quote:
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.quote:
Nee, als degene waar hij het minste mee heeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef ks_choice het volgende:
Ziet Rob Lieske als grootste bedreiging???
Uiteraard, en dat weet Bridget ookquote:Op donderdag 24 november 2005 21:45 schreef ks_choice het volgende:
Ziet Rob Lieske als grootste bedreiging???
Neeeeeeejjjjjjjjjjjjquote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Duidelijk: Lieske vertrekt volgende week.
Kutkliekje.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef CartWOman het volgende:
Duidelijk: Lieske vertrekt volgende week.
Kutkliekje.
Zo gaat dat gewoon. Hij trekt duidelijk meer op met de anderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:46 schreef Cynix ® het volgende:
Er 'minder mee hebben' vind ik best een boutreden. Geef dan ten minste eens duidelijk aan waaróm je er minder mee hebt.
Als Lieske dan maar Nathalie nomineert, dan is er niets aan de hand. Maar ik neem aandat Joost en Roel er dan ook nog bijkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu met zn allen lieske nomineren..
Jawel. Als Lieske als enige 5x genomineerd staat dan heeft ze weinig keus.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef teamlead het volgende:
[..]ze wordt genomineerd ja.. maar gaat nergens heen hoor
Ja dat gezeik hier op Rob.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon. Hij trekt duidelijk meer op met de anderen.
Vooral met Roel, Dido en Naat.
chantal exit.. ingrid in huisje, bewoners denken dat echt exit.. lieske jankt, rob nomineert lieske...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
HELP HELP
ik kom nu net thuis! (Heb me los weten te wringen uit een afspraak)
Kan iemand me even heel snel in telegramstijl op de hoogte brengen?
Waar is Isa nou op MSN als je haar nodig hebt
ze mag zelf ook nog nomineren... Nathalie dusquote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Jawel. Als Lieske als enige 5x genomineerd staat dan heeft ze weinig keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |