De waarheid is hardquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Geqxon het volgende:
Sja, met deze pinkers en velgen word een E36 nou eenmaal veel gewilder
Fautje, bedanktquote:Vermogen 193 kW (259 PK),
volgensmij is het de flits van de cam ofzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef yup het volgende:
Dit zijn toch geen originele E36 witpinkers toch ? Die zien er toch anders uit
Verder vind ik hem zeker niet zo slecht hoor, mag je zo voor de deur afleveren, geen strikje noodzakelijk
[..]
Fautje, bedankt
Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoekenen heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]
Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)
link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/
Zo was ie eerst![]()
[afbeelding]
Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Is die auto in goede staat? Of zit er veel onderhoud aan te komen?
Verder jammer dat ze hem niet origineel hebben gehouden. En die PK's kloppen ook niet of is ie getuned?![]()
Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:53 schreef Hyperdude het volgende:
Heb ik mijn 325 Coupé 2 weken geleden ingeruild.
Ga ik ff op autotrader zoekenen heb ik 'm weer gevonden LINK (werkt geloof ik niet meer!?)
[afbeelding]
Bij een Johhny garage met Johhny knippers en prutswieltjes.
Dealeronderhouden is ook niet helmaal waar (niet sinds km stand 100000 tenminste) km stand klopt wel.
Ze maken trouwens tov. mijn inruilprijs niet veel winst (ik heb 'm bij een BMW dealer ingeruild)
link naar handelaar: http://www.abc-autos.nl/
oja, sorry Johnnyquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:24 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Sjonnie zeg je dan. Sjonnie.![]()
Ik ken die garage wel. Is in Leeuwarden. Loop er regelmatig even langs. Ze krijgen veel inruil-BMW's bij de dealer vandaan, die buiten de huisselectie vallen.
Daarnaast zijn zij in het bezit van de enige (waak)hond waar ik bang voor ben. Wat een eng beest hebben ze daar.
Ja daar krijgen ze die dingen vandaan idd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb 'm bij De Beier ingeruild
Wat rijd je nu?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Voorwielen trillen bij remmen; dat worden nwe. draagarmrubbers.
Maar nwe schokdempers en nog wat wielophangingklusjes kunnen geen kwaad.
Synchromesh 2e versnelling is wat kritisch eerste keer 's ochtends als het wat kouder is
Rest is OK.
Laatste 40000 km vervangen door BMW garage (ik heb de rekeningen nog liggen):
-koppeling
-waterpomp
-radiator
-schijven en blokken V+A
-achterdemper (orig BMW)
Maar het is geen nwe otoo meer. Als je je een beetje gunstig kunt verzekeren en niet te veel kms makt en zelf een beetje wat kunt doen kan je er nog prima 50-100000 Km mee verder voordat er grote kosten aankomen. Verbruik normaal ongeveer 1op 10/11 langere stukken snelweg/vakantie haalt ie ong. 1 op 12/13.
(130 tot 140 met max 160) Bij veel toeren draaien loopt dat īetsje" op.![]()
Ding is nog helemaal origineel, en dus gewoon 192 PK (en niet 192 KW=259PK)
was wel wat voor mij geweest... als de ophanging enzo toch zn beste tijd heeft gehad even profiteren van het feit dat ik bij BMW zit nu en er een origineel m technik onderstel onder plempenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
Maar ff weer terug on-topic
Als je een eerlijke 325 zoekt is het een prima basis. En ik heb er maar een paar honderd EUR minder voor gekregen dan wat ze er nu voor vragen. Alle rekeningen, incl papieren van de Duitse dealer waar ik dat ding in 1999 heb gehaald heb ik hier nog liggen. Ik heb er natuurlijk geen enkel belang bij dat dit ding verkocht wordt. Wel jammer dat mijn setje 2 jaar oude Conti winterbanden er niet bij zit, als ze die niet op die E46 velgjes hebben gemonteerd tenminste!
waar doe je het van?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
De 535opzich natuurlijk een slechte vergelijking maar de Diesel is gewoonweg veel beter.
Een M3 kent 1 stand en dat is volluit, als je langzaam rijd dan hort het en stoot het alsof je in een oude Fiat rijd (no offence), een 535 rijd daarentegen zeer smooth @ 9l / 100km en als je wilt dan trekt het ook nog als een M3....
Allebei de auto's hebben zeker hun voordelen maar als ik zou moeten kiezen voor 1 van de 2 dan is het de Diesel....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten en raad eens welke de lekkerste is.....
ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:46 schreef JWD het volgende:
Leuke discussie over benzine en diesel BMWs, nu heb ik het genoegen om zowel een (e46) M3 en een (e61) 535d te bezitten
ik heb al vanaf mn 18e een touringquote:Op maandag 5 december 2005 11:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Je komt uit 1981 en je kiest een touring? Beetje onwaarschijnlijk he.![]()
Zo'n groot gezin zul je wel niet hebben nog.
Damnquote:Op maandag 5 december 2005 03:58 schreef JWD het volgende:
Goh wat zijn we ineens wantrouwend, als je in wat oude topics had gezocht dan had je al wat foto en film materiaal van de M3 kunnen vinden.
Maar goed ik ben de moeilijkste niet, bij deze dus....
2005 535d
[afbeelding]
2003 M3
[afbeelding]
tsjah... ik wou dat ik mede bedenker van marktplaats was... dan reed ik in nog veel vetter spul rond... maarja...quote:Op maandag 5 december 2005 19:50 schreef Cyberdogg het volgende:
Tering die 5 serie is echt te vet. Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat je op zo'n jonge leeftijd zo een auto rijdt.![]()
Co-locatie, 2 datacenters in Rotterdam en Amsterdam.quote:Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
JWD, wat doe je dan precies met wat voor soort bedrijf?
* pAin bespeurd jaloeziequote:Op zaterdag 3 december 2005 15:12 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
ik betwijfel je post beetje, wat voor baan/bedrijf in ICT heb je dan precies?
En plaats eens foto's van die BMW's met een print van dit topic, anders loop je hier maar wat stoer te blaten
Dat kan goed kloppen, c'est moiquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:
Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.
Zie je wel!! Ik dacht m al te herkennen. Misschien zie je ook weles een zwarte Jaguar X-Type staan. Uiteraard 2.5 V6 AWD en executive pakket. Opvallend: De grotere uitlaat.quote:
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n dingquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:47 schreef Tommy_Corleone het volgende:
M3 kleur is cool
K vond de BMW te duur, k ben voor een Jaguar gegaan.
Eigenlijk spijt van gekregen. Er gaan regelmatig dingen kapot. En dat zijn altijd wel kleine dingetjes, zoals deur rubbers, klepje van de asbak, electronica stooring.
Volgende auto toch maar voor BMW gaan.
Ik kom zelf ook regelmatig bij het datacenter spaanse kubus in rdam. K meen daar ook regelmatig een M3 cabrio te spotten.
Ik heb ook in de M5 gereden, en een ringtone ge-composed met het motorgeluidhelaas een beetje bagger geluids kwaliteit van de opname, maarja, wel tof.
Zonde. Vind 't een prachtige wagen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding![]()
vanbinnen is het een kia met wat leerquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zonde. Vind 't een prachtige wagen!![]()
Helaas nog niet zoveel, sinds de aflevering heeft het bijna onophoudelijk geregendquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:05 schreef Inorbit het volgende:
Whow, heb je meer foto's van je 535D, hij is werkelijk schitterend.
Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Youp het volgende:
[..]
een tijdje terug is bij ons een 2 of 3 jaar oude XKR ingeruild op een 650 cabrio... en ik heb ook even in dat ding gereden maar omg wat een trieste trieste trieste afwerking heeft zo'n ding![]()
ja dat dacht jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:50 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Tsja, het is inderdaad een beetje teleurstellend.
Daarom dus toch maar een BMW als volgende auto.
@ Youp: De afwerking is nog wel altijd beter dan van een mini Cooper S waar jij nog wel een aantal jaren voor zal moeten sparen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |