quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:06 schreef Sas22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zelfs mijn neefje van 5 kan beter engels dan dit Cloglish![]()
Ja heel erg lief.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?
Het is misschien wel lief bedoelt, alleen is het wel erg slecht Engels.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef RamonaRicardo het volgende:
[..]
Heeft Robbie voor me geschreven, lief he?
das liefquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ja heel erg lief.![]()
Net zo lief als een wortelkanaalbehandeling.![]()
zónder verdoving.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:08 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Ja heel erg lief.![]()
Net zo lief als een wortelkanaalbehandeling.![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hoop van harte dat RobbieRicardo daar woont....
Ik gok dat het hun eigengemaakte slang isquote:
lief als ik me niet zo gruwelijk zou ergeren aan de spelfouten enzoquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
RR
ziet er strak uitquote:Op donderdag 22 december 2005 11:00 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
Zo ik ben ook weer terug, hier alvast een indruk van hooe mijn mouwtje word
[afbeelding]
Eind januari gaan we verder naar de binnenkant en over mijn schouder naar mijn schouderblad![]()
Mooie rug Mukiequote:
een kleine 7uquote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef HAL9000S het volgende:
Hoeveel uren werk heb heb je daar in zitten?
Inclusief die stukken op je arm? Da's wel snel iddquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
een kleine 7u
De shiva en de draak waren het meeste werk...
het linkse is chinees (mn naam) en het onderste is Japans.quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mooie rug MukieIk vind alleen die tribal en Chinese tekens niet heel erg passen bij de rest, maar dat is ws persoonlijke smaak. Vind de rest echt mooi en goed gezet.
![]()
yepquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Inclusief die stukken op je arm? Da's wel snel idd
damn das veelquote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef HAL9000S het volgende:
700 DM valt idd niks over te zeggen... m'n sleeve was 14/16 uur tijd en ik betaal 100 euro per uur.
Kan wel lief bedoeld zijn, maar om nou de schrijffouten voor de rest van je leven op je lichaam te tattoeren dat vind ik wel erg ver gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
RR
Het gaat hier niet om een mening, maar om een feit!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Wat nou foutenAlsof jij het beter weet.
erm, ja eigenlijk welquote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Waarom verzin je zelf niet iets in plaats van te pronken met andermans (Lees: Robbiericardo) posts? Dat je speciaal een kloon registreert om te doen alsof je zijn vriendin bent is al zielig genoeg, maar dat je dan ook nog eens alles jat is een doodzonde. Wees origineel of hou gewoon je mond.quote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Ik bedoelde Mukiequote:Op zondag 25 december 2005 01:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ja volgend jaar zet ik een andere sleeve... plannen staan eerder in dit topic.
Ow okee... nee omdat je het had over een sleeve op je andere arm... ik dacht dat Mukie geen sleeve had.quote:
Kleintje maar, alleen mijn linkerarm.quote:Op zondag 25 december 2005 01:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ow okee... nee omdat je het had over een sleeve op je andere arm... ik dacht dat Mukie geen sleeve had.
Komt me bekend voor, alleen heb ik mezelf voorgenomen, om het bij de tattoo's te houden die ik nu heb, omdat ik anders helemaal volgekalkt zit.quote:Op zondag 25 december 2005 10:25 schreef Mukie het volgende:
Al heb ik me voorgenomen om niet "vol" te zitten voor mn 30e, dus ik wacht nog even
Ik wil van mijn half sleef ook 'n full sleef maken,maar tja........denk niet dat mijn latere werkgever daar zo blij mee zal zijn.Daarom denk ik dat ik gewoon op m'n andere arm ook 'n half sleef laat zettenquote:Op zondag 25 december 2005 19:41 schreef pAin het volgende:
* pAin] eerst zaterdag van nieuwe jaar langs gaat bij [url=http://www.inkstitution.com]Inkstitution[/url.
Eerst een goed rond snuffelen wat ik nou echt wil, vind een Japans thema erg tof, maar ze doen daar ook erg tof New- en Old School werk. Wil denk ik beginnen met een half sleef en daarna nog uitbreiden als het bevalt.... Of toch maar gelijk voor de full sleeve gaan.....
Daar heb ik ook aan zitten te denken, maar ik wil die full sleeve wel erg graag.quote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik wil van mijn half sleef ook 'n full sleef maken,maar tja........denk niet dat mijn latere werkgever daar zo blij mee zal zijn.Daarom denk ik dat ik gewoon op m'n andere arm ook 'n half sleef laat zetten![]()
Bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 15:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
[VUNZIGE SPAM MODES]je zou eens kunnen kijken op www.Tonsoftattoos.com dit is nu het weblog van [me] en dat zal straks worden uitgebouwd worden naar een community.[/VOORBIJ]
verder is er aardige waslijst aan links verzameld op www.tattoopedia.comwat dan ook een uptodate link dir is van ons
Geweldige tattooquote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
Ook maar nog eens post..
[afbeelding]
De gehele rug is gedaan over een periode van 7jaar door Andreas van The Sinner and The Saint in Aken Duitsland. Research is btw zeer belangrijk bij dit soort dingen. Vooral wanneer het gaat over Oosterse kunst. Vraag dus van te voren dingen na!!! Er mogen bvb bepaalde dieren zoals een slang niet op eenzelfde plek staan als een herfstbloem. Idem geldt voor water wat onder je torso hoort. Een draak hoort bvb op de voorkant van je lichaam te staan.
Bij mij staat hij op de achterkant om een bepaalde reden. Denk dus goed na voordat je iets doet!
Verder wil ik over Andreas kwijt dat hij je heerlijk op je gemak stelt, super steriel werkt en megasnel. Strakke lijnen, goede inkleuring en behoedt je ook voor fouten die je evt wilde gaan maken.![]()
Your wish is my commandquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
pAin, check ff je yahoo mail als je wilt.
Ziet er mooi uit.quote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
Ook maar nog eens post..
[afbeelding]
De gehele rug is gedaan over een periode van 7jaar door Andreas van The Sinner and The Saint in Aken Duitsland. Research is btw zeer belangrijk bij dit soort dingen. Vooral wanneer het gaat over Oosterse kunst. Vraag dus van te voren dingen na!!! Er mogen bvb bepaalde dieren zoals een slang niet op eenzelfde plek staan als een herfstbloem. Idem geldt voor water wat onder je torso hoort. Een draak hoort bvb op de voorkant van je lichaam te staan.
Bij mij staat hij op de achterkant om een bepaalde reden. Denk dus goed na voordat je iets doet!
Verder wil ik over Andreas kwijt dat hij je heerlijk op je gemak stelt, super steriel werkt en megasnel. Strakke lijnen, goede inkleuring en behoedt je ook voor fouten die je evt wilde gaan maken.![]()
Ja morgen tussen de boodschappen door haal ik hem wel ff snelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef BreezerFR het volgende:
als nu iedereen ff tattoo gaat halen, mogen ze hier de foto plaatsen![]()
Ik ook, ik verzamel eerst wel allerlei plaatjes en maak dan een geheel ofzo, en doe dat in stukjes. Denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
ach, ik weet ook nog niet precies wat ik op mijn rug wil, ik vermoed iets met piraten en zeelui ofzo, maar daar staat nog niets van vast, ik vind nog teveel mooi om het direct te laten zetten...
Jij rijdt zeker Fiat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik heb deze 3 weken terug laten zetten![]()
[afbeelding]
Nee, ik ga liever voor een echt automerkquote:
En nu korting vragen op je volgende!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever voor een echt automerk![]()
Mooi gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ik ben gisteren ook weer verder gegaan, over 3 weken word ie ingekleurd
Bij mij zijn het inderdaad de namen van mijn kids... Ik heb er ook 1 met de naam van mijn overleden man dus alleen namen van blijvende personen in mijn leven...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Zou zelf alleen nooit namen op mn lijf laten zetten.
Van mn kids zou ik misschien, heel misschien wel de geboortedatum laten plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het inderdaad de namen van mijn kids... Ik heb er ook 1 met de naam van mijn overleden man dus alleen namen van blijvende personen in mijn leven...
Misschien wat laat, maar ik kom net deze url tegen: rune tattoosquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
Nice, very nice! Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet als het ingekleurd is...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef Neuk het volgende:
* Neuk heeft nu een lady gun op haar pens
deed auwa!
Waarom niet? Mijn redenen zijn persoonlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef innepin het volgende:
Okee.Waarom een ladygun, als ik vragen mag?
Ik heb een dingsigheidje op m'n enkel laten zetten... plaatje had ik ergens al in een eerder topic gepost, foto komt later want ik zit aal aan de schilfers
Ja! Ik ben er zeer tevreden overquote:
Netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er 1 die wel namen op haar lijf heeft staan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Zou zelf alleen nooit namen op mn lijf laten zetten.
Ik snap dit wel, zelf zou ik het nooit doen iig.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben er 1 die wel namen op haar lijf heeft staan.
Bij mij onder het motto:
Het is een deel van je leven!
De naam van mijn ex zat in een vaantje, die is nu zwart gemaakt, waarom? Het is een deel van mijn leven, een deel dat nu afgesloten is!
Er moet zoiezo nog 1 naam bij en dat is die van mijn zoon, mijn dochter staat er al vanaf 97 op.
Ik snap heel goed dat men namen een discussiepunt vinden en ik snap ook heel goed waarom mensen het niet willen. Maar voor mij is het een deel van mijn leven en door het naamvaantje zwart te laten maken heb ik ook symbolisch dat deel gesloten!
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef ymme het volgende:
Ik wil symbolisch iets laten zetten, voor mijn pas overleden hond.
Ik wil dit heel graag.
Ik weet alleen nog niet hoe of wat.
Wel wil ik deze op mijn liinkerborst laten zetten.
Iemand leuke ideeen hiervoor?
Ga naar de tattooshop en leg daar uit wat je ongeveer zoekt!quote:
Ik kan het zo moeilijk uitleggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ga naar de tattooshop en leg daar uit wat je ongeveer zoekt!Met een beetje mazzel staat het er een half uurtje later op!
De tattooshop heeft vele boeken enzo, denk toch dat je het beste daarheen kan gaan hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef ymme het volgende:
Iemand geen link met leuke tattoo's.
Liefs gewoon zwart..
Ik bedoel het niet vervelend Ymme, maar ik zou er zeker nog een aantal maanden over nadenken. Het is nu allemaal nog heel vers, en nog heel moeilijk om te verwerken dat je hond er niet meer is. Maar misschien kun je er over een tijdje beter mee omgaan en wil je dan helemaal geen tatoo meer met zijn naam er in (en dan zit je er toch aan vast).quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef ymme het volgende:
Ik wil symbolisch iets laten zetten, voor mijn pas overleden hond.
Ik wil dit heel graag.
Ik weet alleen nog niet hoe of wat.
Wel wil ik deze op mijn liinkerborst laten zetten.
Iemand leuke ideeen hiervoor?
probeer het te tekenen, ga samen met je tattooartist zitten om een idee voor te leggen, neem foto's van je hond mee, kijk in bladen of praat met Nuek, zij maakt ook tattoosquote:
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vervelend Ymme, maar ik zou er zeker nog een aantal maanden over nadenken. Het is nu allemaal nog heel vers, en nog heel moeilijk om te verwerken dat je hond er niet meer is. Maar misschien kun je er over een tijdje beter mee omgaan en wil je dan helemaal geen tatoo meer met zijn naam er in (en dan zit je er toch aan vast).
Bijvoorbeeld een ketting of armband of iets dergelijks met zijn naam is natuurlijk ook een optie
Het is natuurlijk jouw lijf en jouw keuze.
Mag ik vragen wat voor hond het was?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.
Ook toen hij nog leefde.
En nu willen we het alleen maar meer.
Het is iets persoonlijks. Het is van ons. Het blijft van ons.
Onze eerste hond, waar we altijd aan herrinerd willen blijven.
En het is en blijft onze eerste hond. En die gedachten willen we op ons lijf zetten
En we weten het voor 100% zeker.![]()
Een ontzettende lieve boxer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor hond het was?
Nee gewoon, interesse!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef ymme het volgende:
[..]
Een ontzettende lieve boxer.
Donker bruin, gestroomt.
Hoezo dan?
Dit is jouw naam toch? Ik zou voor de binnenkant gaan maar goed, is persoonlijk natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Magic666 het volgende:
*update*
gisteren bij de chinees wezen eten en de vertaling, die ik van internet heb gehaald, even gecheckt bij de eigenaars. Het klopt inderdaad wat er naar mij gestuurd is
De runetattoo is afgevallen vanwege de onduidelijkheid omtrent de C in mijn naam en omdat de nieuwe tattoo aansluit om mijn bestaande tattoo.
Dit gaat hem dus worden:
[afbeelding]
ff langs de tattooshop om een datum te prikken (flauwe woordspeling)
Oke, het was ook meer een overweging. Als je er goed over nagedacht hebt zie ik ook geen problemenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.
Ook toen hij nog leefde.
En nu willen we het alleen maar meer.
Het is iets persoonlijks. Het is van ons. Het blijft van ons.
Onze eerste hond, waar we altijd aan herrinerd willen blijven.
En het is en blijft onze eerste hond. En die gedachten willen we op ons lijf zetten
En we weten het voor 100% zeker.![]()
Ik snap jou reactiequote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oke, het was ook meer een overweging. Als je er goed over nagedacht hebt zie ik ook geen problemen
Hahahaha, het grote taboe dat tattoo heet!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef Magic666 het volgende:
Al vind ik de buitenkant net iets deftiger/minder "aso"![]()
Dat kan!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Magic666 het volgende:
idd, mijn collega heeft "eeuwige liefde" in het chinees op zijn linkenbinnenarm staan.
Is gaaf maar buitenkant vind ik gewoon mooier.
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Neuk het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn redenen zijn persoonlijk
Jij hebt een emailtjequote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doenIk vind het gaaf. Ik was slechts nieuwsgierig
Foto's zijn niet te zien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
Vorige week woensdag laten zetten.. Is al aardig geheelt nu, jeukt nog wel een beetje
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/24/rug4cx.th.jpg]afbeelding][/url]
Close up:
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/5185/closeup8yr.th.jpg]afbeelding][/url]
Kwam ik net dus ook achter!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je op de mooie goude kikker klikt wel
Wat ga je laten zetten? En waar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef cazizz het volgende:
ik ga morgenavond me 1ste tattoo laten zetten.. moet zeggen.. het begint al wel te kriebelen hoor.. geen idee wat ik er van moet verwachten
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Jaja vandaag weer naar m'n tattooboer geweest voor het ontwerp van m'n nieuwe sleeve... gaat nog wel ff duren voordat ie klaar is maar er is een begin!
Hier zal ie op gebaseerd worden:
[afbeelding]
De bedoeling is om dat patroon met die ogen over m'n hele arm uit te smeren... niet een dichte sleeve maar meer dat een 'stroom' van die patronen om m'n arm heen draaien in principe.
Als je kijkt zie je in z'n keel ook een planeet dus dat thema zal er ook in verwerkt worden.... uiteindelijk zal die kop m'n bovenarm en schouder bedekken waarna we verder gaan met het patroon daarboven, met die rode ogen die ook nog gedeeltelijk m'n borst zal gaan bedekken.
Die gast keek wel een beetje sjacherijnig, 't gaat wsl best een uitdaging voor 'm worden om er iets moois van te makenBen benieuwd wat het gaat worden.
Stopt vanzelf!quote:
Mijn vorige jeukte destijds ook veel erger. Maar ik moest even lekker klagenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:55 schreef mrcool het volgende:
[..]
Stopt vanzelf!Vooral niet aan komen! Ik kan je Bepanthen aanraden!
Werkt erg verkoelend!
[afbeelding]
Een dag of 3 pas? Dan heb je er nog wel wat te gaan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:03 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn vorige jeukte destijds ook veel erger. Maar ik moest even lekker klagenIk zit nu al een dag of drie met jeuk, en het is helemaal niet zo'n grote tattoo. Ik wacht geduldig af
![]()
En ik denk niet dat ik dat bepanthen in Amerika kan krijgen, of wel?
Neu, daar reken ik niet op; mijn eerste tattoo was groter en daar had ik ook maar zo'n drie dagen jeuk.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:20 schreef mrcool het volgende:
[..]
Een dag of 3 pas? Dan heb je er nog wel wat te gaan!
Dit lijkt me toch wel iets met emotionele waarde, of vergis ik me?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vandaag laten zetten, nummer 4 en 5
[afbeelding]
betekenis?quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:34 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vandaag laten zetten, nummer 4 en 5
TEPELS!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
valt mee hoor, niets aan de hand, maar ik wou geen gewoon liev hartje nemen zeg maar, dus ik ging maar tekenen in illustrator enzo, en dat kwam er uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:35 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch wel iets met emotionele waarde, of vergis ik me?
Vanwaar dat kruis er doorheen dan? En dat lijkt me een Germaans teken wat ik zie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:54 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
valt mee hoor, niets aan de hand, maar ik wou geen gewoon liev hartje nemen zeg maar, dus ik ging maar tekenen in illustrator enzo, en dat kwam er uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |