Ze kan niet op zichzelf stemmen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:10 schreef melke het volgende:
Ze hebben dus allemaal op Lieske gestemd, vandaar een 2de stemronde
Die zou niet meer op Joost stemmen zei die vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef BB-King het volgende:
Lijkt me sterk dat ze allemaal op Lieske hebben gestemd.
Roel stemt toch altijd Joost en vica versa??
Het zal de spanning zijn van itsmequote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Al een tijdje geen beurt gehad ofzo?![]()
Fok is hier retetraag, voordat ik dat terug heb gelezen, mag ik toch best even om hulp vragen?
Zeikerd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:04 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Walgelijk he! Die kop van Naat in de spiegel, terwijl Chantal nog afscheid stond te nemen![]()
Ik hoop zó dat Lieske op Nathalie stemt. En dat dan alleen zij en Naat op de bank komen. Dan ga ik er voor het eerst een hoop stemmen tegenaan gooien om Lieske te laten blijven (hoef ik er tenminste niet op vijf te stemmen).
Shit. Wat jammer dat Chantal er uit is. Ik begon haar net echt leuker te vinden... En dan blijkt nog dat als ze het wat meer tijd had gegeven ze misschien wel met Rob had gaan lopen vozen
Niet janken, luie drol. itsme heeft gelijk. Stond op dezelfde pagina godbetert.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Fok is hier retetraag, voordat ik dat terug heb gelezen, mag ik toch best even om hulp vragen?
Zeikerd.
zoals Lies dat ook beloofd had aan Dido, en het toch deed , bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar vorige week wél tegen haar zeggen dat hij haar nóoit zou nomineren. Right.
neequote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Zeikerd.
joost waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Ook genomineerd staat ook Roel!
Nou! Foei! Alsof jij nooit eens ergens per ongeluk overheen leestquote:Op donderdag 24 november 2005 22:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet janken, luie drol. itsme heeft gelijk. Stond op dezelfde pagina godbetert.
kutquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Genomineerd zijn: Dido, Lieske en Roel
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Genomineerd zijn: Dido, Lieske en Roel
Ruud is tof!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
die ruud is toch wel een eikel hoor jeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |