deed ie toch, hij trekt méér met de anderen op, dus heb je automatisch mínder kontakt met die ene.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.
gna gna gnaquote:Op donderdag 24 november 2005 22:01 schreef teamlead het volgende:
"wat is de definitie van eerlijkheid"
"dat ben ik"![]()
Madam is te belangrijk om naar de studio te komenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wel flauw dat ze Tan de hele tijd uit beeld houden trouwens
Walgelijk he! Die kop van Naat in de spiegel, terwijl Chantal nog afscheid stond te nemenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En nou moet je ophouden Loesje!!!Hahaha maar wij denken volgens mij wel hetzelfde
Ik had het ze beiden ook wel gegund en vind ze ook wel bij elkaar passen!
Trouwens, die schijnheilige kop van Naadtoen Chantal eruit moest!! Ondertussen in de spiegel kijkend
![]()
Volgende week waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:02 schreef snakelady het volgende:
is Tanja er ook dan? nog niet gezien.
zie hier boven de verschillende linksquote:Op donderdag 24 november 2005 22:03 schreef bloempje17 het volgende:
Waar kijke jullie nu de live uitzending op internet? ik kom niet op de talpa site en op een andere site doet die het (nog) niet
Welke link is dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:03 schreef Suuz_ het volgende:
oh ik weet niet meer van wie de link was maar heel erg bedankt hij werkt super! kan nu tenminste alles volgen zonder haperende beelden! top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |