bronquote:Een Amerikaanse groep joden eist excuses van Michael Jackson voor antisemitische uitlatingen. In een telefoongesprek met een adviseur stelde de zanger dat "de joden“ schuldig waren aan zijn financiėle problemen. Hij vergeleek ze met bloedzuigers.
De Amerikaanse zender ABC bemachtigde een opname van het gesprek, dat ongeveer twee jaar geleden zou hebben plaatsgevonden. De joodse organisatie Anti-Defamation League (ADL), die tegen laster strijdt, vindt verontschuldigingen op zijn plaats.
Volgens ADL-voorzitter Foxman lijkt het erop dat Jackson elke tegenslag in zijn leven in de schoenen schuift van de joden. In 1995 veroorzaakte Jackson al enorm veel ophef onder joodse organisaties door een anti-joodse tekst in het lied They Don't Care About Us.
Doe even normaalquote:Op donderdag 24 november 2005 11:53 schreef Baklap het volgende:
En terecht, vieze joden.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef BennyNL het volgende:
hij heeft helemaal gelijk
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:54 schreef KonnieKipke het volgende:
hij heeft wel gelijk!
Hebben jullie ook nog een motivatie?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:57 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, hij heeft gelijk.
jezus pim vink, ben je er weer?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Baklap het volgende:
En ze hebben vaak ook hele grote neuzen!
Michael Jackson Michael Scmackson
Laatste waarschuwing.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Baklap het volgende:
En ze hebben vaak ook hele grote neuzen!
Michael Jackson Michael Scmackson
Heb je daar ook bronnen voor?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
Na '95 hebben de Amerikaanse joden er alles aan gedaan om MJ te kleineren, tevens is de pedofilieaanklacht door joden opgezet.
Haai schatquote:Op donderdag 24 november 2005 12:10 schreef clowncloon het volgende:
[..]
jezus Niels T, ben je er weer?![]()
Oja die kregen toch een gratis opleiding ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien komt het omdat Michael in contact komt met grote bedrijven/banken/producers/advocaten. En de topmensen zijn vaak joden.
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te leggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Misschien komt het omdat Michael in contact komt met grote bedrijven/banken/producers/advocaten. En de topmensen zijn vaak joden.
Ik gaf alleen maar een mogelijke reden aan voor zijn uitlating. Of ze 'schuld' hebben aan de financiele malaise van Michael weet ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te liggen.
Het is leggen, schat.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te liggen.
Ah, dat waren natuurlijk joden.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
Het had misschien ook veel geholpen als hij naar zijn adviseurs had geluisterd en wat aan zijn uitgavenpatroon had gedaan.
Hij generaliseert in ieder geval nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Mooie slotzin na zulks een betoog, Killaht.
bronquote:"Hello Marc, it's Michael," one message to Schaffel begins. "Please, please never let me down. I really like you. I love you … Mark, I really need you to get … $7 million for me as soon as possible … Seven, seven and a half, umm, as an advance."
Daar zit in feite niet zo'n verschil tussen van oorsprong.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb liever dat de joden de wereld regeren dan die malle arabieren...zo en jou jij weer.
pfff...jij hebt duidelijk fout beeld, jij denkt dat elke arabier een kerel in een soepjurk is met een vaatdoek om hun hoofd en een pak bommen om hun buik. Nee kijk eens naar de arabische emiraten, daar is alles superver ontwikkeld een van de rijkste landen zitten daar dubai, koeweit etc, nooit problemen etc, superlage criminaliteit omdat iedereen zn dna wordt afgenomen v.a. de geboorte . Dan heb ik liever dat arabieren de wereld regeren, want joden zijn nogal 'ratjes' zie israel gedoe.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb liever dat de joden de wereld regeren dan die malle arabieren...zo en jou jij weer.
Dat doen ze al.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:51 schreef clowncloon het volgende:
Anders verkoopt ie gewoon zijn pretpark, aap en zuurstoftent??quote:Op donderdag 24 november 2005 12:23 schreef schatje het volgende:
Het had misschien ook veel geholpen als hij naar zijn adviseurs had geluisterd en wat aan zijn uitgavenpatroon had gedaan. Hij ging echter maar door met die extravagante aankopen. Verder natuurlijk dat het niet slim is om met kleine jongentjes in bed te slapen.
Oh ja daar dragen ze geen soepjurken en vaatdoekenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:03 schreef Killaht het volgende:
[..]
pfff...jij hebt duidelijk fout beeld, jij denkt dat elke arabier een kerel in een soepjurk is met een vaatdoek om hun hoofd en een pak bommen om hun buik. Nee kijk eens naar de arabische emiraten, daar is alles superver ontwikkeld een van de rijkste landen zitten daar dubai, koeweit etc, nooit problemen etc, superlage criminaliteit omdat iedereen zn dna wordt afgenomen v.a. de geboorte . Dan heb ik liever dat arabieren de wereld regeren, want joden zijn nogal 'ratjes' zie israel gedoe.
and so i quote: niet alle arabieren zijn zo dit is slechts een klein deel.
Ja, en de bijbehorende woeker rentes. En dat ze op hoge financiele posities zitten komt inderdaad gedeeltelijk door vader-zoon overdrachten. Maar ook zeker omdat joden voornamelijk joden helpen.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Dat Joden veel op hoge financiėle posities zitten, komt puur door de geschiedenis en de eeuwige discriminatie van joden. Er is ze lange tijd verboden om allerlei beroepen uit te oefenen, het enige wat overbleef was het aanbieden van financiėle diensten, zoals geld uitlenen
mee eens.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:05 schreef phileine het volgende:
Dat Joden veel op hoge financiėle posities zitten, komt puur door de geschiedenis en de eeuwige discriminatie van joden. Er is ze lange tijd verboden om allerlei beroepen uit te oefenen, het enige wat overbleef was het aanbieden van financiėle diensten, zoals geld uitlenen. Daarna hebben joden altijd een grote plaats ingenomen in de financiėle wereld -door de jarenlange ervaring, bedrijven die overgaan van vader op zoon, etc.- En tja, mensen met macht (in dit geval over geld) worden nu eenmaal altijd beschuldigd van machtsmisbruik. Kijk maar eens naar de reacties op modjes en admins op een gemiddeld forum.
bla bla bla, het is makkelijk om mensen te beschuldigen van onethische dingen te zeggen etc.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:21 schreef foktastic het volgende:
[..]
mee eens.
en mensen die joden beschuldigen zijn in mijn ogen jaloers.
het is nog makkelijker om hem weer eens de grond in te stampen, zoals jij met je topic probeert.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien ligt het gewoon aan Michael Jackson zelf. Het is altijd makkelijk om de schuld bij de ander te leggen.
hij doet toch zelf die uitspraken?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef BennyNL het volgende:
[..]
het is nog makkelijker om hem weer eens de grond in te stampen, zoals jij met je topic probeert.![]()
Preciesquote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef clowncloon het volgende:
[..]
hij doet toch zelf die uitspraken?![]()
Als dat waar is toont het maar weer eens aan wat voor een zeikers die Joden zijn en dat ze zich goed inleven in hun slachtofferrol.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef DrDentz het volgende:
ik weet niet of jullie het telefoongesprek gehoord hebben, maar hij refereert naar die 2 gasten die 'm nu weer aanklagen voor 64 miljoen ofzo, als 'the jews' .. hij zegt 'the jews do it on purpose. they are leechers' zoiets
het zou nergens op slaan als hij een antisemiet is want zn kinderen zijn ook half joods
Dus die mensen heten Jew of zoquote:Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef DrDentz het volgende:
ik weet niet of jullie het telefoongesprek gehoord hebben, maar hij refereert naar die 2 gasten die 'm nu weer aanklagen voor 64 miljoen ofzo, als 'the jews' .. hij zegt 'the jews do it on purpose. they are leechers' zoiets
het zou nergens op slaan als hij een antisemiet is want zn kinderen zijn ook half joods
Al enkele eeuwen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
Is dat in ofzo, joodse mensen bashen?
Kijk je nooit voetbalquote:Op donderdag 24 november 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
Is dat in ofzo, joodse mensen bashen?
Ik dacht dat inmiddels wel achterhaald was...quote:
Gelukkig niet.quote:
pedo?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Zo, niet alleen een pedo, maar ook nog eens een antisemiet.
Idd, TS begint zelf met goed beargumenteerde zakenquote:
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeftquote:
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeft.
Jammer dat er geen hard bewijs was om hem voorgoed achter tralies te zetten.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.![]()
Ga lekker winkelen ofzo. Daar heb je meer talent voor dan je mening als feit proberen door te drukken.
Tommy Motola?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Roi het volgende:
Zal er wel mee te maken hebben dat hij is ontslagen door Sony en de baas daarvan zou wel Joods zijn ofzo.
[afbeelding]
Dat heb ik bewust niet gedaan. Ik vond dit wel een apart topic waardquote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef DrDentz het volgende:
waarom kan dit niet in het centrale MJ topic, die staat al tijden stil![]()
Omdat niet alles centraal hoeft. Zie ook: [Centralisatie] Static FB-topic.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef DrDentz het volgende:
waarom kan dit niet in het centrale MJ topic, die staat al tijden stil![]()
dat was een hele andere Michael Jackson.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef DrDentz het volgende:
tsja, ieder beetje negatief nieuws is natuurlijk een topic waard.. vaag waar die haat van sommige mensen toch vandaan komt, hij heeft Thriller gemaakt jaThriller!
Right!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niet echt een typische uitspraak voor een neger. Zou hij toen ie blank is geworden ook meteen dit trekje over genomen hebben?
Je ziet dit nieuws liever weggemoffeld in het centrale topic. Dan valt het niet zo op. Dat zullen sommige mensen misschien ook wel denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef DrDentz het volgende:
tsja, ieder beetje negatief nieuws is natuurlijk een topic waard.. vaag waar die haat van sommige mensen toch vandaan komt, hij heeft Thriller gemaakt jaThriller!
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef Tuinkers het volgende:
It don't matter if you're black or white.
Maar het maakt wel uit of je joods bent.
bronquote:"They suck � They're like leeches. � I'm so tired of it � It is a conspiracy. The Jews do it on purpose."
Zijn dat zwarte jodenhaters? Nee maar, zo heal je the world natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Right!
Je kent de Nation of Islam niet, zeker, of zo u wilt, de Black Panthers
Nu ja, kijk eens wie zijn vrienden zijn, tegen welke club zijn broer Jermaine aanschurkt, en die ook om MJ heen hangen dan is het zo vreemd niet, mocht hij dit zo gezegd en bedoeld hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef Tuinkers het volgende:
It don't matter if you're black or white.
Maar het maakt wel uit of je joods bent.
Geen idee tegen welke club zijn broer aanschurkt, zo nauwkeurig volg ik hem niet. Ik draai vooral zijn cd's. Maar hij heeft dus veel antisemiten om zich heen, wil je zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, kijk eens wie zijn vrienden zijn, tegen welke club zijn broer Jermaine aanschurkt, en die ook om MJ heen hangen dan is het zo vreemd niet, mocht hij dit zo gezegd en bedoeld hebben
Nation of Islamquote:Op donderdag 24 november 2005 19:04 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Geen idee tegen welke club zijn broer aanschurkt, zo nauwkeurig volg ik hem niet. Ik draai vooral zijn cd's. Maar hij heeft dus veel antisemiten om zich heen, wil je zeggen?
Het is toch duidelijk dat alle joden het op MJ hebben voorzien?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeft.
Jammer dat er geen hard bewijs was om hem voorgoed achter tralies te zetten.
Jij hebt dezelfde hobby als MJ?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.![]()
Ga lekker winkelen ofzo. Daar heb je meer talent voor dan je mening als feit proberen door te drukken.
van goeie muziek genieten?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde hobby als MJ?
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.quote:
kleine jongentjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.
Nepperdje.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jaloers dat Joden wel een echte neus hebben zeker?
Wat is er dan anti-joods? (effe gegoogled)quote:In 1995 veroorzaakte Jackson al enorm veel ophef onder joodse organisaties door een anti-joodse tekst in het lied They Don't Care About Us.
quote:skinhead, deadhead, everybody gone bad
situation, aggravation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
bang bang, shock dead, everybodys gone bad.
chorus:
all i wanna say is that
they don't really care about us
all i wanna say is that
they don't really care about us
beat me, hate me, you can never break me
will me, thrill me, you can never kill me
chew me, sue me, everybody do me
kick me, hike me, don't you black or white me
chorus
tell me what has become of my life
i have a wife and two children who love me
i am the victiom of police brutality, now.
i'm tired of being the victim of hate,
you're rapin' me of my pride
of for god's sake
i look to heaven to fulfill its prophecy....
set me free
skinhead, deadhead, everybody gone bad
trepidation, speculation, everybody allegation
black man, black mail, throw the brother in jail
chorus
tell me what has become of my rights
am i invisible cause you ignore me?
your proclamation promised me free liberty, now.
i'm tired of being the victim of shame
they're throwing me in a class with a bad name
i can't believe this is the land from which i came.
you know i really do hate to say
the government don't wanna say
but if roosevelt was livin',
he would't let this be, no no.
skinhead, deadhead, everybodys gone bad
situation, speculation, everybody litigation
beat me, bash me, you can never trash me
hit me, kick me, you can never get me
chorus
some things in live they just don't wanna see
but if martin luther was livin'
he wouldn't let this be
skinhead, deadhead, everybody's gone bad
situation, segregation, everybody allegation
kick me, hike me, don't you wrong or right me
Niet zo vaak als die verkleurde pedo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
terwijl Joden zich toch het vaakst aan hun neus laten opereren
Bron Wiki.quote:The song generated controversy for Jackson when he was accused of being anti-Semitic in the lyric: "Jew me, sue me, kick me, kike me".
quote:"It's not anti-semetic because I'm not a racist. I could never be a racist. I love all races of people from Arabs, to Jewish people...like I said before, to blacks. But when I say, "Jew me, sue me, everybody do me, kick me, kike me, don't you black or white me" I'm talking about myself as the victim, you know. My...my accountants and lawyers are Jewish. My three best friends are Jewish...David Geffen, Jeffrey Katzenberg, Steven Spielberg, Mike Milkin. These are friends of mine. They're all Jewish. So how does that make sense? I was raised in a Jewish community."
bronquote:After ADL protested the lyrics, "Jew me, Sue me" and "Kick me, Kike me," in the song which was released as part of the album HIStory, Mr. Jackson wrote to Mr. Foxman on June 22 saying, "...I have chosen to re-record it ["They Don't Care About Me"], deleting the words found offensive." In the letter to ADL, Mr. Jackson said, "I acknowledge that I seriously offended some people which was never my intention and for that I am deeply sorry... I have come to understand over the past days that these words are considered anti-Semitic...I sincerely hope that anyone offended by my words will forgive me for not recognizing this sooner."
ja klopt.. ik ben nog een beetje een groentjequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef phileine het volgende:
nog niet zo lang op fok zeker jojo? Moet je eens in nieuws en achtergronden kijken, of de reacties op de frontpage. Fok is gewoon een stormfront.
Ik dacht eerst dat het een katholiek onderonsje was, maar zelfs die gelovigen maken het niet meer zo bontquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef rashudo het volgende:
Kunnen alle jodenhaters even op hun eigen sitejes gaan spelen? Dank u.
Ook Nip/Tuck gezien deze week?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
terwijl Joden zich toch het vaakst aan hun neus laten opereren
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat je over joden kan zeggen die dat ze vaak wel inderdaad goede banen hebben, veel op de centen zitten, maar zich wel graag met juwelen versieren. Voor de rest kan ik niet verder stereotyperen
Je kan een heel mooi schoon huis hebben, maar de vliegenval zit vol met strontvliegen. Gelukkig zitten ze alleen daar.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........
ik haat juwelen
ik heb niet veel geld
ik heb geen goeie baan...
stormfront.org..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
Raar mannetje ben jij...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef el_hombre het volgende:
[..]
stormfront.org..
Maar die staat vast al in je favorieten
omgquote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |