hihi ik zei wat grappigsquote:
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.quote:
ah zo. daar hebben ze pilletjes voor tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.
van Drion.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef the900 het volgende:
[..]
ah zo. daar hebben ze pilletjes voor tegenwoordig.
Kom maar hier, dan laat ik je zien wat grappig isquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:40 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar het is laat en dan slaat de meligheid wel eens toe.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
rpp
Back in dit kouwe kutte kikkerland?
Nie zeikenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
[insert kleine piemol opmerking]quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan laat ik je zien wat grappig is
dat pikkie van jou is anders meer om van te huilenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
is dat sneeuw? ik zie het niet...quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nie zeiken
Ik heb er nog 1Van een vriend van mij
[afbeelding]
GMTAquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
[insert kleine piemol opmerking]
Zeg.. kom eens op msn!quote:
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Net op tijd om nog een paar keer je schoen te zettenquote:
Deze is nog steeds open hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaat![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wat iig niet grappig is is Pool die opeens aan het modden slaat![]()
daar zorg jij wel voor hequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is nog steeds open hoor
Ik blijf wel hier, dank u,quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoe bedoel je consequentquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is nog steeds open hoor
Of om ziek van de koude te wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Net op tijd om nog een paar keer je schoen te zetten
Word je hard vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of om ziek van de koude te worden
Ik zit te trillen bij het leven
Wat doe je eng aardig M.quote:
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..quote:
ben je ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
Ik heb liever een graad of 29quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
ligt eraan wel lichaamsdeel ja. mijn tepels (2 van de 3) worden wel hard als het koud is hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuwquote:
C, doe's niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat doe je eng aardig M.
Niet geheel jou.
In mijn ogen ben je oud.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
misschien moet je rompompom ff opwarmen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo, mijn sokken zijn al uit... damn, wat heb ik het heet
Die is van mijn ONTZETTEND LELIJKE overbuurmeis(je)quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dieFord Ka
van ellende door z'n ophanging mag tyfen.
en jij was hoe oud precies?quote:
kan bijna niet heter worden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
misschien moet je rompompom ff opwarmen?
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
C, doe's niet.
Je weet dat ik lief ben, dus klep dicht.
Siebzehn.quote:
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.
je wilt niet eens weten wat je in mijn ogen bent.quote:
Je bent soms lief ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Siebzehn.
[..]
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.
Doe mij maar geen gebrek aan zon. Damn, ik heb het koud zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef the900 het volgende:
[..]
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuw
Dan blijf je die momenten tenmiste waarderen enzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent soms lief ja.
Maar dat is zeeeeeer sporadisch.
huiliequote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Doe mij maar geen gebrek aan zon. Damn, ik heb het koud zeg
Huilie, het is niet altijd feest.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Je bent soms lief ja.
Maar dat is zeeeeeer sporadisch.
Precies.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan blijf je die momenten tenmiste waarderen enzo.
Haat is een fijn gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies.
Want mayo haat me gewoon hoor
En soms doet een vertederend moment de rest even vergeten,.
Huillie?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Huilie, het is niet altijd feest.
Zullen we het maar op "Neutraal" houden anders?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Haat is een fijn gevoel.
Ik haat je met liefde.
Liefde.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:55 schreef cerror het volgende:
[..]
je wilt niet eens weten wat je in mijn ogen bent.
Stop nou. Ik word er verlegen van.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Huillie?
Ik krijg nog eerder tranen van een American Pie film dan van jou.
doe es lief tegen elkaar!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Huillie?
Ik krijg nog eerder tranen van een American Pie film dan van jou.
chantage!quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Uitkijken jij
Mogen mods chanteren?quote:
Neutraal is voor mietjes die niet tegen geparfumeerd wasmiddel kunnenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Zullen we het maar op "Neutraal" houden anders?
Maar ik doe altijd lief.quote:
Zoiets heet geen chantagequote:
quote:
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweestquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets heet geen chantage(hij doet het toch niet
)
Dit is gewoon PATSEN met je rechten
En als je dat had gedaan had je eeuwig gebrand in de hel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweest![]()
oi, het topic is nog niet vol!quote:
Je moet als blauwe wel op tijd gaan slapen anders doe je allemal uitspraken waar je dan later weer spijt van hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, doe ik ook niet. Anders was hij allang gesloten geweest![]()
Trusten mayo.quote:
Toch ga ikquote:
jij telt toch al nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ga ook slapen, dus dan blijven er niet veel over![]()
Die waren al dicht voordat er te reageren vielquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:13 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het trouwens wel mietig dat jullie nu wel allemaal durven te posten en gisteren J. helemaal niet gesteund hebben.
gister waren er teveel aanwezige admins en modjes om ook maar een kans te maken. Geen beginnen aan. Ik heb nog een FB topic geopend maar dat verzandde al gauw in slowchatquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:13 schreef rompompom het volgende:
Ik vind het trouwens wel mietig dat jullie nu wel allemaal durven te posten en gisteren J. helemaal niet gesteund hebben.
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:15 schreef the900 het volgende:
[..]
gister waren er teveel aanwezige admins en modjes om ook maar een kans te maken. Geen beginnen aan. Ik heb nog een FB topic geopend maar dat verzandde al gauw in slowchat
hij had hem echt wel dicht gegooid hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadHij had em zelf vergeten op slot te zetten. [BeF] # 243 NJ, doe jij ook al mee? Hey, dat rijmt..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dagonet probeerde mij nog te beschuldigen dat ik een topic weer open gegooid hadHij had em zelf vergeten op slot te zetten. [BeF] # 243 NJ, doe jij ook al mee? Hey, dat rijmt..
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt hebquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:20 schreef the900 het volgende:
[..]
hij had hem echt wel dicht gegooid hoor
ik zat de AT te f5'en en zag echt een slotje verdwijnen toen jij postte
toch geef ik Dago meer gelijk dan jouquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt heb![]()
Ik snap er geen hol van maar zie ik nu een Mod die ook niet snapt hoe 't werkt?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik gebruikte geen quick reply namelijk. Het is dus onmogelijk dat ik het slotje ongedaan gemaakt heb![]()
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslatenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die waren al dicht voordat er te reageren viel
Neuh..quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij dan ook al undercover mod?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslaten![]()
Ik heb geen TO ban over voor zo'n nutteloze actie.quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
J. was de enige die opende. Het had een spervuur kunnen zijn! Laat ze maar weten wat ze in ONZ loslaten![]()
Ik heb gister een top[ic geslotenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij dan ook al undercover mod?
Mwoh, zo moeilijk is het nou ook weer niet hoor. Ik werd gewoon vals beschuldigdquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van maar zie ik nu een Mod die ook niet snapt hoe 't werkt?![]()
jammer dat er al veel mensen richting bed vertrekkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*heeft het nog steeds erg warm.. en gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |