderlijk en naief zijn Je vriendin, ok.

Maar goed, ieder zijn smaak. Zo ook in dit 'centrale' PS2-topic. Wat meer iets weg heeft van een kliekje slowchatters. Dat dit deel maar snel vol mag wezen
pi_33150101
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:58 schreef GF het volgende:
Erg veel hersens heb jij niet, he?

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat (volwassen) mannen spellen spelen die zo vrolijk, kinderlijk en naief zijn Je vriendin, ok.
Dan denk ik toch dat jij degene bent met een gebrek aan hersencapaciteit, met name op het gebied van voorstellingsvermogen. Zolang de gameplay in orde is, kan ik (samen met veel andere volwassenen) namelijk intens genieten van dit soort spellen. Wellicht is het een teken van gebrek aan volwassenheid dat je blijkbaar niet verder kijkt dan de grafische stijl, en daarop het spel beoordeelt. Bovendien zeggen de graphics niet altijd iets over de vrolijkheid of kinderlijkheid van een spel.
quote:
Zo ook in dit 'centrale' PS2-topic. Wat meer iets weg heeft van een kliekje slowchatters. Dat dit deel maar snel vol mag wezen
Dan komt er weer een nieuw deel.
pi_33150147
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef chibibo het volgende:

Dan komt er weer een nieuw deel. [afbeelding]
Maar die komt dan niet meer in m'n AT
pi_33150264
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef GF het volgende:

[..]

Maar die komt dan niet meer in m'n AT
Je hoeft er niet op te klikken.
pi_33150352
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef peristilius het volgende:

[..]

Je hoeft er niet op te klikken.
Nee.

Is het geen optie een aparte reeks te openen voor al die RPG-rommel? Sinds jij een blauw kleurtje hebt. Dan is dit topic geen verkapt SC-topic meer en kan hier misschien over de PS2 gepraat worden. Wat je aan de hand van de TT zou verwachten. Games op zich hebben toch ook hun eigen aparte topic.
pi_33150541
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef GF het volgende:

[..]

Nee.

Is het geen optie een aparte reeks te openen voor al die RPG-rommel? Sinds jij een blauw kleurtje hebt. Dan is dit topic geen verkapt SC-topic meer en kan hier misschien over de PS2 gepraat worden. Wat je aan de hand van de TT zou verwachten. Games op zich hebben toch ook hun eigen aparte topic.
Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.

Iedereen is welkom om het over andere dingen te hebben en zoveel slowchat zie ik niet.
pi_33150631
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef peristilius het volgende:

[..]

Sommige games hebben centrale topics, niet allemaal. En wij hebben het hier gewoon over de PS2 en de interessante titels die er nog uit gaan komen, toevallig is de PS2 gewoon het RPG platform.

Iedereen is welkom om het over andere dingen te hebben en zoveel slowchat zie ik niet.
Je ontwijkt de vraag.

Als die RPG's op de PS2 zo enorm populair zijn waarom dan geen apart topic? Want lees maar terug. Het gaat hier over weinig anders dan die kleurplaten.
pi_33150716
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:27 schreef GF het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag.

Als die RPG's op de PS2 zo enorm populair zijn waarom dan geen apart topic? Want lees maar terug. Het gaat hier over weinig anders dan die kleurplaten.
Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.
pi_33150773
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:31 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ik geef dus in mijn post aan dat de RPG's blijkbaar de spellen zijn waar de mensen met een PS2 interesse in hebben, ik ben niet van plan om een apart PS2 RPG topic te openen, aangezien dit prima in het centrale topic past. Dat RPG niet jouw favoriete genre is wil niet zeggen dat iedereen zich maar even moet aanpassen aan jouw wensen.
Echt fok weer hoor

Ik probeer gewoon een oplossing te zoeken. Maar stel je voor dat een smurf er normaal op in kan gaan. Want wederom ontwijk je de vraag.
pi_33150854
Ik heb toch echt een duidelijk antwoord op je vraag gegeven hoor, misschien moet je mijn posts wat beter doorlezen.

Aardig dat je een oplossing zoekt, maar het lijkt mij gewoon geen goede oplossing en ik denk dat veel users het met me eens zijn.
pi_33150906
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:36 schreef peristilius het volgende:
en ik denk dat veel users het met me eens zijn.
Dat had ik nou niet verwacht

Waarom dan wel een apart topic voor PES5 of Fifa 2006? Of het nou multi is of niet. Dat kan ook prima in het 'centrale' topic.
  zaterdag 17 december 2005 @ 00:38:21 #298
10785 Smots
pi_33150911
Ik wil niet veel zeggen, maar ik doe het toch!
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
pi_33151005
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Als PS2-bezitter die niet compleet verslingerd is aan kleurrijke RPG's valt het mij ook op dat het hier wel heel erg vaak gaat over hetzelfde soort titels.
klopt , titels als ratchet 4 en andere worden niet besproken omdat het vaak alleen om rpgs gaat hier
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_33151007
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 00:38 schreef Smots het volgende:
Het gaat vaak over RPG, maar als ik even terug kijk zie ik op de vorige pagina Soul Calibur, Devil May Cry 3, Prince of Persia 3, God of War, Okami en GTA. Het is echt niet zo dat het alleen maar over RPG gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')