De waarheid is hardquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Sja, met deze pinkers en velgen word een E36 nou eenmaal veel gewilder
Fautje, bedanktquote:Vermogen 193 kW (259 PK),
volgensmij is het de flits van de cam ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef yup het volgende:
Dit zijn toch geen originele E36 witpinkers toch ? Die zien er toch anders uit
Verder vind ik hem zeker niet zo slecht hoor, mag je zo voor de deur afleveren, geen strikje noodzakelijk
[..]
Fautje, bedankt
Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoekenen heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]
Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)
link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/
Zo was ie eerst![]()
[afbeelding]
Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?
Verder jammer dat ze hem niet origineel hebben gehouden. En die PK's kloppen ook niet of is ie getuned?![]()
Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoekenen heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]
Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)
link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/
oja, sorry Johnnyquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.![]()
Ik ken die garage wel. Is in Leeuwarden. Loop er regelmatig even langs. Ze krijgen veel inruil-BMW's bij de dealer vandaan, die buiten de huisselectie vallen.
Daarnaast zijn zij in het bezit van de enige (waak)hond waar ik bang voor ben. Wat een eng beest hebben ze daar.
Ja daar krijgen ze die dingen vandaan idd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij De Beier ingeruild
Wat rijd je nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.
Maar nwe schokdempers en nog wat wielophangingklusjes kunnen geen kwaad.
Synchromesh 2e versnelling is wat kritisch eerste keer 's ochtends als het wat kouder is
Rest is OK.
Laatste 40000 km vervangen door BMW garage (ik heb de rekeningen nog liggen):
-koppeling
-waterpomp
-radiator
-schijven en blokken V+A
-achterdemper (orig BMW)
Maar het is geen nwe otoo meer. Als je je een beetje gunstig kunt verzekeren en niet te veel kms makt en zelf een beetje wat kunt doen kan je er nog prima 50-100000 Km mee verder voordat er grote kosten aankomen. Verbruik normaal ongeveer 1op 10/11 langere stukken snelweg/vakantie haalt ie ong. 1 op 12/13.
(130 tot 140 met max 160) Bij veel toeren draaien loopt dat ïetsje" op.![]()
Ding is nog helemaal origineel, en dus gewoon 192 PK (en niet 192 KW=259PK)
was wel wat voor mij geweest... als de ophanging enzo toch zn beste tijd heeft gehad even profiteren van het feit dat ik bij BMW zit nu en er een origineel m technik onderstel onder plempenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Maar ff weer terug on-topic
Als je een eerlijke 325 zoekt is het een prima basis. En ik heb er maar een paar honderd EUR minder voor gekregen dan wat ze er nu voor vragen. Alle rekeningen, incl papieren van de Duitse dealer waar ik dat ding in 1999 heb gehaald heb ik hier nog liggen. Ik heb er natuurlijk geen enkel belang bij dat dit ding verkocht wordt. Wel jammer dat mijn setje 2 jaar oude Conti winterbanden er niet bij zit, als ze die niet op die E46 velgjes hebben gemonteerd tenminste!
waar doe je het van?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
De 535opzich natuurlijk een slechte vergelijking maar de Diesel is gewoonweg veel beter.
Een M3 kent 1 stand en dat is volluit, als je langzaam rijd dan hort het en stoot het alsof je in een oude Fiat rijd (no offence), een 535 rijd daarentegen zeer smooth @ 9l / 100km en als je wilt dan trekt het ook nog als een M3....
Allebei de auto's hebben zeker hun voordelen maar als ik zou moeten kiezen voor 1 van de 2 dan is het de Diesel....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten
ik heb al vanaf mn 18e een touringquote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je komt uit 1981 en je kiest een touring? Beetje onwaarschijnlijk he.![]()
Zo'n groot gezin zul je wel niet hebben nog.
Damnquote:Op maandag 5 december 2005 03:58 schreef JWD het volgende:
Goh wat zijn we ineens wantrouwend, als je in wat oude topics had gezocht dan had je al wat foto en film materiaal van de M3 kunnen vinden.
Maar goed ik ben de moeilijkste niet, bij deze dus....
2005 535d
[afbeelding]
2003 M3
[afbeelding]
tsjah... ik wou dat ik mede bedenker van marktplaats was... dan reed ik in nog veel vetter spul rond... maarja...quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Cyberdogg het volgende:
Tering die 5 serie is echt te vet. Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat je op zo'n jonge leeftijd zo een auto rijdt.![]()
Co-locatie, 2 datacenters in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
JWD, wat doe je dan precies met wat voor soort bedrijf?
* pAin bespeurd jaloeziequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:12 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?
En plaats eens foto's van die BMW's met een print van dit topic, anders loop je hier maar wat stoer te blaten
Dat kan goed kloppen, c'est moiquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.
Zie je wel!! Ik dacht m al te herkennen. Misschien zie je ook weles een zwarte Jaguar X-Type staan. Uiteraard 2.5 V6 AWD en executive pakket. Opvallend: De grotere uitlaat.quote:
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n dingquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:
M3 kleur is cool
K vond de BMW te duur, k ben voor een Jaguar gegaan.
Eigenlijk spijt van gekregen. Er gaan regelmatig dingen kapot. En dat zijn altijd wel kleine dingetjes, zoals deur rubbers, klepje van de asbak, electronica stooring.
Volgende auto toch maar voor BMW gaan.
Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.
Ik heb ook in de M5 gereden, en een ringtone ge-composed met het motorgeluidhelaas een beetje bagger geluids kwaliteit van de opname, maarja, wel tof.
Zonde. Vind 't een prachtige wagen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding![]()
vanbinnen is het een kia met wat leerquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zonde. Vind 't een prachtige wagen!![]()
Helaas nog niet zoveel, sinds de aflevering heeft het bijna onophoudelijk geregendquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef Inorbit het volgende:
Whow, heb je meer foto's van je 535D, hij is werkelijk schitterend.
Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding![]()
ja dat dacht jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:50 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.
Daarom dus toch maar een BMW als volgende auto.
@ Youp: De afwerking is nog wel altijd beter dan van een mini Cooper S waar jij nog wel een aantal jaren voor zal moeten sparen![]()
Die Mini heeft anders ook een zee van knopjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef Youp heelveel:
mooie middenconsole van vulva inderdaadquote:Op woensdag 7 december 2005 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Call me crazy, maar één van de mooiste middenconsoles die ik in het echt heb gezien, is nog wel die van de Volvo S40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is een losse zwevende plaat, zeer mooi
Of die van de X5 dan, wat een ruimte! Toen ik het parkeerkaartje wou pakken moest ik toch even fors voorover bukken
[afbeelding]
de mini heeft oojk aardig wat knopjes ja, maar dat is tenminste leuk uitgevoerd met metalen retro schakelaartjes en de airco knop (in geval van automatische airco) is ook super... grote verdraaibare ring (temperatuur instelling) om een klein displaytje heen...quote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Die Mini heeft anders ook een zee van knopjes?Maar van de Jag valt toch wel beetje tegen ja...
Die automaat zet je in zn D en verder hoef je er niet zoveel mee te doen
Weet je toevallig wat de basisprijs van een Alpina D3 zou zijn bij een BMW dealer? Of gaat Alpina buiten de dealer kanalen om in NL? Is misschien wel een interessante auto voor de lease, ook een hele zooi opties standaard das ook mooi meegenomen natuurlijk.
Mini interieur is idd stukken stijlvoller en ziet er ook wel wat degelijker uit jaquote:Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Youp het volgende:
[..]
de mini heeft oojk aardig wat knopjes ja, maar dat is tenminste leuk uitgevoerd met metalen retro schakelaartjes en de airco knop (in geval van automatische airco) is ook super... grote verdraaibare ring (temperatuur instelling) om een klein displaytje heen...
even niet naar dat kenwood geval kijken
[afbeelding]
dat van die jag is allemaal vierkant en saai en overdreven groot uitgevoerd
-edit-
alpina's kan je inderdaad gewoon bij de dealer bestellen... basisprijs zou ik niet wetenwww.autotrader.nl >> carbase misschien?
een gefacelifte dus >> standaard al een veel mooier stuur en iets ander interieur enzoquote:Op woensdag 7 december 2005 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Mooi interieur ja!
Ik weet vrij weinig qua opties, maar die X5 had:
-Zeer grote BMW velgen
-10" TFT achterin
-Navi + Carkit display voorin
-Verwarmde stoelen
-Lederen stoelen
Hij was als ik mij niet vergis het eerste kwartaal van 2005 aangeschaft.
daar merk je niks vanquote:Op woensdag 7 december 2005 19:26 schreef Geqxon het volgende:
En een kilometerklok in het midden van je auto...
Je nek, wat doe je!
half jaar stage, maar niet als verkoperquote:Op woensdag 7 december 2005 19:37 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Mini interieur is idd stukken stijlvoller en ziet er ook wel wat degelijker uit ja
Maar echt wat info over die Alpina's is niet te vinden. Wel specs en hoe snel en weet ik veel wat
Wel het volgende zinnetje: 'The best for last: the BMW ALPINA D3 has a highly attractive base price, a down-right steal, and thereby effectively removing price as a hurdle for clients new to ALPINA.'
Maar dacht dat je voor een BMW dealer werkte dus vroeg het daarom maar even
Hier staat ie:quote:Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat de basisprijs van een Alpina D3 zou zijn bij een BMW dealer? Of gaat Alpina buiten de dealer kanalen om in NL? Is misschien wel een interessante auto voor de lease, ook een hele zooi opties standaard das ook mooi meegenomen natuurlijk.
lekkere "handel" is dat hèquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef JWD het volgende:
[..]
Co-locatie, 2 datacenters in Rotterdam en Amsterdam.
pino's sperma?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik stapte vanochtend in een E46, maar er zat allemaal blauw kwak bij de deurscharnieren en de de "slotgaten". Wat is dit in hemelsnaam
Goede merkwielen zijn prima,OZ, BBS ed.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maakt 't kwalitatief wat uit tussen BMW lichtmetaal of replica's? Staat me bij dat replica's doorgaans snel bladeren en minder hard zijn.
Die bedoel ik, die classics ja.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Alpina velgen komen gewoon bij BBS vandaan, tenminste die van mij
[afbeelding]
Dit zijn de "oude" Alpina Classics
billige replica >> slechte lak, moeilijk balanceren en wanneer er een beschadigd is krijg je nooit meer exact de zelfde... zeker niet als ze een paar jaar oud zijn... laatst 2 imitatie M3 velgen op moeten snorren... was dus absoluut niet te doen werkelijk bij iedere velgen boer geweest en zelfs een importeur... maar niemand kon er aan komen... dus moest de klant maar meteen weer 4 nieuwe kopenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nah ik zit nog steeds te denken aan een setje grotere velgen, voor onder m'n zilveren e36. Contours, Motorsports of Alpina classics (?).
Er zijn echter nogal wat replica velgen in de handel, en sowieso bij de eerste twee prefereer ik origineel BMW. Een vriend van mij beweerde echter dat het kwalitatief weinig uitmaakt, al is mij ooit het tegendeel ter ore gekomen. Graag helderheid hierover.
Velgen hoeven niet met banden te zijn, want die krijg ik tegen inkoopsprijs.
Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef Youp het volgende:
[..]
en wat boeit mij het dat ik er even voor moet sparen? heb ik tenminste een doel voor ogen... ik ben nog student... en ik mag me al gelukkig voelen dat ik bijna dagelijks in die dingen rijd(en nog wel veel mooier spul)
[..]
daarom zet je zo'n jag niet naast een 3 maar naast een 6quote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.
Valet Parking?
Je kan zeggen wat je wil, maar een Jaguar is voor mij, en voor meer mensen een auto met emotie. Zoiets mis ik in een 3er.
Ik ken nu een beetje de achtergrond van JWD. Het helpt als je een rijke pappie hebt![]()
leukquote:Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Virus.NL het volgende:
Intel gaat BMW Sauber sponsoren
http://tweakers.net/nieuws/40359
Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topicquote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Leuk topic, ik ben ook BMW fan.. Rij altijd in de auto's van mijn ouders (320Ci Cabrio en een 325Ci coupe). Fantastische wagens.
Mijn vader rijdt al vanaf jongs af aan BMW dus ik heb alle modellen wel zien langskomen.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
Mwah, lelijk en log is ie inderdaad. Maar het is ultiem comfort. Al vaak gereden erin, ook lange stukken van Nederland, naar Belgie en dan naar Munchen en terug.quote:Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Logge bak, niet nemen.
Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.quote:Op maandag 19 december 2005 10:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Over e60 5-serie kan ik je alles vertellen, maar niet over de 7-er.
Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.quote:Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.
Uiteraard dan wel 2 jaar garantie. Maarja, blijft moeilijk.
k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.quote:Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.
Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.quote:Op maandag 19 december 2005 11:10 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.
true...quote:Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.
[afbeelding]
[afbeelding]
Een 535d met M-pakket is natuurlijk een kanon van een auto he. Bedenk je eens dat die xenon lampen icm die woeste koplampen en dito grille in je binnenspiegel verschijnt. Dat is toch wel een indrukwekkend gezicht.quote:Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
true...
Opzich zie ik een 535d met M-pakket ook wel zitten. Maar dan is de 7er goedkoper en luxer.
Maar ik twijfel inderdaad tussen een 5er (M-pakket is dan wel een must) en een 7er.
die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
M'n vader heeft er zelfs eentje met geblindeerde ramen, dat is nog duisterder.
Ik zou zo voor die 7 gaan, de storingen met de eerste 7ers waren vooral software gerelateerd, gelukkig is de software nu een stuk beter en zijn er op technisch vlak weinig problemen met de 7.quote:Op maandag 19 december 2005 11:43 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.
T is een moeilijke beslissing... En k ben ook wel gehecht aan mn jag.
als BMW fan vind ik het een verschrikkelijk dashboard. die centraal geplaatste tellers is zo citroen/mini/nissan primeraquote:Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
trouwens wat vindt men van het Z8 interieurtje?op en top klasse en stijl...
zwart...
[afbeelding]
of liever rood
[afbeelding]
[afbeelding]
alles wat rood is is van leer en de rest is bijna allemaal van aluminium... en t rijdt nog lekkerder dan het er uit ziet
toch wel. 3 topics terug denk ik, en er is dacht ik zelfs een heel topic voor.quote:Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
-oud nieuws-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |