abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32737516
trouwens...



Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 1 december 2005 @ 21:31:59 #102
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_32738311
Mijn bak bmw 3 serie E46 topasblauw metallic met beige leer
Echt een geweldige auto een bmw



The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:53:01 #103
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32753807
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoeken en heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)


Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)

link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/


Zo was ie eerst



[ Bericht 6% gewijzigd door Hyperdude op 02-12-2005 15:00:05 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32754123
Sja, met deze pinkers en velgen word een E36 nou eenmaal veel gewilder
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:11:37 #105
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_32754280
die velgen mag je d'r bij mij wel onderschroeven hoor. die pinkers mag je houden
ik heb zelf de oranje vervangen door transparante zodat ze bij de koplampen passen en niet zo vies wit zijn
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:13:13 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32754332
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Sja, met deze pinkers en velgen word een E36 nou eenmaal veel gewilder
De waarheid is hard
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32755279
Dit zijn toch geen originele E36 witpinkers toch ? Die zien er toch anders uit

Verder vind ik hem zeker niet zo slecht hoor, mag je zo voor de deur afleveren, geen strikje noodzakelijk
quote:
Vermogen 193 kW (259 PK),
Fautje, bedankt
pi_32759240
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef yup het volgende:
Dit zijn toch geen originele E36 witpinkers toch ? Die zien er toch anders uit

Verder vind ik hem zeker niet zo slecht hoor, mag je zo voor de deur afleveren, geen strikje noodzakelijk
[..]

Fautje, bedankt
volgensmij is het de flits van de cam ofzo

ik vind originele witte knippers voor een E36 normaal best mooi zeker met een M pakket... maar die E46 velgen onder dat ding zien niet uit dat ze dan oudere alpina's hadden genomen ofzo
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:31:08 #109
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_32759928
ghehe. die velgen die er eerst onder zaten heb ik ook
en toch wil ik die andere nog steeds best hebben
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
pi_32762933
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoeken en heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]

Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)

link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/


Zo was ie eerst

[afbeelding]
Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?

Verder jammer dat ze hem niet origineel hebben gehouden. En die PK's kloppen ook niet of is ie getuned?
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:22:11 #111
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32763913
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?

Verder jammer dat ze hem niet origineel hebben gehouden. En die PK's kloppen ook niet of is ie getuned?
Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.
Maar nwe schokdempers en nog wat wielophangingklusjes kunnen geen kwaad.
Synchromesh 2e versnelling is wat kritisch eerste keer 's ochtends als het wat kouder is
Rest is OK.

Laatste 40000 km vervangen door BMW garage (ik heb de rekeningen nog liggen):
-condensor airco-koppeling
-waterpomp
-radiator
-schijven en blokken V+A
-achterdemper (orig BMW)

Maar het is geen nwe otoo meer. Als je je een beetje gunstig kunt verzekeren en niet te veel kms maakt en zelf een beetje wat kunt doen kan je er nog prima 50-100000 Km mee verder voordat er grote kosten aankomen. Verbruik normaal ongeveer 1 op 10/11 langere stukken snelweg/vakantie haalt ie ong. 1 op 12/13.
(130 tot 140 met max 160) Bij veel toeren draaien loopt dat ïetsje" op.

Ding is nog helemaal origineel, en dus gewoon 192 PK (en niet 192 KW=259PK)

[ Bericht 5% gewijzigd door Hyperdude op 02-12-2005 20:49:12 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32763972
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoeken en heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]

Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)

link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/
Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.

Ik ken die garage wel. Is in Leeuwarden. Loop er regelmatig even langs. Ze krijgen veel inruil-BMW's bij de dealer vandaan, die buiten de huisselectie vallen.
Daarnaast zijn zij in het bezit van de enige (waak)hond waar ik bang voor ben. Wat een eng beest hebben ze daar.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:25:49 #113
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32764008
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.

Ik ken die garage wel. Is in Leeuwarden. Loop er regelmatig even langs. Ze krijgen veel inruil-BMW's bij de dealer vandaan, die buiten de huisselectie vallen.
Daarnaast zijn zij in het bezit van de enige (waak)hond waar ik bang voor ben. Wat een eng beest hebben ze daar.
oja, sorry Johnny

Ik heb 'm bij De Beier ingeruild.

Ben daar 1 keer geweest voor een E30 325, was een iX waar ze de voorwielen maar los hadden gemaakt van het differentieel waar iets aan mankeerde en waarschijnlijk niemand iets van begreep, stond geloof ik ook te koop als gewone 325

[ Bericht 10% gewijzigd door Hyperdude op 02-12-2005 20:35:22 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32764014
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik heb 'm bij De Beier ingeruild
Ja daar krijgen ze die dingen vandaan idd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32764056
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.
Maar nwe schokdempers en nog wat wielophangingklusjes kunnen geen kwaad.
Synchromesh 2e versnelling is wat kritisch eerste keer 's ochtends als het wat kouder is
Rest is OK.

Laatste 40000 km vervangen door BMW garage (ik heb de rekeningen nog liggen):
-koppeling
-waterpomp
-radiator
-schijven en blokken V+A
-achterdemper (orig BMW)

Maar het is geen nwe otoo meer. Als je je een beetje gunstig kunt verzekeren en niet te veel kms makt en zelf een beetje wat kunt doen kan je er nog prima 50-100000 Km mee verder voordat er grote kosten aankomen. Verbruik normaal ongeveer 1op 10/11 langere stukken snelweg/vakantie haalt ie ong. 1 op 12/13.
(130 tot 140 met max 160) Bij veel toeren draaien loopt dat ïetsje" op.

Ding is nog helemaal origineel, en dus gewoon 192 PK (en niet 192 KW=259PK)
Wat rijd je nu?
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:30:36 #116
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32764131
SLOWCHAT alert

Ik heb nu een 330i Touring

zie hier: [Centraal] BMW (3-serie) fantopic [deel 5]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32764150
Woon je hier dan in de buurt, hyperdude?
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:32:42 #118
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32764178
Waar is hier?
Wel boven Zwolle iig.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32764204
Hier is Leeuwarden in dit geval. Daar is ABC Auto's ook.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:42:25 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32764426
Maar ff weer terug on-topic

Als je een eerlijke 325 zoekt is het een prima basis. En ik heb er maar een paar honderd EUR minder voor gekregen dan wat ze er nu voor vragen. Alle rekeningen, incl papieren van de Duitse dealer waar ik dat ding in 1999 heb gehaald heb ik hier nog liggen. Ik heb er natuurlijk geen enkel belang bij dat dit ding verkocht wordt. Wel jammer dat mijn setje 2 jaar oude Conti winterbanden er niet bij zit, als ze die niet op die E46 velgjes hebben gemonteerd tenminste!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32765770
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Maar ff weer terug on-topic

Als je een eerlijke 325 zoekt is het een prima basis. En ik heb er maar een paar honderd EUR minder voor gekregen dan wat ze er nu voor vragen. Alle rekeningen, incl papieren van de Duitse dealer waar ik dat ding in 1999 heb gehaald heb ik hier nog liggen. Ik heb er natuurlijk geen enkel belang bij dat dit ding verkocht wordt. Wel jammer dat mijn setje 2 jaar oude Conti winterbanden er niet bij zit, als ze die niet op die E46 velgjes hebben gemonteerd tenminste!
was wel wat voor mij geweest... als de ophanging enzo toch zn beste tijd heeft gehad even profiteren van het feit dat ik bij BMW zit nu en er een origineel m technik onderstel onder plempen

maarja ik heb al een auto en een motor en bladibla

en ik wil een mini
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:46:01 #122
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32773174
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
De 535 opzich natuurlijk een slechte vergelijking maar de Diesel is gewoonweg veel beter.
Een M3 kent 1 stand en dat is volluit, als je langzaam rijd dan hort het en stoot het alsof je in een oude Fiat rijd (no offence), een 535 rijd daarentegen zeer smooth @ 9l / 100km en als je wilt dan trekt het ook nog als een M3....
Allebei de auto's hebben zeker hun voordelen maar als ik zou moeten kiezen voor 1 van de 2 dan is het de Diesel....
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_32775304
Mooi zijn we daar ook uit.

De M3 voor mij please. Sleutels kan door brievenbus, auto voor de deur, strikje niet noodzakelijk
pi_32778942
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
De 535 opzich natuurlijk een slechte vergelijking maar de Diesel is gewoonweg veel beter.
Een M3 kent 1 stand en dat is volluit, als je langzaam rijd dan hort het en stoot het alsof je in een oude Fiat rijd (no offence), een 535 rijd daarentegen zeer smooth @ 9l / 100km en als je wilt dan trekt het ook nog als een M3....
Allebei de auto's hebben zeker hun voordelen maar als ik zou moeten kiezen voor 1 van de 2 dan is het de Diesel....
waar doe je het van?

plaats eens wat foto's man!
Hopeloos benzine verslaafd
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:10:06 #125
11102 knep
Mountainfreak
pi_32781040
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....


?
pi_32781087
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten
ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?

En plaats eens foto's van die BMW's met een print van dit topic, anders loop je hier maar wat stoer te blaten
Verwijderd door Admin.
  maandag 5 december 2005 @ 03:58:53 #127
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32826750
Goh wat zijn we ineens wantrouwend, als je in wat oude topics had gezocht dan had je al wat foto en film materiaal van de M3 kunnen vinden.
Maar goed ik ben de moeilijkste niet, bij deze dus....

2005 535d


2003 M3
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_32827262
Die kleur

'Anita, gooi eens wat bier naar mijn hoofd!"
pi_32829547
Niet gunners

Mooie bakken man en tenminste niet weer een grijze of zwarte M3
...I never think of the future...it comes soon enough.
pi_32830394
Je komt uit 1981 en je kiest een touring? Beetje onwaarschijnlijk he.

Zo'n groot gezin zul je wel niet hebben nog.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32830491
Hij is dan waarschijnlijk 24 jaar. Rond je 13e kun je kinderen baren, dat heb je 11 jaar gehad om kinderen te krijgen.

11 * 12 = 132 maanden / 9 = 14,66 = ~15 (dan komt de 15e in maart 2006)
pi_32830499
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 5 december 2005 @ 11:58:44 #133
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32830951
Wat dacht je van veel spullen moeten vervoeren voor het bedrijf?
Lijkt me genoeg reden voor een touring.
En nee, ik heb nog geen kinderen

Plaatje van de voorganger van de 535 (X5) met spulletjes die je nooit in een Sedan zou krijgen.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_32841915
ik vind de kleur van de M3 dus echt super mooi!
quote:
Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je komt uit 1981 en je kiest een touring? Beetje onwaarschijnlijk he.

Zo'n groot gezin zul je wel niet hebben nog.
ik heb al vanaf mn 18e een touring

en dat wantrouwen heeft iedereen wel last van, had men ook toen ik aan kwam met dat we een 6serie hebben ik vroeg alleen om pics vanuit interesse...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32842004
JWD, wat doe je dan precies met wat voor soort bedrijf?
Verwijderd door Admin.
pi_32842987
quote:
Op maandag 5 december 2005 03:58 schreef JWD het volgende:
Goh wat zijn we ineens wantrouwend, als je in wat oude topics had gezocht dan had je al wat foto en film materiaal van de M3 kunnen vinden.
Maar goed ik ben de moeilijkste niet, bij deze dus....

2005 535d
[afbeelding]

2003 M3
[afbeelding]
Damn * Mr._T-Rex is heel jaloers (al vind ik dat Phoenixgeel echt lelijk, dan nog )
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_32843697
Tering die 5 serie is echt te vet. Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat je op zo'n jonge leeftijd zo een auto rijdt.
There is no other!
pi_32843837
quote:
Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Cyberdogg het volgende:
Tering die 5 serie is echt te vet. Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat je op zo'n jonge leeftijd zo een auto rijdt.
tsjah... ik wou dat ik mede bedenker van marktplaats was... dan reed ik in nog veel vetter spul rond... maarja...

wanneer je je zaakjes goed geregeld hebt zijn zo'n dingen mogelijk...
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:01:47 #139
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32851206
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
JWD, wat doe je dan precies met wat voor soort bedrijf?
Co-locatie, 2 datacenters in Rotterdam en Amsterdam.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_32860218
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:12 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?

En plaats eens foto's van die BMW's met een print van dit topic, anders loop je hier maar wat stoer te blaten
* pAin bespeurd jaloezie

Erg toffe auto's, die M3 in die kleur is echt geweldig .
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:47:14 #141
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_32864364
M3 kleur is cool

K vond de BMW te duur, k ben voor een Jaguar gegaan.
Eigenlijk spijt van gekregen. Er gaan regelmatig dingen kapot. En dat zijn altijd wel kleine dingetjes, zoals deur rubbers, klepje van de asbak, electronica stooring.

Volgende auto toch maar voor BMW gaan.

Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.

Ik heb ook in de M5 gereden, en een ringtone ge-composed met het motorgeluid helaas een beetje bagger geluids kwaliteit van de opname, maarja, wel tof.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tommy_Corleone op 06-12-2005 15:53:39 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:43:16 #142
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32865718
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:

Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.
Dat kan goed kloppen, c'est moi
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  dinsdag 6 december 2005 @ 16:58:00 #143
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_32866097
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 16:43 schreef JWD het volgende:

[..]

Dat kan goed kloppen, c'est moi
Zie je wel!! Ik dacht m al te herkennen. Misschien zie je ook weles een zwarte Jaguar X-Type staan. Uiteraard 2.5 V6 AWD en executive pakket. Opvallend: De grotere uitlaat.

De Kubus staat trouwens tekoop!!

dan heb ik ook regelmatig je 535d'er gezien. Maar die zijn natuurlijk minder exclusief, die valt niet op, een M3 wel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tommy_Corleone op 06-12-2005 17:03:05 ]
pi_32867084
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:
M3 kleur is cool

K vond de BMW te duur, k ben voor een Jaguar gegaan.
Eigenlijk spijt van gekregen. Er gaan regelmatig dingen kapot. En dat zijn altijd wel kleine dingetjes, zoals deur rubbers, klepje van de asbak, electronica stooring.

Volgende auto toch maar voor BMW gaan.

Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.

Ik heb ook in de M5 gereden, en een ringtone ge-composed met het motorgeluid helaas een beetje bagger geluids kwaliteit van de opname, maarja, wel tof.
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32867159
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:

[..]

een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding
Zonde. Vind 't een prachtige wagen!
The gum you like, is coming back in style.
pi_32867954
Whow, heb je meer foto's van je 535D, hij is werkelijk schitterend.

M3 is ook cool, die kleur vind ik retegaaf, tenminsten niet zo'n saaie grijze
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_32868823
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Zonde. Vind 't een prachtige wagen!
vanbinnen is het een kia met wat leer echt ford dus...
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 6 december 2005 @ 18:47:27 #148
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_32869014
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef Inorbit het volgende:
Whow, heb je meer foto's van je 535D, hij is werkelijk schitterend.
Helaas nog niet zoveel, sinds de aflevering heeft het bijna onophoudelijk geregend
Onderstaand nog wel wat foto's uit dezelfde serie, een beetje donker aangezien ik geen statief had en dus ook niet de lange sluitertijd kon gebruiken zonder de foto's blurry te maken.



1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:50:30 #149
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_32870630
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:

[..]

een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding
Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.

Daarom dus toch maar een BMW als volgende auto.

@ Youp: De afwerking is nog wel altijd beter dan van een mini Cooper S waar jij nog wel een aantal jaren voor zal moeten sparen

@ JWD: Als ik bij de kubus ben, is het de lift naar de 7e verdieping, reset, en naar de buren (McDonalds). Maar jij bent dr vrijwel altijd als ik kom aanrijden. Altijd aan het werk daaro?

[ Bericht 12% gewijzigd door Tommy_Corleone op 07-12-2005 16:05:37 ]
pi_32896850
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:50 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.

Daarom dus toch maar een BMW als volgende auto.

@ Youp: De afwerking is nog wel altijd beter dan van een mini Cooper S waar jij nog wel een aantal jaren voor zal moeten sparen
ja dat dacht jij t piept en kraakt allemaal wat... mar wil je met zo'n stug autotje (3x stugger dan alle andere auto's van de zelfde klasse ) het is gewoon een BMW hoor (met een chrysler motor dan... nog n jaartje ofzo...)





dat je zegt: ik vind het niet mooi, daar kan ik me wat bij voorstellen, smaken verschillen... en het is ook niet opgebouwd uit de allerduurste materialen (het blijft een minitje en is dus geen 7serie) maar de afwerking is zeker goed bij die dingen (misschien bij de eerste modellen wat minder ofzo, heb ik wel eens horen zeggen) vandaag nog even in een nieuwe VW polo gerden maar daarmee is het toch maar triest gesteld in vergelijking hierbij

en wat boeit mij het dat ik er even voor moet sparen? heb ik tenminste een doel voor ogen... ik ben nog student... en ik mag me al gelukkig voelen dat ik bijna dagelijks in die dingen rijd (en nog wel veel mooier spul)

hier een XKR...


kjk die 1000000 knopjes in het middenconsole en die ventilatorroostertjes... en zelfs de pookjes voor knipperlicht en ruitenwissers...
en het ergeste... die versnellingspook en dan vooral die sloot waar je hem doorheen moet trekken erg zonde van zo'n dure en van buiten best mooie auto
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32898167
Call me crazy, maar één van de mooiste middenconsoles die ik in het echt heb gezien, is nog wel die van de Volvo S40:



Het is een losse zwevende plaat, zeer mooi

Of die van de X5 dan, wat een ruimte! Toen ik het parkeerkaartje wou pakken moest ik toch even fors voorover bukken
pi_32898197
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef Youp heelveel:
Die Mini heeft anders ook een zee van knopjes? Maar van de Jag valt toch wel beetje tegen ja...
Die automaat zet je in zn D en verder hoef je er niet zoveel mee te doen

Weet je toevallig wat de basisprijs van een Alpina D3 zou zijn bij een BMW dealer? Of gaat Alpina buiten de dealer kanalen om in NL? Is misschien wel een interessante auto voor de lease, ook een hele zooi opties standaard das ook mooi meegenomen natuurlijk.
pi_32898733
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:53 schreef Geqxon het volgende:
Call me crazy, maar één van de mooiste middenconsoles die ik in het echt heb gezien, is nog wel die van de Volvo S40:
[afbeelding]
[afbeelding]

Het is een losse zwevende plaat, zeer mooi

Of die van de X5 dan, wat een ruimte! Toen ik het parkeerkaartje wou pakken moest ik toch even fors voorover bukken
[afbeelding]
mooie middenconsole van vulva inderdaad

overigens is dat wel een kale X5... zit nagenoeg niks op en aan en het is het oude type (nieuwe is veel mooier

ik mis sportstoelen, het lederen mini sportstuur en de breedbeeld navi en 4.8iS klokkentel (en natuurlijk de motor)

trouwens wat vindt men van het Z8 interieurtje? op en top klasse en stijl...

zwart...


of liever rood




alles wat rood is is van leer en de rest is bijna allemaal van aluminium... en t rijdt nog lekkerder dan het er uit ziet
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32898851
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Die Mini heeft anders ook een zee van knopjes? Maar van de Jag valt toch wel beetje tegen ja...
Die automaat zet je in zn D en verder hoef je er niet zoveel mee te doen

Weet je toevallig wat de basisprijs van een Alpina D3 zou zijn bij een BMW dealer? Of gaat Alpina buiten de dealer kanalen om in NL? Is misschien wel een interessante auto voor de lease, ook een hele zooi opties standaard das ook mooi meegenomen natuurlijk.
de mini heeft oojk aardig wat knopjes ja, maar dat is tenminste leuk uitgevoerd met metalen retro schakelaartjes en de airco knop (in geval van automatische airco) is ook super... grote verdraaibare ring (temperatuur instelling) om een klein displaytje heen...

even niet naar dat kenwood geval kijken


dat van die jag is allemaal vierkant en saai en overdreven groot uitgevoerd

-edit-

alpina's kan je inderdaad gewoon bij de dealer bestellen... basisprijs zou ik niet weten www.autotrader.nl >> carbase misschien?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32898901
Mooi interieur ja!

Ik weet vrij weinig qua opties, maar die X5 had:
-Zeer grote BMW velgen
-10" TFT achterin
-Navi + Carkit display voorin
-Verwarmde stoelen
-Lederen stoelen

Hij was als ik mij niet vergis het eerste kwartaal van 2005 aangeschaft.
pi_32898935
En een kilometerklok in het midden van je auto...

Je nek, wat doe je!
pi_32899195
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:22 schreef Youp het volgende:

[..]

de mini heeft oojk aardig wat knopjes ja, maar dat is tenminste leuk uitgevoerd met metalen retro schakelaartjes en de airco knop (in geval van automatische airco) is ook super... grote verdraaibare ring (temperatuur instelling) om een klein displaytje heen...

even niet naar dat kenwood geval kijken
[afbeelding]

dat van die jag is allemaal vierkant en saai en overdreven groot uitgevoerd

-edit-

alpina's kan je inderdaad gewoon bij de dealer bestellen... basisprijs zou ik niet weten www.autotrader.nl >> carbase misschien?
Mini interieur is idd stukken stijlvoller en ziet er ook wel wat degelijker uit ja

Maar echt wat info over die Alpina's is niet te vinden. Wel specs en hoe snel en weet ik veel wat
Wel het volgende zinnetje: 'The best for last: the BMW ALPINA D3 has a highly attractive base price, a down-right steal, and thereby effectively removing price as a hurdle for clients new to ALPINA.'

Maar dacht dat je voor een BMW dealer werkte dus vroeg het daarom maar even
pi_32899222
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:24 schreef Geqxon het volgende:
Mooi interieur ja!

Ik weet vrij weinig qua opties, maar die X5 had:
-Zeer grote BMW velgen
-10" TFT achterin
-Navi + Carkit display voorin
-Verwarmde stoelen
-Lederen stoelen

Hij was als ik mij niet vergis het eerste kwartaal van 2005 aangeschaft.
een gefacelifte dus >> standaard al een veel mooier stuur en iets ander interieur enzo
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:26 schreef Geqxon het volgende:
En een kilometerklok in het midden van je auto...

Je nek, wat doe je!
daar merk je niks van zowel bij de mini als de Z8 niet... been there seen that of je nou een stukje naar beneden kijkt of een stukje naar rechts daarbij zit je bij de Z8 erg ver van de klok af dus wanneer je rechtdoor kijkt zie je de teller in je ooghoek net als dat je normaal de teller onderin je zicht ziet ergens... en bij de mini zit je er redelijk vanaf maar daar is de klok zo groot dat je hem ook wel in je ooghoek ziet bij de mini is het overigens ook nog mogelijk (wanneer je een paar opties hebt tenminste ) om de snelheid digitaal in de toerenteller zichtbaar te maken.. en wanneer je het navi systeem hebt of het extra klokjes pakket, oliedruk, compressordruk etc. zit er naast de toerenteller gewoon een 2e teller >> de km teller maar dat ziet niet echt uit vind ik
Hopeloos benzine verslaafd
pi_32899299
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:37 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Mini interieur is idd stukken stijlvoller en ziet er ook wel wat degelijker uit ja

Maar echt wat info over die Alpina's is niet te vinden. Wel specs en hoe snel en weet ik veel wat
Wel het volgende zinnetje: 'The best for last: the BMW ALPINA D3 has a highly attractive base price, a down-right steal, and thereby effectively removing price as a hurdle for clients new to ALPINA.'

Maar dacht dat je voor een BMW dealer werkte dus vroeg het daarom maar even
half jaar stage, maar niet als verkoper ik weet iig dat alpina's gewoon bestelbaar zijn voor een prijsindicatie moet je gewoon eens langs gaan zou ik zeggen
Hopeloos benzine verslaafd
  woensdag 7 december 2005 @ 20:09:17 #160
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_32899931
quote:
Op woensdag 7 december 2005 18:54 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Weet je toevallig wat de basisprijs van een Alpina D3 zou zijn bij een BMW dealer? Of gaat Alpina buiten de dealer kanalen om in NL? Is misschien wel een interessante auto voor de lease, ook een hele zooi opties standaard das ook mooi meegenomen natuurlijk.
Hier staat ie:

http://www.bmwzm.nl/

Basis D3 kost je ongeveer 50K

Alpina in NL bij BMW Zoetermeer (vroeger Hessels) en Ekris

[ Bericht 3% gewijzigd door Hyperdude op 07-12-2005 20:32:55 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_32913417
Ik stapte vanochtend in een E46, maar er zat allemaal blauw kwak bij de deurscharnieren en de de "slotgaten". Wat is dit in hemelsnaam
pi_32918005
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef JWD het volgende:

[..]

Co-locatie, 2 datacenters in Rotterdam en Amsterdam.
lekkere "handel" is dat hè
pi_32922862
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Geqxon het volgende:
Ik stapte vanochtend in een E46, maar er zat allemaal blauw kwak bij de deurscharnieren en de de "slotgaten". Wat is dit in hemelsnaam
pino's sperma?

ik denk gewoon vet om de boel een beetje te smeren maar dan met een kleurtje
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33072760
Maakt 't kwalitatief wat uit tussen BMW lichtmetaal of replica's? Staat me bij dat replica's doorgaans snel bladeren en minder hard zijn.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:50:30 #165
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_33076868
Z8 in het rood
Ik heb er van de week effe ingezeten bij de dealert
In Leiden die realer. Was effe aan het kijken voor een wagen voor men moeder.
Ze heeft nu een picasso, is van de eend afgestapt, die ze eigenlijk wilde nemen, en gaat nu waarschijnlijk voor de 3 nogwat touring
Betere keus als je 't mij vraagt...
Signature.
  woensdag 14 december 2005 @ 17:57:38 #166
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33077033
quote:
Op woensdag 14 december 2005 14:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Maakt 't kwalitatief wat uit tussen BMW lichtmetaal of replica's? Staat me bij dat replica's doorgaans snel bladeren en minder hard zijn.
Goede merkwielen zijn prima,OZ, BBS ed.
Echte replica's van Kwikfit kwaliteit zijn bagger.

Ik heb een paar weken geleden bij ebay.de voor 450 EUR een setje 7J x 17 met winterbanden gescoord, origineel BMW Radialspeiche 73. Waarom zou je dan nog imitatie kopen?
Of moet het nieuw zijn?

BMW velgen: http://felgenkatalog.auto-treff.com/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33078934
Nah ik zit nog steeds te denken aan een setje grotere velgen, voor onder m'n zilveren e36. Contours, Motorsports of Alpina classics (?).
Er zijn echter nogal wat replica velgen in de handel, en sowieso bij de eerste twee prefereer ik origineel BMW. Een vriend van mij beweerde echter dat het kwalitatief weinig uitmaakt, al is mij ooit het tegendeel ter ore gekomen. Graag helderheid hierover.
Velgen hoeven niet met banden te zijn, want die krijg ik tegen inkoopsprijs.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 14 december 2005 @ 19:46:45 #168
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33079496
Alpina velgen komen gewoon bij BBS vandaan, tenminste die van mij


Dit zijn de "oude" Alpina Classics
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33079554
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Alpina velgen komen gewoon bij BBS vandaan, tenminste die van mij
[afbeelding]

Dit zijn de "oude" Alpina Classics
Die bedoel ik, die classics ja.

Daar wil ik wel een setje van hebben.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:15:51 #170
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33080512
Een geinige site van een Duitser met iets te veel Alpina's

http://home.arcor.de/alpinamaeuse/index.html


Hiero een stel 17 Inch Alpina velgen op ebay.de
Kan je eens volgen wat die dingen opbrengen, 17 Inch lijkt mij eigenlijk beter dan 18 inch op een E36
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33080647
Ja 17'' is voldoende. Waar heb jij ze vandaan?
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 14 december 2005 @ 20:30:56 #172
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33081142
Zaten op mijn nieuwe tweedehands, met nieuwe 225/40 ZR 18 Michelin Pilot Sport 2 elastieken.
Lijkt mij een dure hobby als je die wilt aanschaffen, alleen die banden zijn al iets van 225 per stuk.

maar ebay.de is nog niet gek, alleen moet je de verkoper kunnen/durven vertrouwen, en is het vaak ook wel handig als je ze zelf kan ophalen. van Essen/Dparts in Winneweer/Groningen heeft ook wel eens wat liggen, maar dan betaal je wel de hoofdprijs.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33081226
Die banden krijg ik tegen inkoop, heb ze dus 't liefst zonder band.

Maar die Alpina classics zijn wel heel geil. Zullen goed staan onder mijn zilveren coupe.
The gum you like, is coming back in style.
  woensdag 14 december 2005 @ 21:10:18 #174
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_33082878
Voor de BMW klassieker fans:

http://www.historischesarchiv.bmw.de/1/index.php

via gast login kan je behoorlijk wat dingen vinden, wel ff wennen hoe eea. werkt
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_33085926
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Nah ik zit nog steeds te denken aan een setje grotere velgen, voor onder m'n zilveren e36. Contours, Motorsports of Alpina classics (?).
Er zijn echter nogal wat replica velgen in de handel, en sowieso bij de eerste twee prefereer ik origineel BMW. Een vriend van mij beweerde echter dat het kwalitatief weinig uitmaakt, al is mij ooit het tegendeel ter ore gekomen. Graag helderheid hierover.
Velgen hoeven niet met banden te zijn, want die krijg ik tegen inkoopsprijs.
billige replica >> slechte lak, moeilijk balanceren en wanneer er een beschadigd is krijg je nooit meer exact de zelfde... zeker niet als ze een paar jaar oud zijn... laatst 2 imitatie M3 velgen op moeten snorren... was dus absoluut niet te doen werkelijk bij iedere velgen boer geweest en zelfs een importeur... maar niemand kon er aan komen... dus moest de klant maar meteen weer 4 nieuwe kopen en natuurlijk koos hij weer voor imitaties...
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 15 december 2005 @ 13:30:50 #176
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33100480
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef Youp het volgende:
[..]

en wat boeit mij het dat ik er even voor moet sparen? heb ik tenminste een doel voor ogen... ik ben nog student... en ik mag me al gelukkig voelen dat ik bijna dagelijks in die dingen rijd (en nog wel veel mooier spul)
[..]
Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.
Valet Parking?

Je kan zeggen wat je wil, maar een Jaguar is voor mij, en voor meer mensen een auto met emotie. Zoiets mis ik in een 3er.

Ik ken nu een beetje de achtergrond van JWD. Het helpt als je een rijke pappie hebt
pi_33108952
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.
Valet Parking?

Je kan zeggen wat je wil, maar een Jaguar is voor mij, en voor meer mensen een auto met emotie. Zoiets mis ik in een 3er.

Ik ken nu een beetje de achtergrond van JWD. Het helpt als je een rijke pappie hebt
daarom zet je zo'n jag niet naast een 3 maar naast een 6



allebei stijlvolle mooie auto's uit de zelfde klasse... (beide GT's) beide uit de zelfde prijsklasse... alleen slechts 1 van de 2 is degelijk afgewerkt en heeft nog wat echte mooie innovatieve techniek aan boord...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33113777
BMW is okay


alleen de oude modelen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33115330
Intel gaat BMW Sauber sponsoren

http://tweakers.net/nieuws/40359
pi_33116067
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Virus.NL het volgende:

Intel gaat BMW Sauber sponsoren

http://tweakers.net/nieuws/40359
leuk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33117890
Leuk topic, ik ben ook BMW fan.. Rij altijd in de auto's van mijn ouders (320Ci Cabrio en een 325Ci coupe). Fantastische wagens.

Mijn vader rijdt al vanaf jongs af aan BMW dus ik heb alle modellen wel zien langskomen.
pi_33140296
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Leuk topic, ik ben ook BMW fan.. Rij altijd in de auto's van mijn ouders (320Ci Cabrio en een 325Ci coupe). Fantastische wagens.

Mijn vader rijdt al vanaf jongs af aan BMW dus ik heb alle modellen wel zien langskomen.
Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
pi_33140408
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 19 december 2005 @ 10:37:46 #184
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212489
K heb een leuke BMW 7er occassion gezien bij de Jer de Fonkert.

Opzich wil ik m wel aanschaffen met inruil van mn jag. Maarja, er zijn slechte verhalen over de eerste generatie 7er. o.a. met storingen in de computers e.d.




auto heeft 88k gereden.
advies is welkom.
pi_33212554
Logge bak, niet nemen.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 10:46:39 #186
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212662
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Logge bak, niet nemen.
Mwah, lelijk en log is ie inderdaad. Maar het is ultiem comfort. Al vaak gereden erin, ook lange stukken van Nederland, naar Belgie en dan naar Munchen en terug.

Alleen dat was er 1 uit 2004. De occassion is 2002. de A versie dus.
Dus, ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met een 7er uit 2002 van de eerste generatie.
pi_33212750
Over e60 5-serie kan ik je alles vertellen, maar niet over de 7-er.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 10:56:27 #188
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212854
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Over e60 5-serie kan ik je alles vertellen, maar niet over de 7-er.
Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.

Uiteraard dan wel 2 jaar garantie. Maarja, blijft moeilijk.
pi_33212889
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.

Uiteraard dan wel 2 jaar garantie. Maarja, blijft moeilijk.
Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:10:49 #190
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213051
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.
k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.
pi_33213127
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:10 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.
Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.


The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:22:04 #192
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213161
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.

[afbeelding]
[afbeelding]
true...

Opzich zie ik een 535d met M-pakket ook wel zitten. Maar dan is de 7er goedkoper en luxer.

Maar ik twijfel inderdaad tussen een 5er (M-pakket is dan wel een must) en een 7er.
pi_33213234
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

true...

Opzich zie ik een 535d met M-pakket ook wel zitten. Maar dan is de 7er goedkoper en luxer.

Maar ik twijfel inderdaad tussen een 5er (M-pakket is dan wel een must) en een 7er.
Een 535d met M-pakket is natuurlijk een kanon van een auto he. Bedenk je eens dat die xenon lampen icm die woeste koplampen en dito grille in je binnenspiegel verschijnt. Dat is toch wel een indrukwekkend gezicht.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33213244
M'n vader heeft er zelfs eentje met geblindeerde ramen, dat is nog duisterder.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:43:00 #195
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213588
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
M'n vader heeft er zelfs eentje met geblindeerde ramen, dat is nog duisterder.
die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.

T is een moeilijke beslissing... En k ben ook wel gehecht aan mn jag.
  maandag 19 december 2005 @ 12:38:24 #196
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_33214547
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:43 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.

T is een moeilijke beslissing... En k ben ook wel gehecht aan mn jag.
Ik zou zo voor die 7 gaan, de storingen met de eerste 7ers waren vooral software gerelateerd, gelukkig is de software nu een stuk beter en zijn er op technisch vlak weinig problemen met de 7.
Als je hem aankoopt zou ik wel eisen dat de dealer de nieuwste software er in zet (CIP v19+), is een kwestie van een upload van een half uurtje maar het maakt een wereld van verschil.
Welke motor ligt er in?
Als je de kans krijgt om een 535 te kopen dan kan je natuurlijk beter die nemen, dan heb je de luxe en het comfort van een 7 serie en de handelbaarheid en sportiviteit van een 3 serie, de ideale combinatie dus.

P.s. De auto's die ik heb zijn gewoon met m'n eigen bedrijf verdiend, heeft dus niets met pappies te maken.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_33215713
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef Youp het volgende:

[..]

trouwens wat vindt men van het Z8 interieurtje? op en top klasse en stijl...

zwart...
[afbeelding]

of liever rood
[afbeelding]
[afbeelding]


alles wat rood is is van leer en de rest is bijna allemaal van aluminium... en t rijdt nog lekkerder dan het er uit ziet
als BMW fan vind ik het een verschrikkelijk dashboard. die centraal geplaatste tellers is zo citroen/mini/nissan primera echt jammer. verder wel stlijlvol gemaakt.
V10
pi_33216213
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen



AC Schnitzer staat op de IAA met de Tension Concept Car, op basis van de BMW M6. Die heeft van huis uit 507 pk, maar bij Schnitzer weten ze ook met zo´n hoog vermogen nog wel raad: dat is opgeschroefd tot 552 pk.



AC Schnitzer is vanouds het bedrijf dat zich toelegt op het tunen van BMWs. Ook nu heeft de Duitse firma er geen gras over laten groeien en heeft deze zomer meteen de M6 onder handen genomen. Die laatste vormt de basis voor de Tension Concept Car, die Schnitzer nu in Frankfurt laat zien. Schnitzer perst uit de BMW V10, die van origine 507 pk levert, nog aardig wat extra vermogen en komt op 552 pk. Het maximum koppel is gestegen van 520 Nm bij 6100 tpm tot 540 Nm bij 6200 tpm. Machtig genoeg dus om de bestuurder in zijn stoel te drukken tijdens de sprint van 0-100 km/h, die volgens Schnitzer slechts 4,5 seconden in beslag neemt. Uiteraard is ook de snelheidsbegrenzer uitgeschakeld en komt de Tension op een respectabele maximum snelheid van 325 km/h.

Het extra vermogen wordt verkregen door aanpassingen in het motormanagementsysteem, een speciaal waaiervormig uitlaatspruitstuk, een speciale katalysator en een sportdempers.
Het geweld wordt gestopt door een AC Schnitzer remsysteem met grote, dikke remschijven en remklauwen met acht zuigers. De remklauwen achter voorzien van vier zuigers en de remschijven zijn standaard. De auto is verder uitgerust met een sportonderstel, waarmee hij 30 mm lager ligt. Ook veerbenen, stabilisatorstangen vóór en achter en nieuwe, gesmede wielen behoren tot het pakket. Om die 20-inch wielen gaat rubber in de maat 285/35 vóór en 325/25 achter.
Schnitzer benadrukt het heftige uiterlijk door de Tension ook nog extra door hem in twee kleuren te spuiten: ´magic´ oranje en antraciet grijs. Om de aërodynamica te verbeteren, heeft de motorkap een nieuwe vorm gekregen is hij voorzien van een flinke bult en luchtuitlaten. Opvallend is ook de voorpartij met de grote luchtinlaten en het de diepvallende spoiler, waardoor de neerwaartse druk op de vooras bij hoge snelheden wordt verbeterd. De grote luchtuitlaten in de voorschermen moeten ervoor zorgen dat de V10 extra goed gekoeld wordt. De koelopeningen voor de achterremmen zijn opgenomen in de zijskirts, terwijl in het bumperschort achter niet alleen de uitlaten fraai uitkomen, maar er ook nog een speciale bodemplaat met luchtverdeler is opgenomen.
De bestuurder van de Tension heeft de mogelijkheid om zelf de luchtweerstand van de auto te wijzigen. Daartoe heeft hij de beschikking over twee diffusers van koolstofvezel, die onderling snel verwisseld kunnen worden. Eén voor normaal weggebruik en de andere voor op het circuit. Voor het exemplaar dat niet gebruikt wordt, is een speciale ophangbeugel in de bagageruimte gemaakt.


Ook binnenin is de hand van Schnitzer te zien aan de koolstofvezel details, de oranje middenconsole met armsteun en de speciale sportstoelen.
De Tension concept car kost zo´n 266.000 euro. Plannen voor productie zijn er niet, wél wil Schnitzer een aantal elementen van de Tension opnemen in het M6-programma dat op dit moment wordt ontwikkeld.




bron:www.autoweek.nl
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_33216346
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
-oud nieuws-
toch wel. 3 topics terug denk ik, en er is dacht ik zelfs een heel topic voor.
V10
pi_33216407
4,5s naar de 100 ná tuning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')