Jij hebt dezelfde hobby als MJ?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.![]()
Ga lekker winkelen ofzo. Daar heb je meer talent voor dan je mening als feit proberen door te drukken.
van goeie muziek genieten?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde hobby als MJ?
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.quote:
kleine jongentjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.
Nepperdje.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jaloers dat Joden wel een echte neus hebben zeker?
Wat is er dan anti-joods? (effe gegoogled)quote:In 1995 veroorzaakte Jackson al enorm veel ophef onder joodse organisaties door een anti-joodse tekst in het lied They Don't Care About Us.
quote:skinhead, deadhead, everybody gone bad
situation, aggravation, everybody allegation
in the suite, on the news, everybody dog food
bang bang, shock dead, everybodys gone bad.
chorus:
all i wanna say is that
they don't really care about us
all i wanna say is that
they don't really care about us
beat me, hate me, you can never break me
will me, thrill me, you can never kill me
chew me, sue me, everybody do me
kick me, hike me, don't you black or white me
chorus
tell me what has become of my life
i have a wife and two children who love me
i am the victiom of police brutality, now.
i'm tired of being the victim of hate,
you're rapin' me of my pride
of for god's sake
i look to heaven to fulfill its prophecy....
set me free
skinhead, deadhead, everybody gone bad
trepidation, speculation, everybody allegation
black man, black mail, throw the brother in jail
chorus
tell me what has become of my rights
am i invisible cause you ignore me?
your proclamation promised me free liberty, now.
i'm tired of being the victim of shame
they're throwing me in a class with a bad name
i can't believe this is the land from which i came.
you know i really do hate to say
the government don't wanna say
but if roosevelt was livin',
he would't let this be, no no.
skinhead, deadhead, everybodys gone bad
situation, speculation, everybody litigation
beat me, bash me, you can never trash me
hit me, kick me, you can never get me
chorus
some things in live they just don't wanna see
but if martin luther was livin'
he wouldn't let this be
skinhead, deadhead, everybody's gone bad
situation, segregation, everybody allegation
kick me, hike me, don't you wrong or right me
Niet zo vaak als die verkleurde pedo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
terwijl Joden zich toch het vaakst aan hun neus laten opereren
Bron Wiki.quote:The song generated controversy for Jackson when he was accused of being anti-Semitic in the lyric: "Jew me, sue me, kick me, kike me".
quote:"It's not anti-semetic because I'm not a racist. I could never be a racist. I love all races of people from Arabs, to Jewish people...like I said before, to blacks. But when I say, "Jew me, sue me, everybody do me, kick me, kike me, don't you black or white me" I'm talking about myself as the victim, you know. My...my accountants and lawyers are Jewish. My three best friends are Jewish...David Geffen, Jeffrey Katzenberg, Steven Spielberg, Mike Milkin. These are friends of mine. They're all Jewish. So how does that make sense? I was raised in a Jewish community."
bronquote:After ADL protested the lyrics, "Jew me, Sue me" and "Kick me, Kike me," in the song which was released as part of the album HIStory, Mr. Jackson wrote to Mr. Foxman on June 22 saying, "...I have chosen to re-record it ["They Don't Care About Me"], deleting the words found offensive." In the letter to ADL, Mr. Jackson said, "I acknowledge that I seriously offended some people which was never my intention and for that I am deeply sorry... I have come to understand over the past days that these words are considered anti-Semitic...I sincerely hope that anyone offended by my words will forgive me for not recognizing this sooner."
ja klopt.. ik ben nog een beetje een groentjequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef phileine het volgende:
nog niet zo lang op fok zeker jojo? Moet je eens in nieuws en achtergronden kijken, of de reacties op de frontpage. Fok is gewoon een stormfront.
Ik dacht eerst dat het een katholiek onderonsje was, maar zelfs die gelovigen maken het niet meer zo bontquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef rashudo het volgende:
Kunnen alle jodenhaters even op hun eigen sitejes gaan spelen? Dank u.
Ook Nip/Tuck gezien deze week?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
terwijl Joden zich toch het vaakst aan hun neus laten opereren
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat je over joden kan zeggen die dat ze vaak wel inderdaad goede banen hebben, veel op de centen zitten, maar zich wel graag met juwelen versieren. Voor de rest kan ik niet verder stereotyperen
Je kan een heel mooi schoon huis hebben, maar de vliegenval zit vol met strontvliegen. Gelukkig zitten ze alleen daar.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........
ik haat juwelen
ik heb niet veel geld
ik heb geen goeie baan...
stormfront.org..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
Raar mannetje ben jij...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef el_hombre het volgende:
[..]
stormfront.org..
Maar die staat vast al in je favorieten
omgquote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |