Mooi gedaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo ik ben gisteren ook weer verder gegaan, over 3 weken word ie ingekleurd
Bij mij zijn het inderdaad de namen van mijn kids... Ik heb er ook 1 met de naam van mijn overleden man dus alleen namen van blijvende personen in mijn leven...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Zou zelf alleen nooit namen op mn lijf laten zetten.
Van mn kids zou ik misschien, heel misschien wel de geboortedatum laten plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:18 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Bij mij zijn het inderdaad de namen van mijn kids... Ik heb er ook 1 met de naam van mijn overleden man dus alleen namen van blijvende personen in mijn leven...
Misschien wat laat, maar ik kom net deze url tegen: rune tattoosquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Magic666 het volgende:
mijn idee voor een nieuwe tattoo:
[afbeelding]
Mijn naam in rune
Lekker strak, twijfel nog of ik de letters niet wat moet verfraaien; schaduw of motiefje erin etc etc.
Hij moet aan de buitenkant van mijn onderarm komen
Nice, very nice! Ben erg benieuwd hoe die eruit ziet als het ingekleurd is...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef Neuk het volgende:
* Neuk heeft nu een lady gun op haar pens
deed auwa!
Waarom niet? Mijn redenen zijn persoonlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:42 schreef innepin het volgende:
Okee.Waarom een ladygun, als ik vragen mag?
Ik heb een dingsigheidje op m'n enkel laten zetten... plaatje had ik ergens al in een eerder topic gepost, foto komt later want ik zit aal aan de schilfers
Ja! Ik ben er zeer tevreden overquote:
Netjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:44 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er 1 die wel namen op haar lijf heeft staan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mooi gedaan
Zou zelf alleen nooit namen op mn lijf laten zetten.
Ik snap dit wel, zelf zou ik het nooit doen iig.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben er 1 die wel namen op haar lijf heeft staan.
Bij mij onder het motto:
Het is een deel van je leven!
De naam van mijn ex zat in een vaantje, die is nu zwart gemaakt, waarom? Het is een deel van mijn leven, een deel dat nu afgesloten is!
Er moet zoiezo nog 1 naam bij en dat is die van mijn zoon, mijn dochter staat er al vanaf 97 op.
Ik snap heel goed dat men namen een discussiepunt vinden en ik snap ook heel goed waarom mensen het niet willen. Maar voor mij is het een deel van mijn leven en door het naamvaantje zwart te laten maken heb ik ook symbolisch dat deel gesloten!
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef ymme het volgende:
Ik wil symbolisch iets laten zetten, voor mijn pas overleden hond.
Ik wil dit heel graag.
Ik weet alleen nog niet hoe of wat.
Wel wil ik deze op mijn liinkerborst laten zetten.
Iemand leuke ideeen hiervoor?
Ga naar de tattooshop en leg daar uit wat je ongeveer zoekt!quote:
Ik kan het zo moeilijk uitleggen.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ga naar de tattooshop en leg daar uit wat je ongeveer zoekt!Met een beetje mazzel staat het er een half uurtje later op!
De tattooshop heeft vele boeken enzo, denk toch dat je het beste daarheen kan gaan hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:35 schreef ymme het volgende:
Iemand geen link met leuke tattoo's.
Liefs gewoon zwart..
Ik bedoel het niet vervelend Ymme, maar ik zou er zeker nog een aantal maanden over nadenken. Het is nu allemaal nog heel vers, en nog heel moeilijk om te verwerken dat je hond er niet meer is. Maar misschien kun je er over een tijdje beter mee omgaan en wil je dan helemaal geen tatoo meer met zijn naam er in (en dan zit je er toch aan vast).quote:Op zondag 15 januari 2006 10:58 schreef ymme het volgende:
Ik wil symbolisch iets laten zetten, voor mijn pas overleden hond.
Ik wil dit heel graag.
Ik weet alleen nog niet hoe of wat.
Wel wil ik deze op mijn liinkerborst laten zetten.
Iemand leuke ideeen hiervoor?
probeer het te tekenen, ga samen met je tattooartist zitten om een idee voor te leggen, neem foto's van je hond mee, kijk in bladen of praat met Nuek, zij maakt ook tattoosquote:
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet vervelend Ymme, maar ik zou er zeker nog een aantal maanden over nadenken. Het is nu allemaal nog heel vers, en nog heel moeilijk om te verwerken dat je hond er niet meer is. Maar misschien kun je er over een tijdje beter mee omgaan en wil je dan helemaal geen tatoo meer met zijn naam er in (en dan zit je er toch aan vast).
Bijvoorbeeld een ketting of armband of iets dergelijks met zijn naam is natuurlijk ook een optie
Het is natuurlijk jouw lijf en jouw keuze.
Mag ik vragen wat voor hond het was?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.
Ook toen hij nog leefde.
En nu willen we het alleen maar meer.
Het is iets persoonlijks. Het is van ons. Het blijft van ons.
Onze eerste hond, waar we altijd aan herrinerd willen blijven.
En het is en blijft onze eerste hond. En die gedachten willen we op ons lijf zetten
En we weten het voor 100% zeker.![]()
Een ontzettende lieve boxer.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef mrcool het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor hond het was?
Nee gewoon, interesse!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:20 schreef ymme het volgende:
[..]
Een ontzettende lieve boxer.
Donker bruin, gestroomt.
Hoezo dan?
Dit is jouw naam toch? Ik zou voor de binnenkant gaan maar goed, is persoonlijk natuurlijk!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef Magic666 het volgende:
*update*
gisteren bij de chinees wezen eten en de vertaling, die ik van internet heb gehaald, even gecheckt bij de eigenaars. Het klopt inderdaad wat er naar mij gestuurd is
De runetattoo is afgevallen vanwege de onduidelijkheid omtrent de C in mijn naam en omdat de nieuwe tattoo aansluit om mijn bestaande tattoo.
Dit gaat hem dus worden:
[afbeelding]
ff langs de tattooshop om een datum te prikken (flauwe woordspeling)
Oke, het was ook meer een overweging. Als je er goed over nagedacht hebt zie ik ook geen problemenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:47 schreef ymme het volgende:
[..]
Een tattoo van de hond wouden wij beide al.
Ook toen hij nog leefde.
En nu willen we het alleen maar meer.
Het is iets persoonlijks. Het is van ons. Het blijft van ons.
Onze eerste hond, waar we altijd aan herrinerd willen blijven.
En het is en blijft onze eerste hond. En die gedachten willen we op ons lijf zetten
En we weten het voor 100% zeker.![]()
Ik snap jou reactiequote:Op zondag 15 januari 2006 14:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Oke, het was ook meer een overweging. Als je er goed over nagedacht hebt zie ik ook geen problemen
Hahahaha, het grote taboe dat tattoo heet!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:54 schreef Magic666 het volgende:
Al vind ik de buitenkant net iets deftiger/minder "aso"![]()
Dat kan!quote:Op zondag 15 januari 2006 14:42 schreef Magic666 het volgende:
idd, mijn collega heeft "eeuwige liefde" in het chinees op zijn linkenbinnenarm staan.
Is gaaf maar buitenkant vind ik gewoon mooier.
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:19 schreef Neuk het volgende:
[..]
Waarom niet? Mijn redenen zijn persoonlijk
Jij hebt een emailtjequote:Op zondag 15 januari 2006 21:47 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet moet doenIk vind het gaaf. Ik was slechts nieuwsgierig
Foto's zijn niet te zien!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
Vorige week woensdag laten zetten.. Is al aardig geheelt nu, jeukt nog wel een beetje
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/24/rug4cx.th.jpg]afbeelding][/url]
Close up:
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/5185/closeup8yr.th.jpg]afbeelding][/url]
Kwam ik net dus ook achter!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:40 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als je op de mooie goude kikker klikt wel
Wat ga je laten zetten? En waar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:52 schreef cazizz het volgende:
ik ga morgenavond me 1ste tattoo laten zetten.. moet zeggen.. het begint al wel te kriebelen hoor.. geen idee wat ik er van moet verwachten
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef HAL9000S het volgende:
Jaja vandaag weer naar m'n tattooboer geweest voor het ontwerp van m'n nieuwe sleeve... gaat nog wel ff duren voordat ie klaar is maar er is een begin!
Hier zal ie op gebaseerd worden:
[afbeelding]
De bedoeling is om dat patroon met die ogen over m'n hele arm uit te smeren... niet een dichte sleeve maar meer dat een 'stroom' van die patronen om m'n arm heen draaien in principe.
Als je kijkt zie je in z'n keel ook een planeet dus dat thema zal er ook in verwerkt worden.... uiteindelijk zal die kop m'n bovenarm en schouder bedekken waarna we verder gaan met het patroon daarboven, met die rode ogen die ook nog gedeeltelijk m'n borst zal gaan bedekken.
Die gast keek wel een beetje sjacherijnig, 't gaat wsl best een uitdaging voor 'm worden om er iets moois van te makenBen benieuwd wat het gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |