Ik heb alleen deze: http://bb5.florisd.nl/quote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef teamlead het volgende:
is er nu helemaal niemand die een link heeft
relaxt.. hele dag live-streams kijkenquote:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asxquote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef teamlead het volgende:
is er nu helemaal niemand die een link heeft
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb alleen deze: http://bb5.florisd.nl/
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:41 schreef Arcee het volgende:
Het lijkt me echt naar om in dat huisje te zitten en niet eens te weten voor hoe lang.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu met zn allen lieske nomineren..*
Inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef regenworm het volgende:
rob je bent een hondelul
Waarom? Het trekt idd veel meer op met die hij noemde.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef Wup het volgende:
Rob dat is een beetje zwak
quote:
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.quote:
Nee, als degene waar hij het minste mee heeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef ks_choice het volgende:
Ziet Rob Lieske als grootste bedreiging???
Uiteraard, en dat weet Bridget ookquote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef ks_choice het volgende:
Ziet Rob Lieske als grootste bedreiging???
Neeeeeeejjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Duidelijk: Lieske vertrekt volgende week.
Kutkliekje.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Duidelijk: Lieske vertrekt volgende week.
Kutkliekje.
Zo gaat dat gewoon. Hij trekt duidelijk meer op met de anderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.
Als Lieske dan maar Nathalie nomineert, dan is er niets aan de hand. Maar ik neem aandat Joost en Roel er dan ook nog bijkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu met zn allen lieske nomineren..
Jawel. Als Lieske als enige 5x genomineerd staat dan heeft ze weinig keus.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ze wordt genomineerd ja.. maar gaat nergens heen hoor
Ja dat gezeik hier op Rob.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon. Hij trekt duidelijk meer op met de anderen.
Vooral met Roel, Dido en Naat.
chantal exit.. ingrid in huisje, bewoners denken dat echt exit.. lieske jankt, rob nomineert lieske...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
HELP HELP
ik kom nu net thuis! (Heb me los weten te wringen uit een afspraak)
Kan iemand me even heel snel in telegramstijl op de hoogte brengen?
Waar is Isa nou op MSN als je haar nodig hebt
ze mag zelf ook nog nomineren... Nathalie dusquote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jawel. Als Lieske als enige 5x genomineerd staat dan heeft ze weinig keus.
lieske nomineert ook nog iemand hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe meer stemmen zij krijgt hoe meer ik hoop dat ze er in blijft!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lieske nomineert Nathalie, is ook zo!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ze wordt genomineerd ja.. maar gaat nergens heen hoor
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
chantal exit.. ingrid in huisje, bewoners denken dat echt exit.. lieske jankt, rob nomineert lieske...
Ja ze had schijnheilig moeten doen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef Arcee het volgende:
Dido scoort minpunten omdat ze blij is dat Naat er nog is.
Ik denk niet dat Lieske zichzelf nomineert dokusquote:
zie eerder in dit topicquote:
quote:
http://www.talpa.tv/big-brother/live.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 21:51 schreef it_was_me het volgende:
heeft iemand de link van de internet uitzending
??
Ik zit niet te kijken, maar als ik naar die scheve bek kijk is die rechter familie van Nathalie?quote:
Precies.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wel flauw dat ze Tan de hele tijd uit beeld houden trouwens
En nou moet je ophouden Loesje!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:23 schreef Loesje29 het volgende:
Ohhhhhhhhhh ze vond Rob echt wel leuk![]()
![]()
Dat heeft ze dan best goed verborgen gehouden...
Jammer, ik had er stiekem wel op gehoopt. Ik vind het nog serieus een leuk stel ook![]()
Ik gun ze allebei toch wel een leuke liefde.
Maar ik zal wel weer een watje zijn![]()
Yep!.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:55 schreef Inca het volgende:
http://bb5.florisd.nl/?host=streamgate&show=inet
goed ontvangst
De geeft de baby voeding en ondertussen ligt ze een antilliaan te neukenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Jajajaja. Maar dat is een cirkelredenering. Ik mag iemand niet, dus ik ga er niet mee om, en omdat ik er niet mee om ga nomineer ik haar. Waaróm ik haar niet mag vertel ik lekker niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
Precies.
Degene met wie je het minst "omgaat" die nomineer je.
Niet miepen hier dus, stelletje jankzakken!
Kwee nie.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken, maar als ik naar die scheve bek kijk is die rechter familie van Nathalie?
deed ie toch, hij trekt méér met de anderen op, dus heb je automatisch mínder kontakt met die ene.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.
gna gna gnaquote:Op donderdag 24 november 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
"wat is de definitie van eerlijkheid"
"dat ben ik"![]()
Madam is te belangrijk om naar de studio te komenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Walgelijk he! Die kop van Naat in de spiegel, terwijl Chantal nog afscheid stond te nemenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En nou moet je ophouden Loesje!!!Hahaha maar wij denken volgens mij wel hetzelfde
Ik had het ze beiden ook wel gegund en vind ze ook wel bij elkaar passen!
Trouwens, die schijnheilige kop van Naadtoen Chantal eruit moest!! Ondertussen in de spiegel kijkend
![]()
Volgende week waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef snakelady het volgende:
is Tanja er ook dan? nog niet gezien.
zie hier boven de verschillende linksquote:Op donderdag 24 november 2005 22:03 schreef bloempje17 het volgende:
Waar kijke jullie nu de live uitzending op internet? ik kom niet op de talpa site en op een andere site doet die het (nog) niet
Welke link is dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:03 schreef Suuz_ het volgende:
oh ik weet niet meer van wie de link was maar heel erg bedankt hij werkt super! kan nu tenminste alles volgen zonder haperende beelden! top
Playing 448Kilobits per second here.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:07 schreef teamlead het volgende:make the buffering stop.... please...
Dat had-ie bijvoorbeeld ook gewoon kunnen zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:06 schreef Loesje29 het volgende:
Maar met de rest heb je misschien meer lol, of wat dan ook.
Pardon??? Vertelquote:Op donderdag 24 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
ze moeten 2 keer nomineren!
Oh ja!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lieske nomineert Nathalie, is ook zo!![]()
Nathalie
Godsamme lees even terug. is nu tig keer gepostquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Pardon??? Vertel
Niemand een goede link naar de internet uitzending?
Is de rest nou ook aan het nomineren?
HELPPPPP waar is een link?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Ze hebben dus allemaal op Lieske gestemd, vandaar een 2de stemronde
wat kan jij zeurenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat had-ie bijvoorbeeld ook gewoon kunnen zeggen.
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=inetquote:Op donderdag 24 november 2005 22:09 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Pardon??? Vertel
Niemand een goede link naar de internet uitzending?
Is de rest nou ook aan het nomineren?
Maar vorige week wél tegen haar zeggen dat hij haar nóoit zou nomineren. Right.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:58 schreef milagro het volgende:
[..]
Precies.
Degene met wie je het minst "omgaat" die nomineer je.
Niet miepen hier dus, stelletje jankzakken!
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:07 schreef melke het volgende:
ze moeten 2 keer nomineren!
Al een tijdje geen beurt gehad ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Godsamme lees even terug. is nu tig keer gepost
maar Lieske heeft niet op zichzelf gestemd dus dan zitten er zowiezo toch 2 mensen op de bank. Dat is toch genoeg.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Ja maar Roel weet dat Dido Joost leuk vind en Joost weet dat Dido Roel leuk vind. 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lijkt me sterk dat ze allemaal op Lieske hebben gestemd.
Roel stemt toch altijd Joost en vica versa??
Die doet het hier ook niet echt goed eigenlijk,erg blokkerig en haperigquote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=xs4all&show=inet
2 keer omdat er maximaal 3 genomineerde moeten zijn. Iedereen heeft dus op Lieske gestemd, Lieske op iemand anders. Dus moet er nog een 3de/4de komen.
Thanks Melkequote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
2 keer omdat er maximaal 3 genomineerde moeten zijn. Iedereen heeft dus op Lieske gestemd, Lieske op iemand anders. Dus moet er nog een 3de/4de komen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Wat is Chantal een vies, eng mens zeg, óók in de studio dus irl!Misschien nog wel erger dan in de dagelijkse uitzendingen!
Zal ik me maar opgeven voor BB6?quote:
Thnxquote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Rob, Dido, Nathalie en Roel zijn een clubje. Lieske, Chantal en Ingrid waren een clubje. Chantal en Ingrid zijn eruit. Rob stemt op Lieske.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:08 schreef Cynix ® het volgende:
Dat had-ie bijvoorbeeld ook gewoon kunnen zeggen.
Die Roel stemt niet meer op Joost. Heeft hij van de week plechtig beloofd aan Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Geef die link nou niet aan iedereen. Nou kankert die ook in elkaarquote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ze kan niet op zichzelf stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Die zou niet meer op Joost stemmen zei die vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Het zal de spanning zijn van itsmequote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Al een tijdje geen beurt gehad ofzo?![]()
Fok is hier retetraag, voordat ik dat terug heb gelezen, mag ik toch best even om hulp vragen?
Zeikerd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:04 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Walgelijk he! Die kop van Naat in de spiegel, terwijl Chantal nog afscheid stond te nemen![]()
Ik hoop zó dat Lieske op Nathalie stemt. En dat dan alleen zij en Naat op de bank komen. Dan ga ik er voor het eerst een hoop stemmen tegenaan gooien om Lieske te laten blijven (hoef ik er tenminste niet op vijf te stemmen).
Shit. Wat jammer dat Chantal er uit is. Ik begon haar net echt leuker te vinden... En dan blijkt nog dat als ze het wat meer tijd had gegeven ze misschien wel met Rob had gaan lopen vozen
Niet janken, luie drol. itsme heeft gelijk. Stond op dezelfde pagina godbetert.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Fok is hier retetraag, voordat ik dat terug heb gelezen, mag ik toch best even om hulp vragen?
Zeikerd.
zoals Lies dat ook beloofd had aan Dido, en het toch deed , bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar vorige week wél tegen haar zeggen dat hij haar nóoit zou nomineren. Right.
neequote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Zeikerd.
joost waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Ook genomineerd staat ook Roel!
Nou! Foei! Alsof jij nooit eens ergens per ongeluk overheen leestquote:Op donderdag 24 november 2005 22:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet janken, luie drol. itsme heeft gelijk. Stond op dezelfde pagina godbetert.
kutquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Genomineerd zijn: Dido, Lieske en Roel
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Ruud is tof!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
die ruud is toch wel een eikel hoor jeeee
...en Robquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Lol. Ja ik herken datquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
Rob weer genomineerd??kut.. ga ik me weer verheugen..
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Hoezo??quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Wat is Chantal een vies, eng mens zeg, óók in de studio dus irl!Misschien nog wel erger dan in de dagelijkse uitzendingen!
dan is Joost super achterbaks... en mag hij van mij snel vertrekken....quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef MissX het volgende:
Dus Joost en Nathalie zijn niet genomineerd.
Heeft Roel toch niet meer op Joost gestemd maar Joost waarschijnlijk dus wel op Roel.
Ja dat neem ik aan en dat vind ik dan slim.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal Roel op Rob gestemd hebben?
Ja dat moet het zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef Loesje29 het volgende:
GOTVER, Rob ook weer genomineerd![]()
Oh enne itsme, ik bedoelde het niet zo rot hoor, het waren je spanningen van deze klote live uitzendingen waarschijnlijk?![]()
we kunnen alleen hopen dat Ingrid nu goed kan zien wat voor achterbakse trut die natte lie is... en als gevolg daarvan haar nomineertquote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef Loesje29 het volgende:
Nou, die klote Naat komt dus echt niet meer op de bank he, voorlopig![]()
De enige twee die nog op haar zullen stemmen misschien worden er nu één voor één uitgewerkt. Hierna Lieske en Rob er uit. Damn.
streams kijken.... net als wijquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat moet ingrid nou de hele dag doen?
Geeft niks, ik heb een extra bal.quote:
Haa Neiderlants vurgetuh omda ze nie iemant heef om mee te pratuh.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Omdat ze met d'r blote voeten op een bed heeft gestaan? Schei toch uit jankerd..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef BB-King het volgende:
Nathalie verdient het absoluut niet om in die finale te zitten...![]()
Wat die muts de hele dag doet! .Hangen en duimenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |