...en Robquote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Genomineerd zijn: Dido, Lieske en Roel
Lol. Ja ik herken datquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef teamlead het volgende:
Rob weer genomineerd??kut.. ga ik me weer verheugen..
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
UITSLAG NOMINATIES
Genomineerd zijn: Dido, Lieske en Roel
Hoezo??quote:Op donderdag 24 november 2005 22:13 schreef Waxxer het volgende:
Wat is Chantal een vies, eng mens zeg, óók in de studio dus irl!Misschien nog wel erger dan in de dagelijkse uitzendingen!
dan is Joost super achterbaks... en mag hij van mij snel vertrekken....quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef MissX het volgende:
Dus Joost en Nathalie zijn niet genomineerd.
Heeft Roel toch niet meer op Joost gestemd maar Joost waarschijnlijk dus wel op Roel.
Ja dat neem ik aan en dat vind ik dan slim.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal Roel op Rob gestemd hebben?
Ja dat moet het zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef Loesje29 het volgende:
GOTVER, Rob ook weer genomineerd![]()
Oh enne itsme, ik bedoelde het niet zo rot hoor, het waren je spanningen van deze klote live uitzendingen waarschijnlijk?![]()
we kunnen alleen hopen dat Ingrid nu goed kan zien wat voor achterbakse trut die natte lie is... en als gevolg daarvan haar nomineertquote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef Loesje29 het volgende:
Nou, die klote Naat komt dus echt niet meer op de bank he, voorlopig![]()
De enige twee die nog op haar zullen stemmen misschien worden er nu één voor één uitgewerkt. Hierna Lieske en Rob er uit. Damn.
streams kijken.... net als wijquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat moet ingrid nou de hele dag doen?
Geeft niks, ik heb een extra bal.quote:
Haa Neiderlants vurgetuh omda ze nie iemant heef om mee te pratuh.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat moet ingrid nou de hele dag doen?
Omdat ze met d'r blote voeten op een bed heeft gestaan? Schei toch uit jankerd..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef BB-King het volgende:
Nathalie verdient het absoluut niet om in die finale te zitten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |