Al enkele eeuwen.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
Is dat in ofzo, joodse mensen bashen?
Kijk je nooit voetbalquote:Op donderdag 24 november 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
Is dat in ofzo, joodse mensen bashen?
Ik dacht dat inmiddels wel achterhaald was...quote:
Gelukkig niet.quote:
pedo?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:52 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Zo, niet alleen een pedo, maar ook nog eens een antisemiet.
Idd, TS begint zelf met goed beargumenteerde zakenquote:
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeftquote:
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeft.
Jammer dat er geen hard bewijs was om hem voorgoed achter tralies te zetten.
quote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.![]()
Ga lekker winkelen ofzo. Daar heb je meer talent voor dan je mening als feit proberen door te drukken.
Tommy Motola?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:23 schreef Roi het volgende:
Zal er wel mee te maken hebben dat hij is ontslagen door Sony en de baas daarvan zou wel Joods zijn ofzo.
[afbeelding]
Dat heb ik bewust niet gedaan. Ik vond dit wel een apart topic waardquote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef DrDentz het volgende:
waarom kan dit niet in het centrale MJ topic, die staat al tijden stil![]()
Omdat niet alles centraal hoeft. Zie ook: [Centralisatie] Static FB-topic.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:27 schreef DrDentz het volgende:
waarom kan dit niet in het centrale MJ topic, die staat al tijden stil![]()
dat was een hele andere Michael Jackson.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef DrDentz het volgende:
tsja, ieder beetje negatief nieuws is natuurlijk een topic waard.. vaag waar die haat van sommige mensen toch vandaan komt, hij heeft Thriller gemaakt jaThriller!
Right!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Niet echt een typische uitspraak voor een neger. Zou hij toen ie blank is geworden ook meteen dit trekje over genomen hebben?
Je ziet dit nieuws liever weggemoffeld in het centrale topic. Dan valt het niet zo op. Dat zullen sommige mensen misschien ook wel denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:32 schreef DrDentz het volgende:
tsja, ieder beetje negatief nieuws is natuurlijk een topic waard.. vaag waar die haat van sommige mensen toch vandaan komt, hij heeft Thriller gemaakt jaThriller!
Ja, daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef Tuinkers het volgende:
It don't matter if you're black or white.
Maar het maakt wel uit of je joods bent.
bronquote:"They suck � They're like leeches. � I'm so tired of it � It is a conspiracy. The Jews do it on purpose."
Zijn dat zwarte jodenhaters? Nee maar, zo heal je the world natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Right!
Je kent de Nation of Islam niet, zeker, of zo u wilt, de Black Panthers
Nu ja, kijk eens wie zijn vrienden zijn, tegen welke club zijn broer Jermaine aanschurkt, en die ook om MJ heen hangen dan is het zo vreemd niet, mocht hij dit zo gezegd en bedoeld hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 18:43 schreef Tuinkers het volgende:
It don't matter if you're black or white.
Maar het maakt wel uit of je joods bent.
Geen idee tegen welke club zijn broer aanschurkt, zo nauwkeurig volg ik hem niet. Ik draai vooral zijn cd's. Maar hij heeft dus veel antisemiten om zich heen, wil je zeggen?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:01 schreef milagro het volgende:
[..]
Nu ja, kijk eens wie zijn vrienden zijn, tegen welke club zijn broer Jermaine aanschurkt, en die ook om MJ heen hangen dan is het zo vreemd niet, mocht hij dit zo gezegd en bedoeld hebben
Nation of Islamquote:Op donderdag 24 november 2005 19:04 schreef Tuinkers het volgende:
[..]
Geen idee tegen welke club zijn broer aanschurkt, zo nauwkeurig volg ik hem niet. Ik draai vooral zijn cd's. Maar hij heeft dus veel antisemiten om zich heen, wil je zeggen?
Het is toch duidelijk dat alle joden het op MJ hebben voorzien?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat nou bron? Het is toch duidelijk dat die viespeuk een voorliefde voor jonge jongentjes heeft.
Jammer dat er geen hard bewijs was om hem voorgoed achter tralies te zetten.
Jij hebt dezelfde hobby als MJ?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Nee vooral zielig dat jij altijd al moeite hebt gehad om objectief naar die zaak hebt kunnen kijken.![]()
Ga lekker winkelen ofzo. Daar heb je meer talent voor dan je mening als feit proberen door te drukken.
van goeie muziek genieten?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij hebt dezelfde hobby als MJ?
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.quote:
kleine jongentjesquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Michael Jackson genoot vooral van andere dingen.
Nepperdje.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jaloers dat Joden wel een echte neus hebben zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |