ja klopt.. ik ben nog een beetje een groentjequote:Op vrijdag 25 november 2005 18:36 schreef phileine het volgende:
nog niet zo lang op fok zeker jojo? Moet je eens in nieuws en achtergronden kijken, of de reacties op de frontpage. Fok is gewoon een stormfront.
Ik dacht eerst dat het een katholiek onderonsje was, maar zelfs die gelovigen maken het niet meer zo bontquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:33 schreef rashudo het volgende:
Kunnen alle jodenhaters even op hun eigen sitejes gaan spelen? Dank u.
Ook Nip/Tuck gezien deze week?quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:03 schreef DrDentz het volgende:
terwijl Joden zich toch het vaakst aan hun neus laten opereren
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........quote:Op donderdag 24 november 2005 12:18 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat je over joden kan zeggen die dat ze vaak wel inderdaad goede banen hebben, veel op de centen zitten, maar zich wel graag met juwelen versieren. Voor de rest kan ik niet verder stereotyperen
Je kan een heel mooi schoon huis hebben, maar de vliegenval zit vol met strontvliegen. Gelukkig zitten ze alleen daar.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:31 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
vraag ik me toch af wat ik als jood fout heb gedaan........
ik haat juwelen
ik heb niet veel geld
ik heb geen goeie baan...
stormfront.org..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
Raar mannetje ben jij...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:03 schreef el_hombre het volgende:
[..]
stormfront.org..
Maar die staat vast al in je favorieten
omgquote:Op zondag 8 januari 2006 17:45 schreef Genjuro het volgende:
uit mijn persoonlijke ervaring vind ik Joden bijzonder arrogant. Ze bekijken je minachtend, je bent vuil in hun ogen en zij zijn de elite(tenzij je iets van ze wilt kopen, dan zetten ze hun vriendelijke masker op)
Maarja elk volk heeft zijn slechte kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |