abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 december 2005 @ 13:30:50 #176
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33100480
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:57 schreef Youp het volgende:
[..]

en wat boeit mij het dat ik er even voor moet sparen? heb ik tenminste een doel voor ogen... ik ben nog student... en ik mag me al gelukkig voelen dat ik bijna dagelijks in die dingen rijd (en nog wel veel mooier spul)
[..]
Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.
Valet Parking?

Je kan zeggen wat je wil, maar een Jaguar is voor mij, en voor meer mensen een auto met emotie. Zoiets mis ik in een 3er.

Ik ken nu een beetje de achtergrond van JWD. Het helpt als je een rijke pappie hebt
pi_33108952
quote:
Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Ik heb ook mn eigen ringtones gemaakt met een porsche Turbo, M5, SL55 AMG, e.d.
Valet Parking?

Je kan zeggen wat je wil, maar een Jaguar is voor mij, en voor meer mensen een auto met emotie. Zoiets mis ik in een 3er.

Ik ken nu een beetje de achtergrond van JWD. Het helpt als je een rijke pappie hebt
daarom zet je zo'n jag niet naast een 3 maar naast een 6



allebei stijlvolle mooie auto's uit de zelfde klasse... (beide GT's) beide uit de zelfde prijsklasse... alleen slechts 1 van de 2 is degelijk afgewerkt en heeft nog wat echte mooie innovatieve techniek aan boord...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33113777
BMW is okay


alleen de oude modelen
De status 'bagger-user' voorbij
pi_33115330
Intel gaat BMW Sauber sponsoren

http://tweakers.net/nieuws/40359
pi_33116067
quote:
Op donderdag 15 december 2005 21:48 schreef Virus.NL het volgende:

Intel gaat BMW Sauber sponsoren

http://tweakers.net/nieuws/40359
leuk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_33117890
Leuk topic, ik ben ook BMW fan.. Rij altijd in de auto's van mijn ouders (320Ci Cabrio en een 325Ci coupe). Fantastische wagens.

Mijn vader rijdt al vanaf jongs af aan BMW dus ik heb alle modellen wel zien langskomen.
pi_33140296
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef ChRoNiC het volgende:
Leuk topic, ik ben ook BMW fan.. Rij altijd in de auto's van mijn ouders (320Ci Cabrio en een 325Ci coupe). Fantastische wagens.

Mijn vader rijdt al vanaf jongs af aan BMW dus ik heb alle modellen wel zien langskomen.
Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
pi_33140408
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:03 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Foto's van die wagens zijn altijd welkom in dit topic
Hopeloos benzine verslaafd
  maandag 19 december 2005 @ 10:37:46 #184
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212489
K heb een leuke BMW 7er occassion gezien bij de Jer de Fonkert.

Opzich wil ik m wel aanschaffen met inruil van mn jag. Maarja, er zijn slechte verhalen over de eerste generatie 7er. o.a. met storingen in de computers e.d.




auto heeft 88k gereden.
advies is welkom.
pi_33212554
Logge bak, niet nemen.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 10:46:39 #186
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212662
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:40 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Logge bak, niet nemen.
Mwah, lelijk en log is ie inderdaad. Maar het is ultiem comfort. Al vaak gereden erin, ook lange stukken van Nederland, naar Belgie en dan naar Munchen en terug.

Alleen dat was er 1 uit 2004. De occassion is 2002. de A versie dus.
Dus, ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met een 7er uit 2002 van de eerste generatie.
pi_33212750
Over e60 5-serie kan ik je alles vertellen, maar niet over de 7-er.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 10:56:27 #188
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33212854
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Over e60 5-serie kan ik je alles vertellen, maar niet over de 7-er.
Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.

Uiteraard dan wel 2 jaar garantie. Maarja, blijft moeilijk.
pi_33212889
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:56 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

Ik denk helaas niet veel mensen hier. En uiteraard gaat de verkoper ook niet vertellen wat de kuren zijn van de 7er.

Uiteraard dan wel 2 jaar garantie. Maarja, blijft moeilijk.
Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:10:49 #190
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213051
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon een dikke e60 dan.
k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.
pi_33213127
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:10 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

k heb erover nagedacht, en rondgekeken. Maar dan heb ik toch liever een 7. Of 6, maar die zijn IMO nog te duur voor wat je ervoor krijgt.
Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.


The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:22:04 #192
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213161
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Je zou anders eens moeten kijken voor zo'n M-afgewerkte e60. Dat zijn echt gruwelijk woeste auto's om in je binnenspiegel te zien verschijnen. Veel meer uitstraling, vooral sportiever, dan zo'n 7-er. Ik vind ze zelfs iets woester dan die 6-series.

[afbeelding]
[afbeelding]
true...

Opzich zie ik een 535d met M-pakket ook wel zitten. Maar dan is de 7er goedkoper en luxer.

Maar ik twijfel inderdaad tussen een 5er (M-pakket is dan wel een must) en een 7er.
pi_33213234
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

true...

Opzich zie ik een 535d met M-pakket ook wel zitten. Maar dan is de 7er goedkoper en luxer.

Maar ik twijfel inderdaad tussen een 5er (M-pakket is dan wel een must) en een 7er.
Een 535d met M-pakket is natuurlijk een kanon van een auto he. Bedenk je eens dat die xenon lampen icm die woeste koplampen en dito grille in je binnenspiegel verschijnt. Dat is toch wel een indrukwekkend gezicht.
The gum you like, is coming back in style.
pi_33213244
M'n vader heeft er zelfs eentje met geblindeerde ramen, dat is nog duisterder.
The gum you like, is coming back in style.
  maandag 19 december 2005 @ 11:43:00 #195
133968 Tommy_Corleone
R U Messing with me?
pi_33213588
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
M'n vader heeft er zelfs eentje met geblindeerde ramen, dat is nog duisterder.
die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.

T is een moeilijke beslissing... En k ben ook wel gehecht aan mn jag.
  maandag 19 december 2005 @ 12:38:24 #196
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_33214547
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:43 schreef Tommy_Corleone het volgende:

[..]

die 7er waar ik regelmatig in rij, is zwart, met geblindeerde ramen. Is natuurlijk ook super voor een 5er met M-Pakket.

T is een moeilijke beslissing... En k ben ook wel gehecht aan mn jag.
Ik zou zo voor die 7 gaan, de storingen met de eerste 7ers waren vooral software gerelateerd, gelukkig is de software nu een stuk beter en zijn er op technisch vlak weinig problemen met de 7.
Als je hem aankoopt zou ik wel eisen dat de dealer de nieuwste software er in zet (CIP v19+), is een kwestie van een upload van een half uurtje maar het maakt een wereld van verschil.
Welke motor ligt er in?
Als je de kans krijgt om een 535 te kopen dan kan je natuurlijk beter die nemen, dan heb je de luxe en het comfort van een 7 serie en de handelbaarheid en sportiviteit van een 3 serie, de ideale combinatie dus.

P.s. De auto's die ik heb zijn gewoon met m'n eigen bedrijf verdiend, heeft dus niets met pappies te maken.
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_33215713
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:17 schreef Youp het volgende:

[..]

trouwens wat vindt men van het Z8 interieurtje? op en top klasse en stijl...

zwart...
[afbeelding]

of liever rood
[afbeelding]
[afbeelding]


alles wat rood is is van leer en de rest is bijna allemaal van aluminium... en t rijdt nog lekkerder dan het er uit ziet
als BMW fan vind ik het een verschrikkelijk dashboard. die centraal geplaatste tellers is zo citroen/mini/nissan primera echt jammer. verder wel stlijlvol gemaakt.
V10
pi_33216213
Deze heb ik nog niet voorbij zien komen



AC Schnitzer staat op de IAA met de Tension Concept Car, op basis van de BMW M6. Die heeft van huis uit 507 pk, maar bij Schnitzer weten ze ook met zo´n hoog vermogen nog wel raad: dat is opgeschroefd tot 552 pk.



AC Schnitzer is vanouds het bedrijf dat zich toelegt op het tunen van BMWs. Ook nu heeft de Duitse firma er geen gras over laten groeien en heeft deze zomer meteen de M6 onder handen genomen. Die laatste vormt de basis voor de Tension Concept Car, die Schnitzer nu in Frankfurt laat zien. Schnitzer perst uit de BMW V10, die van origine 507 pk levert, nog aardig wat extra vermogen en komt op 552 pk. Het maximum koppel is gestegen van 520 Nm bij 6100 tpm tot 540 Nm bij 6200 tpm. Machtig genoeg dus om de bestuurder in zijn stoel te drukken tijdens de sprint van 0-100 km/h, die volgens Schnitzer slechts 4,5 seconden in beslag neemt. Uiteraard is ook de snelheidsbegrenzer uitgeschakeld en komt de Tension op een respectabele maximum snelheid van 325 km/h.

Het extra vermogen wordt verkregen door aanpassingen in het motormanagementsysteem, een speciaal waaiervormig uitlaatspruitstuk, een speciale katalysator en een sportdempers.
Het geweld wordt gestopt door een AC Schnitzer remsysteem met grote, dikke remschijven en remklauwen met acht zuigers. De remklauwen achter voorzien van vier zuigers en de remschijven zijn standaard. De auto is verder uitgerust met een sportonderstel, waarmee hij 30 mm lager ligt. Ook veerbenen, stabilisatorstangen vóór en achter en nieuwe, gesmede wielen behoren tot het pakket. Om die 20-inch wielen gaat rubber in de maat 285/35 vóór en 325/25 achter.
Schnitzer benadrukt het heftige uiterlijk door de Tension ook nog extra door hem in twee kleuren te spuiten: ´magic´ oranje en antraciet grijs. Om de aërodynamica te verbeteren, heeft de motorkap een nieuwe vorm gekregen is hij voorzien van een flinke bult en luchtuitlaten. Opvallend is ook de voorpartij met de grote luchtinlaten en het de diepvallende spoiler, waardoor de neerwaartse druk op de vooras bij hoge snelheden wordt verbeterd. De grote luchtuitlaten in de voorschermen moeten ervoor zorgen dat de V10 extra goed gekoeld wordt. De koelopeningen voor de achterremmen zijn opgenomen in de zijskirts, terwijl in het bumperschort achter niet alleen de uitlaten fraai uitkomen, maar er ook nog een speciale bodemplaat met luchtverdeler is opgenomen.
De bestuurder van de Tension heeft de mogelijkheid om zelf de luchtweerstand van de auto te wijzigen. Daartoe heeft hij de beschikking over twee diffusers van koolstofvezel, die onderling snel verwisseld kunnen worden. Eén voor normaal weggebruik en de andere voor op het circuit. Voor het exemplaar dat niet gebruikt wordt, is een speciale ophangbeugel in de bagageruimte gemaakt.


Ook binnenin is de hand van Schnitzer te zien aan de koolstofvezel details, de oranje middenconsole met armsteun en de speciale sportstoelen.
De Tension concept car kost zo´n 266.000 euro. Plannen voor productie zijn er niet, wél wil Schnitzer een aantal elementen van de Tension opnemen in het M6-programma dat op dit moment wordt ontwikkeld.




bron:www.autoweek.nl
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_33216346
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:58 schreef Spooky4u het volgende:
-oud nieuws-
toch wel. 3 topics terug denk ik, en er is dacht ik zelfs een heel topic voor.
V10
pi_33216407
4,5s naar de 100 ná tuning
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')