nou vooruit danmaarquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is geen grapje hoor, ik kwam thuis van me werk en zag ineens dat er een aantal BeF topics geloten waren. Blijkt dus dat het gewoon afgelopen is...
Zelfmoord gepleegd na het sluiten van talloze [BeF] topics.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:11 schreef the900 het volgende:
en waar zijnd e andere BeF oldbies eigenlijk? Zebbie, AMD, Babyruil, pc-fr34k, DD, JanHanelul, Mailbox
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:12 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zelfmoord gepleegd na het sluiten van talloze [BeF] topics.
staat zeker al een tijdje droogquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:13 schreef HIVman het volgende:
[..]
Jij bent 24 uur per dag geil muts!
Trek nog wat uit, en vergeet niet de foto's te plaatsen.quote:
Je was ook erg vervelend hoor, zoveel topics achtereen openenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:14 schreef Janetje het volgende:
[..]Had ik ook bjina gedaan..
Mijn mooie werk..
Ik doelde op die post waar ik yv uitscheldquote:
Ach.. beetje terugpesten moeten ze maar tegen kunnen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je was ook erg vervelend hoor, zoveel topics achtereen openen![]()
Denk niet dat dat de beste oplossing is geweest.
<als je tussen zulke haakjes post kunnen FA's je niet quotenquote:
Hoi,quote:
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat we hem vol gaan krijgen
En anders openen we gewoon een nieuwe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.
Yeah right.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, het gaat idd niet erg snel. Of de ONZ mods zijn een beetje redelijk en laten hem open.
ik ben bang van nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
tuurlijk wel... optimist!quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat we hem vol gaan krijgen
Hagelquote:
Hier is het witquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:28 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Hagel. Toen ik uit m'n werk kwam om halfelf deze avond.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:26 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Anders kunnen we nog proberen jou vol te krijgen.
Ik hoop dat je 'm illegaal verkregen hebt en verdrinkt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dag oma,
'k Heb m'n zwemdiploma!
Je bent in een goede bui Mayo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 'm illegaal verkregen hebt en verdrinkt.
Groetjes, je oma.
Wat ja weer een lieve reactiequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Groetjes, je oma.
*fruitella geeft.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:21 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dag oma,
'k Heb m'n zwemdiploma!
je bent wel een kutwijf voor je leeftijd hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:31 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Groetjes, je oma.
Dank.quote:
Ja hallo, ik verplaatste me ook alleen maar in de gedachten van de oma van Cyberstalker.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat ja weer een lieve reactie![]()
maar niet heus
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:34 schreef the900 het volgende:
[..]
je bent wel een kutwijf voor je leeftijd hoor
Wat de gek zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |