quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
gewoon doorpostenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:39 schreef cyberstalker het volgende:
Kijken of we hem vol krijgen, voordat er een modje langskomt.
Ik ook toevalligerwijs.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
Hier post ik wel in..
Open jij even de voldende?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:44 schreef Janetje het volgende:
Hier post ik wel in..
Den toeval!quote:
quote:
Duh.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:45 schreef the900 het volgende:
enneh HIVman... Cerror?
Zo goed als ik ben in klonen registreren, zo slecht ben ik in het herkennen.quote:
Is cerror geband? Toch niet voor het openen van een [BeF] tochquote:
Tuurlijk ben ik niet gebanned, ik ben gewoon te lui om op uitloggen te drukken en weer onder cerror in te loggen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:49 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Is cerror geband? Toch niet voor het openen van een [BeF] toch?
geeft niet, we gaan gewoon verder bij waar we nu zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
Zeg, hoe komen we aan 251?
Al mijn gesloten topics meegeteld?
Ik denk dat we hem best wel vol kunnen krijgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:52 schreef DaMook het volgende:
Ik voorzie een slotje
Maar aangezien er geen slotenmakers zijnproberen we het gewoon
Keep BeF levend
Goed plan.. vooral gezien ze bij 250 een meet wilden houden..quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef the900 het volgende:
[..]
geeft niet, we gaan gewoon verder bij waar we nu zijn.
daar gaat onze meeting bij 250quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
Zeg, hoe komen we aan 251?
Al mijn gesloten topics meegeteld?
Zal ik een topicreport doen, met de vraag de titel naar 250 te wijzigen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar gaat onze meeting bij 250![]()
owjaquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar gaat onze meeting bij 250![]()
Zou in princiepe moeten lukkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:53 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hem best wel vol kunnen krijgen
als we allemaal maar even bij de les blijvenquote:
Te laatquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:39 schreef cyberstalker het volgende:
Kijken of we hem vol krijgen, voordat er een modje langskomt.
maar jij mag hem niet op slot gooien.quote:
Net alsof jij een slotje zetquote:
Mag, vast welquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:57 schreef the900 het volgende:
[..]
maar jij mag hem niet op slot gooien.
Ja, ineens wegquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja, maar jij was je sluitknop toch kwijt?
Uiteraard. Jezelf toegang tot bier ontzeggen zou op zijn zachtst gezegd erg matig zijn.quote:
Alsof het mijn schuld is dat BeF niet meer magquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:00 schreef HIVman het volgende:
Terminator kan mijn harige scrotum likken.
Wat? Heb jij dat geflikt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat BeF niet meer mag![]()
jaaaajaa...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, wist er niet eens wat vanaf, dat is nog wel het ergste...
JAHquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alsof het mijn schuld is dat BeF niet meer mag![]()
Ze pakken je zomaar zonder enige waarschuwing je bier af. Het is gewoon van de zotten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, wist er niet eens wat vanaf, dat is nog wel het ergste...
Is geen grapje hoor, ik kwam thuis van me werk en zag ineens dat er een aantal BeF topics geloten waren. Blijkt dus dat het gewoon afgelopen is...quote:
Jou geloof ik welquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is geen grapje hoor, ik kwam thuis van me werk en zag ineens dat er een aantal BeF topics geloten waren. Blijkt dus dat het gewoon afgelopen is...
nou vooruit danmaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is geen grapje hoor, ik kwam thuis van me werk en zag ineens dat er een aantal BeF topics geloten waren. Blijkt dus dat het gewoon afgelopen is...
Zelfmoord gepleegd na het sluiten van talloze [BeF] topics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:11 schreef the900 het volgende:
en waar zijnd e andere BeF oldbies eigenlijk? Zebbie, AMD, Babyruil, pc-fr34k, DD, JanHanelul, Mailbox
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfmoord gepleegd na het sluiten van talloze [BeF] topics.
staat zeker al een tijdje droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:13 schreef HIVman het volgende:
[..]
Jij bent 24 uur per dag geil muts!
Trek nog wat uit, en vergeet niet de foto's te plaatsen.quote:
Je was ook erg vervelend hoor, zoveel topics achtereen openenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Had ik ook bjina gedaan..
Mijn mooie werk..
Ik doelde op die post waar ik yv uitscheldquote:
Ach.. beetje terugpesten moeten ze maar tegen kunnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je was ook erg vervelend hoor, zoveel topics achtereen openen![]()
Denk niet dat dat de beste oplossing is geweest.
<als je tussen zulke haakjes post kunnen FA's je niet quotenquote:
Hoi,quote:
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat we hem vol gaan krijgen
En anders openen we gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.
Yeah right.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
tuurlijk wel... optimist!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat we hem vol gaan krijgen
Hagelquote:
Hier is het witquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hagel. Toen ik uit m'n werk kwam om halfelf deze avond.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:26 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Anders kunnen we nog proberen jou vol te krijgen.
Ik hoop dat je 'm illegaal verkregen hebt en verdrinkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dag oma,
'k Heb m'n zwemdiploma!
Je bent in een goede bui Mayo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 'm illegaal verkregen hebt en verdrinkt.
Groetjes, je oma.
Wat ja weer een lieve reactiequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Groetjes, je oma.
*fruitella geeft.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dag oma,
'k Heb m'n zwemdiploma!
je bent wel een kutwijf voor je leeftijd hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Groetjes, je oma.
Dank.quote:
Ja hallo, ik verplaatste me ook alleen maar in de gedachten van de oma van Cyberstalker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat ja weer een lieve reactie![]()
maar niet heus
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:34 schreef the900 het volgende:
[..]
je bent wel een kutwijf voor je leeftijd hoor
Wat de gek zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
rppquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
hihi ik zei wat grappigsquote:
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.quote:
ah zo. daar hebben ze pilletjes voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.
van Drion.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
ah zo. daar hebben ze pilletjes voor tegenwoordig.
Kom maar hier, dan laat ik je zien wat grappig isquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
rpp
Back in dit kouwe kutte kikkerland?
Nie zeikenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert kleine piemol opmerking]quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan laat ik je zien wat grappig is
dat pikkie van jou is anders meer om van te huilenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
is dat sneeuw? ik zie het niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nie zeiken
Ik heb er nog 1Van een vriend van mij
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert kleine piemol opmerking]
Zeg.. kom eens op msn!quote:
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Net op tijd om nog een paar keer je schoen te zettenquote:
Deze is nog steeds open hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaat![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaat![]()
daar zorg jij wel voor hequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is nog steeds open hoor
Ik blijf wel hier, dank u,quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je consequentquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is nog steeds open hoor
Of om ziek van de koude te wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net op tijd om nog een paar keer je schoen te zetten
Word je hard vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of om ziek van de koude te worden
Ik zit te trillen bij het leven
Wat doe je eng aardig M.quote:
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..quote:
ben je ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
Ik heb liever een graad of 29quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
ligt eraan wel lichaamsdeel ja. mijn tepels (2 van de 3) worden wel hard als het koud is hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuwquote:
C, doe's niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat doe je eng aardig M.
Niet geheel jou.
In mijn ogen ben je oud.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
misschien moet je rompompom ff opwarmen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo, mijn sokken zijn al uit... damn, wat heb ik het heet
Die is van mijn ONTZETTEND LELIJKE overbuurmeis(je)quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dieFord Ka
van ellende door z'n ophanging mag tyfen.
en jij was hoe oud precies?quote:
kan bijna niet heter worden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
misschien moet je rompompom ff opwarmen?
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
C, doe's niet.
Je weet dat ik lief ben, dus klep dicht.
Siebzehn.quote:
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.
je wilt niet eens weten wat je in mijn ogen bent.quote:
Je bent soms lief ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Siebzehn.
[..]
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.
Doe mij maar geen gebrek aan zon. Damn, ik heb het koud zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef the900 het volgende:
[..]
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuw
Dan blijf je die momenten tenmiste waarderen enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent soms lief ja.
Maar dat is zeeeeeer sporadisch.
huiliequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe mij maar geen gebrek aan zon. Damn, ik heb het koud zeg
Huilie, het is niet altijd feest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent soms lief ja.
Maar dat is zeeeeeer sporadisch.
Precies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan blijf je die momenten tenmiste waarderen enzo.
Haat is een fijn gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Want mayo haat me gewoon hoor
En soms doet een vertederend moment de rest even vergeten,.
Huillie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Huilie, het is niet altijd feest.
Zullen we het maar op "Neutraal" houden anders?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Haat is een fijn gevoel.
Ik haat je met liefde.
Liefde.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
je wilt niet eens weten wat je in mijn ogen bent.
Stop nou. Ik word er verlegen van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Huillie?
Ik krijg nog eerder tranen van een American Pie film dan van jou.
doe es lief tegen elkaar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Huillie?
Ik krijg nog eerder tranen van een American Pie film dan van jou.
chantage!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uitkijken jij
Mogen mods chanteren?quote:
Neutraal is voor mietjes die niet tegen geparfumeerd wasmiddel kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Zullen we het maar op "Neutraal" houden anders?
Maar ik doe altijd lief.quote:
Zoiets heet geen chantagequote:
quote:
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweestquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets heet geen chantage(hij doet het toch niet
)
Dit is gewoon PATSEN met je rechten
En als je dat had gedaan had je eeuwig gebrand in de hel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweest![]()
oi, het topic is nog niet vol!quote:
Je moet als blauwe wel op tijd gaan slapen anders doe je allemal uitspraken waar je dan later weer spijt van hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweest![]()
Trusten mayo.quote:
Toch ga ikquote:
jij telt toch al nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, dus dan blijven er niet veel over![]()
Die waren al dicht voordat er te reageren vielquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:13 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het trouwens wel mietig dat jullie nu wel allemaal durven te posten en gisteren J. helemaal niet gesteund hebben.
gister waren er teveel aanwezige admins en modjes om ook maar een kans te maken. Geen beginnen aan. Ik heb nog een FB topic geopend maar dat verzandde al gauw in slowchatquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:13 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het trouwens wel mietig dat jullie nu wel allemaal durven te posten en gisteren J. helemaal niet gesteund hebben.
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:15 schreef the900 het volgende:
[..]
gister waren er teveel aanwezige admins en modjes om ook maar een kans te maken. Geen beginnen aan. Ik heb nog een FB topic geopend maar dat verzandde al gauw in slowchat
hij had hem echt wel dicht gegooid hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadHij had em zelf vergeten op slot te zetten. [BeF] # 243 NJ, doe jij ook al mee? Hey, dat rijmt..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadHij had em zelf vergeten op slot te zetten. [BeF] # 243 NJ, doe jij ook al mee? Hey, dat rijmt..
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:20 schreef the900 het volgende:
[..]
hij had hem echt wel dicht gegooid hoor
ik zat de AT te f5'en en zag echt een slotje verdwijnen toen jij postte
toch geef ik Dago meer gelijk dan jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt heb![]()
Ik snap er geen hol van maar zie ik nu een Mod die ook niet snapt hoe 't werkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt heb![]()
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslatenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die waren al dicht voordat er te reageren viel
Neuh..quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij dan ook al undercover mod?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslaten![]()
Ik heb geen TO ban over voor zo'n nutteloze actie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslaten![]()
Ik heb gister een top[ic geslotenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij dan ook al undercover mod?
Mwoh, zo moeilijk is het nou ook weer niet hoor. Ik werd gewoon vals beschuldigdquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van maar zie ik nu een Mod die ook niet snapt hoe 't werkt?![]()
jammer dat er al veel mensen richting bed vertrekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft het nog steeds erg warm.. en gezellig!
Moet je niet zoveel Berenburger zuipen, heb je het ook niet zo warmquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* heeft het niet meer de zinquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
gewoon negeren en in een gezellig topic (hierquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* heeft het niet meer de zin
Excuses, sorrys en wat nog meer tellen niet op Fok!
Das ws de beste oplossingquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:34 schreef the900 het volgende:
[..]
gewoon negeren en in een gezellig topic (hier) verder gaan.
en ik nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das ws de beste oplossing
Maar ik ben ik
zeven!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef rompompom het volgende:
Waar?
Das de manke meestalquote:
Iets in mijn ATlijst en daarquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef rompompom het volgende:
Waar?
of je gaat gewoon slapen en komt morgen terugquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das de manke meestal
[..]
Iets in mijn ATlijst en daar
Negeren is voor negers.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das ws de beste oplossing
Maar ik ben ik
en Chinezen voor joden!quote:
Goed planquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:38 schreef the900 het volgende:
[..]
of je gaat gewoon slapen en komt morgen terug
zoals ik zo ga doen
truste en tot de volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Trusten nachtbrakers
Goed topique dit!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das de manke meestal
[..]
Iets in mijn ATlijst en daar
dies gekquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:43 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen, moet er morgen om 6:30 alweer uit zijn...
had het niet zo zeer over fok... meer over die lege fles hier....quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* heeft het niet meer de zin
Excuses, sorrys en wat nog meer tellen niet op Fok!
lege fles wat?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
had het niet zo zeer over fok... meer over die lege fles hier....
wil je er over praten??
idd, maar gelukkig hebben we nu nog even een afscheidstopic achhtig ietsquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:47 schreef zapsel het volgende:
ik hoef er niet uit![]()
maja..... BeF moest er wel uit.... en dat is een kut-beslissing!
ik heb een paar bier op, maar niet genoeg en nu is het opquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
witte wijn![]()
waar ik dus heel warm van word
inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:50 schreef rompompom het volgende:
Damn, vier uur al bijna
MUST... GO... ON... AND... FILL... TOPIC....
Ik heb 25 liter benzine voor jequote:Op vrijdag 25 november 2005 03:49 schreef the900 het volgende:
[..]
ik heb een paar bier op, maar niet genoeg en nu is het op
Kort maar krachtig verhaal!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb 25 liter benzine voor jedaar ga je mega-hard van enzo
ik heb nog wel accuzuur liggenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:52 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb 25 liter benzine voor jedaar ga je mega-hard van enzo
heb jij nu dan al een biertje??quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:50 schreef rompompom het volgende:
Damn, vier uur al bijna
MUST... GO... ON... AND... FILL... TOPIC....
Afscheid? Huh? Afscheid? Wat nou afscheid?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:48 schreef the900 het volgende:
[..]
idd, maar gelukkig hebben we nu nog even een afscheidstopic achhtig iets
zo niet, kom jij er een brengen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb jij nu dan al een biertje??
denk je?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Afscheid? Huh? Afscheid? Wat nou afscheid?
BeF komt terug..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Afscheid? Huh? Afscheid? Wat nou afscheid?
BeF komt terug..
Ik plaats mijn vertrouwen in de ONZ modjes..quote:
zal ik dan maar even een lief mailtje naar yvonne sturen? wil nog wel es werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik plaats mijn vertrouwen in de ONZ modjes..
bijna raak jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:58 schreef Prowl het volgende:
Sepo
Tof..quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:58 schreef the900 het volgende:
[..]
zal ik dan maar even een lief mailtje naar yvonne sturen? wil nog wel es werken
Nog niet genuttigd neequote:Op vrijdag 25 november 2005 03:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
heb jij nu dan al een biertje??
Dat zou nog wel eens een goede zet kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik plaats mijn vertrouwen in de ONZ modjes..
Ik denk dat ze je uitlacht en dat ze het in een uitlach-topic in de crewfora gooitquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:58 schreef the900 het volgende:
[..]
zal ik dan maar even een lief mailtje naar yvonne sturen? wil nog wel es werken
topickillerquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je uitlacht en dat ze het in een uitlach-topic in de crewfora gooit
OMGquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:14 schreef Bartje71 het volgende:
en dan blaas jij het weer nieuw leven in
ja.. heb ik ook gedaan.. vanavond op de bankquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:16 schreef Bartje71 het volgende:
Dacht dat jij op tijd zou gaan slapen
pas maar op dat je niet bij de tijd raaktquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:16 schreef rompompom het volgende:
Ik heb een nieuw hoorlozie gekocht in het vliegtuig
Dat is op zich een vrij kansloze missie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
pas maar op dat je niet bij de tijd raakt
mijn Fok!hunk, wat doe jequote:Op vrijdag 25 november 2005 04:18 schreef Bartje71 het volgende:
Leen rompompom z'n horloge... kun je zien dat het bedtijd is
biertje dan??quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Bartje71 het volgende:
Een steentje bijdragen aan de vulling van dit laatste beftopic
Je zet wel de juiste sfeer met al diequote:Op vrijdag 25 november 2005 04:21 schreef Bartje71 het volgende:
Een steentje bijdragen aan de vulling van dit laatste beftopic
bart is onze gangmakerquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je zet wel de juiste sfeer met al diesmilies van je
goh, hoe moet je je nachtendan doorkomen, als je geen bitterballen meer hoeft te tellenquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:25 schreef Bartje71 het volgende:
Tegenwoordig niet meer... ook al zijn ze in de bonus... geen bonusballen meer
borrelnootjes tellen, hoe kanschloosch kan je zijnquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:28 schreef Bartje71 het volgende:
Borrelnootjes of doppinda's
zit jij om 4.30 te postenquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:30 schreef Bartje71 het volgende:
Als ik moet kiezen tussen borrelnootjes tellen en om 4:28 posten op Fok.....
arme jij... zou bijna medelij met je krijgen..quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:34 schreef Bartje71 het volgende:
Alleen maar omdat ik geen borrelnootjes in huis heb
ja, want ik ga er vanuit dat jij wel doppinda's in huis hebtquote:
k Heb het nu een paar keer gelezen.... maar ik snap die "zin" nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat wordt dan wel mogen zuigen![]()
mogen = morgenquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:39 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
k Heb het nu een paar keer gelezen.... maar ik snap die "zin" niet
stofzuigen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:39 schreef Bartje71 het volgende:
[..]
k Heb het nu een paar keer gelezen.... maar ik snap die "zin" niet
*verwijst Bartje71 naar z'n eigen sig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:41 schreef Bartje71 het volgende:
Rompompom is de plaatselijk dichter/puzzelaar met als specialiteit de rebus?
Ouderwetsheid van de bovenste planck!quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een oude, in onbruik geraakte methode.![]()
Nee, posten om 04:28 is een hobby. Maar dat lukte vandaag helaas nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:45 schreef Bartje71 het volgende:
Geen idee... kan ook hobby zijn... of de tijd van het jaar...
Het is 's nachts meestal kouder dan buiten.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef Bartje71 het volgende:
Niet?... om 04:28 liet je ons kennismaken met je poetische kwaliteiten
Och heden, het vervult mijn hart met vreugde. Dank u voor het wijzen op de schoonheid in dit topic.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:48 schreef Bartje71 het volgende:
Niet?... om 04:28 liet je ons kennismaken met je poetische kwaliteiten
Heuj, leef jij nogquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:53 schreef Janetje het volgende:
Wat een poezie zo laat op de avond.. of vroeg in den morgen..
Nauwelijks...quote:
ja, daar heb ik mijn belastingschuld mee af kunnen betalenquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:56 schreef rompompom het volgende:
Nu er toch zo'n enorme toestroom aan mensen is, hebben jullie wel eens dit mailtje gehad?
Hello,
My friend give me your e-mail address. I think you are from Nederland, so you can help me.
I am a programmer from Russia, I have some clients from Nederland that ready to pay me sending
money by Bank transfer to a Nederland bank account, they dont have Western Union office near their place,
but I can receive only Western Union transfers here in Russia. So - I need to find somebody who can receive this
Bank transfer and re-send money to me by sending Western Union transfer.
If you help me - you will get 10% from transferred money (10% from 4000 EUR = 400 EUR to you
from one transfer). If you are ready to help, please e-mail me to VIPJOBS@AOL.COM.
Thank you for your attention.
Contact e-mail: VIPJOBS@AOL.COM
Een ordinaire uitnodiging om te helpen met het witwassen van geld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |