het linkse is chinees (mn naam) en het onderste is Japans.quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mooie rug MukieIk vind alleen die tribal en Chinese tekens niet heel erg passen bij de rest, maar dat is ws persoonlijke smaak. Vind de rest echt mooi en goed gezet.
![]()
yepquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Inclusief die stukken op je arm? Da's wel snel idd
damn das veelquote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef HAL9000S het volgende:
700 DM valt idd niks over te zeggen... m'n sleeve was 14/16 uur tijd en ik betaal 100 euro per uur.
Kan wel lief bedoeld zijn, maar om nou de schrijffouten voor de rest van je leven op je lichaam te tattoeren dat vind ik wel erg ver gaanquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:39 schreef RamonaRicardo het volgende:
LIKE THE NOTE YOU HAD TO WRITE FOR ME
SO THIS IS MY NOTE BACK FOR YOU
YOU LOVE MAKES ME HAPPY WITH ALL
I GIVE YOU THE STARS IF I CAN DO THAT BUT I CAN DO THAT
SO I GIVE YOU THIS NOTE
AND MY LOVE FOR ALWAYS
WE HAVE BEEN IN THE FIGHTS AND I NOW THAT WAS NOT FINE
AND I ALSO THINK THAT OUR LOVE IN THREEWORDS:
FRIENS-FOREVER-STRONG
I LOVE YOU RAMONA
THE BREAKFAST IS DOWNSTAIRS
RR
Het gaat hier niet om een mening, maar om een feit!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Wat nou foutenAlsof jij het beter weet.
erm, ja eigenlijk welquote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Waarom verzin je zelf niet iets in plaats van te pronken met andermans (Lees: Robbiericardo) posts? Dat je speciaal een kloon registreert om te doen alsof je zijn vriendin bent is al zielig genoeg, maar dat je dan ook nog eens alles jat is een doodzonde. Wees origineel of hou gewoon je mond.quote:Op zondag 25 december 2005 01:22 schreef RamonaRicardo het volgende:
Ik bedoelde Mukiequote:Op zondag 25 december 2005 01:20 schreef HAL9000S het volgende:
Ja volgend jaar zet ik een andere sleeve... plannen staan eerder in dit topic.
Ow okee... nee omdat je het had over een sleeve op je andere arm... ik dacht dat Mukie geen sleeve had.quote:
Kleintje maar, alleen mijn linkerarm.quote:Op zondag 25 december 2005 01:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ow okee... nee omdat je het had over een sleeve op je andere arm... ik dacht dat Mukie geen sleeve had.
Komt me bekend voor, alleen heb ik mezelf voorgenomen, om het bij de tattoo's te houden die ik nu heb, omdat ik anders helemaal volgekalkt zit.quote:Op zondag 25 december 2005 10:25 schreef Mukie het volgende:
Al heb ik me voorgenomen om niet "vol" te zitten voor mn 30e, dus ik wacht nog even
Ik wil van mijn half sleef ook 'n full sleef maken,maar tja........denk niet dat mijn latere werkgever daar zo blij mee zal zijn.Daarom denk ik dat ik gewoon op m'n andere arm ook 'n half sleef laat zettenquote:Op zondag 25 december 2005 19:41 schreef pAin het volgende:
* pAin] eerst zaterdag van nieuwe jaar langs gaat bij [url=http://www.inkstitution.com]Inkstitution[/url.
Eerst een goed rond snuffelen wat ik nou echt wil, vind een Japans thema erg tof, maar ze doen daar ook erg tof New- en Old School werk. Wil denk ik beginnen met een half sleef en daarna nog uitbreiden als het bevalt.... Of toch maar gelijk voor de full sleeve gaan.....
Daar heb ik ook aan zitten te denken, maar ik wil die full sleeve wel erg graag.quote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik wil van mijn half sleef ook 'n full sleef maken,maar tja........denk niet dat mijn latere werkgever daar zo blij mee zal zijn.Daarom denk ik dat ik gewoon op m'n andere arm ook 'n half sleef laat zetten![]()
Bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 15:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
[VUNZIGE SPAM MODES]je zou eens kunnen kijken op www.Tonsoftattoos.com dit is nu het weblog van [me] en dat zal straks worden uitgebouwd worden naar een community.[/VOORBIJ]
verder is er aardige waslijst aan links verzameld op www.tattoopedia.comwat dan ook een uptodate link dir is van ons
Geweldige tattooquote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
Ook maar nog eens post..
[afbeelding]
De gehele rug is gedaan over een periode van 7jaar door Andreas van The Sinner and The Saint in Aken Duitsland. Research is btw zeer belangrijk bij dit soort dingen. Vooral wanneer het gaat over Oosterse kunst. Vraag dus van te voren dingen na!!! Er mogen bvb bepaalde dieren zoals een slang niet op eenzelfde plek staan als een herfstbloem. Idem geldt voor water wat onder je torso hoort. Een draak hoort bvb op de voorkant van je lichaam te staan.
Bij mij staat hij op de achterkant om een bepaalde reden. Denk dus goed na voordat je iets doet!
Verder wil ik over Andreas kwijt dat hij je heerlijk op je gemak stelt, super steriel werkt en megasnel. Strakke lijnen, goede inkleuring en behoedt je ook voor fouten die je evt wilde gaan maken.![]()
Your wish is my commandquote:Op maandag 26 december 2005 16:17 schreef Arma_Angelus het volgende:
pAin, check ff je yahoo mail als je wilt.
Ziet er mooi uit.quote:Op zondag 25 december 2005 00:55 schreef Mukie het volgende:
Ook maar nog eens post..
[afbeelding]
De gehele rug is gedaan over een periode van 7jaar door Andreas van The Sinner and The Saint in Aken Duitsland. Research is btw zeer belangrijk bij dit soort dingen. Vooral wanneer het gaat over Oosterse kunst. Vraag dus van te voren dingen na!!! Er mogen bvb bepaalde dieren zoals een slang niet op eenzelfde plek staan als een herfstbloem. Idem geldt voor water wat onder je torso hoort. Een draak hoort bvb op de voorkant van je lichaam te staan.
Bij mij staat hij op de achterkant om een bepaalde reden. Denk dus goed na voordat je iets doet!
Verder wil ik over Andreas kwijt dat hij je heerlijk op je gemak stelt, super steriel werkt en megasnel. Strakke lijnen, goede inkleuring en behoedt je ook voor fouten die je evt wilde gaan maken.![]()
Ja morgen tussen de boodschappen door haal ik hem wel ff snelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef BreezerFR het volgende:
als nu iedereen ff tattoo gaat halen, mogen ze hier de foto plaatsen![]()
Ik ook, ik verzamel eerst wel allerlei plaatjes en maak dan een geheel ofzo, en doe dat in stukjes. Denk ikquote:Op maandag 9 januari 2006 22:35 schreef Arma_Angelus het volgende:
ach, ik weet ook nog niet precies wat ik op mijn rug wil, ik vermoed iets met piraten en zeelui ofzo, maar daar staat nog niets van vast, ik vind nog teveel mooi om het direct te laten zetten...
Jij rijdt zeker Fiat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik heb deze 3 weken terug laten zetten![]()
[afbeelding]
Nee, ik ga liever voor een echt automerkquote:
En nu korting vragen op je volgende!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:34 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever voor een echt automerk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |