Word je hard vanquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of om ziek van de koude te worden
Ik zit te trillen bij het leven
Wat doe je eng aardig M.quote:
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..quote:
ben je ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
Ik heb liever een graad of 29quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef the900 het volgende:
Ik wil ook sneeuw.
ligt eraan wel lichaamsdeel ja. mijn tepels (2 van de 3) worden wel hard als het koud is hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me in het geval van mannen.. en bij die temperatuur.. tamelijk sterk..
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuwquote:
C, doe's niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat doe je eng aardig M.
Niet geheel jou.
In mijn ogen ben je oud.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zeg maar 'je', 'u' klinkt zo oud
misschien moet je rompompom ff opwarmen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo, mijn sokken zijn al uit... damn, wat heb ik het heet
Die is van mijn ONTZETTEND LELIJKE overbuurmeis(je)quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat dieFord Ka
van ellende door z'n ophanging mag tyfen.
en jij was hoe oud precies?quote:
kan bijna niet heter worden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
misschien moet je rompompom ff opwarmen?
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
C, doe's niet.
Je weet dat ik lief ben, dus klep dicht.
Siebzehn.quote:
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou zeg, ik ken je lieve kant niet.
je wilt niet eens weten wat je in mijn ogen bent.quote:
Je bent soms lief ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 02:55 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Siebzehn.
[..]
Jawel, ik doe altijd lief tegen jou.
Doe mij maar geen gebrek aan zon. Damn, ik heb het koud zegquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:50 schreef the900 het volgende:
[..]
ik ook. maar bij gebrek aan zon, doe dan maar meteen sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |