quote:Op donderdag 24 november 2005 00:00 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij vergeten sommigen dat Lieske (Deel V) ook bestaat.
Jezus Christus wat een teringzooi wordt dit topic zo, met al dat Lieskut. Doe dat lekker in het topic die over haar gaat en doe hier een beetje algemener over BB.
Die witte sokjes er dan over maken het helemaal af.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:04 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dido heeft wel haar kousen aan. En dus haar nieuwe setje, dat rode met die jarretelletjes
Tikvout om snel dit topic te kunnen openen... heb al gevraagd of een mod het goed wil zettenquote:
Ik ga haar humor steeds meer waarderen. Vind het wel lachen die opmerkingen.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid over de foto van Tan: daar hebben ze een grapje tegen gemaakt, toen moest ze lachen, en toen hebben ze klik gedaan(letterlijke tekst)
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod ff shing veranderen in shining?![]()
De zak!quote:
Daar kick ook zo op, ik vraag altijd aan mijn vriendin of ze haar witte sokken wilt aanhouden in bed. Als ze dat doet, nou, dan ben ik niet meer te houden!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:07 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Die witte sokjes er dan over maken het helemaal af.
Veel sterkte ermee en alvast beterschap. Ik hoop dat alles goed verloopt.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Heel veel sterkte toegewenst!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
Heel erg veel sterkte gewenst en hopelijk valt het allemaal mee!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:06 schreef Foreverblue het volgende:
Kan een mod ff shing veranderen in shining?![]()
Veel sterktequote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Sterkte met de operatie.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
The Shiningquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tikvout om snel dit topic te kunnen openen... heb al gevraagd of een mod het goed wil zetten
We hadden al eens een Tingquote:Op donderdag 24 november 2005 00:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is een nieuwe actie, houd Shing in het BB huis, Shing de eerste chinees in BB![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Sterkte!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Het is soms net de politie he... als je ze nodig hebt zijn ze er nietquote:
Tjemie, Anitra, dat is niet niks.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Veel sterkte!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Lijkt me een heavy ingreep. Sterkte ermeequote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Sterkte Anitraquote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Dag! Heel veel sterkte en van harte beterschap gewenstquote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
De TT zou net zo goed een ode aan Jack kunnen zijn jaquote:
Oke, ik geef toe, ik heb niet alle BB's gevolgd, ik moet volgende keer toch wat inventiever zijn, zodat het net lijkt of ik alles weet van BBquote:Op donderdag 24 november 2005 00:12 schreef pullup het volgende:
[..]
We hadden al eens een TingDie was best saai
![]()
heel veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Sterkte, tot volgende week donderdag of vrijdagquote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Hopelijk verloopt alles goed en spreken we je gauw weer.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
"Keep smiling" en "Keep shining" jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De TT zou net zo goed een ode aan Jack kunnen zijn ja
Mss komt ie straks tot levenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Shit....trap ik erin en zie ik alleen een kussen![]()
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef Black_Orchid het volgende:
Dido doucht toch altijd met een bikini broekje aan? Dat moet daaronder toch vreselijk gaan stinken na een paar weken? Lijkt me niet zo fris voor Roel om daar steeds met zijn vingers in te moeten grabbelen.![]()
Ik heb nog wel wat, hebben?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef bunnyma het volgende:
Is mijn baco op .... wil ik het geroddel in de tuin niet missen.![]()
Yuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...
![]()
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...
![]()
Waar is Dido?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Roel loopt wat te ijsberen in de slaapkamer
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hem al in de weer met een bladblazer om al die spinnenwebben eruit te krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.
Hey kappen nou hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.
Denk niet dat dat volstaatquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zie hem al in de weer met een bladblazer om al die spinnenwebben eruit te krijgen![]()
Nog een maandje en ze begint te gnagna-enquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
Kunnen die dames het zelfs op zo'n avond niet laten andere mensen te bashen?
Lieske je begint steeds meer Chantal-trekjes over te nemen.![]()
Ik denk dat hij aanvoeld dat het vannacht niets meer gaat worden, kan me zo niet 127 voor de geest halen of er een bepaalde opmerking was die nogal verkeerd hout sneed bij Roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist wat Dido tegen Roel gezegd heeft ofzo? Hij lijkt helemaal niet blij meer.
Ik vind dat ze het in tegenstelling tot Chantal wel genuanceerder doet en alles goed onderbouwd.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
No sex...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heb ik iets gemist wat Dido tegen Roel gezegd heeft ofzo? Hij lijkt helemaal niet blij meer.
Vind ik juist leuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef F4iTH het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk.
Als ik in het BB huis zou zitten zou ik niets anders doen dan roddelen.![]()
Geef je gerust op voor de volgende BBquote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Vind ik juist leuk.
Als ik in het BB huis zou zitten zou ik niets anders doen dan roddelen.![]()
Ja idd zou je bijna denken.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een maandje en ze begint te gnagna-en![]()
Effe gokje hoor, wat Dido gezegd zou kunnen hebben. Ik gok op een zin waarin de woorden "niet" en "neuken" voorkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Heerlijk, het sist....mmmmmquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
* Arliator geeft een baco on the rocks door aan bunnyma
Hehe, precies. Dat Roel zijn hoofd (met muts en oorwarmers) de schuurdeuren uitsteekt en jengelt dat hij rice crispies wilde... Krakert pur sang.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:23 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Hey kappen nou hoor.
Dat kraker zijn valt volgens mij hardstikke mee bij Roel. Hij zal wel een keer een nachtje in de schuur van zijn ouders hebben gebivakeerd en de volgende ochtend stond mamma klaar met warme chocomel en broodjes.
Het is als een broertje voor haar. Ik kan me voorstellen dat ze hem wil beschermen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij is sjankwal zo jaloers als de pest
Ze blijft maar neuzelen over Roel
Ze kent hem net 3 maandjes
Heb wel Dido net enkele malen tegen Roel horen zeggen dat ze hoofdpijn heeft. (en jeweetwel wanneer vrouwen dat zeggen heh...)quote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat ze dit gewoon deed tegen Roel en niet als hij in een aparte kamer is gezet. Dat net de avond voor de exit. Nee ik noem het eerder matennaaierijquote:Op donderdag 24 november 2005 00:25 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het in tegenstelling tot Chantal wel genuanceerder doet en alles goed onderbouwd.
Chantal is vlieft.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij is sjankwal zo jaloers als de pest
Ze blijft maar neuzelen over Roel
Ze kent hem net 3 maandjes
Dat van het ongeluk van zijn moeder is ie nogal van geschrokkenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik kom nooit door de selectie.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Geef je gerust op voor de volgende BB![]()
Yep en misschien ook nog "ongesteld" en "hierna" en "buiten het huis" kan ook nogquote:Op donderdag 24 november 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe gokje hoor, wat Dido gezegd zou kunnen hebben. Ik gok op een zin waarin de woorden "niet" en "neuken" voorkomen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:29 schreef Peter6000 het volgende:![]()
![]()
In de tuin is het nu echt vermakelijk hoor, Chantal over Roel
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is als een broertje voor haar. Ik kan me voorstellen dat ze hem wil beschermen.
hahaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef bunnyma het volgende:
Ik kom nooit door de selectie.
Vraag: "Volg je BB weleens op internet?"
Ik, heel trots: "Ja, op Fok!"
Hummie:![]()
![]()
Heb jij voelsprieten?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Yep en misschien ook nog "ongesteld" en "hierna" en "buiten het huis" kan ook nog![]()
Doet ze ook wel, maar dan wel in een afgezwakte vorm.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat ze dit gewoon deed tegen Roel en niet als hij in een aparte kamer is gezet. Dat net de avond voor de exit. Nee ik noem het eerder matennaaierij![]()
Hehe zeg dan maar dat ik je heb aanbevolenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik kom nooit door de selectie.
Vraag: "Volg je BB weleens op internet?"
Ik, heel trots: "Ja, op Fok!"
Hummie:![]()
![]()
Preciesquote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze wil met hem nuecken, ja.
Ze zitten allemaal sneu te roddelen nu.quote:
Was leukquote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
Joost: sinds Roel een softie is mag ik hem steeds meer... lijkt die op mij
Nee hier zit er nog eenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die de tuinstream veel leuker vind dan de loveroom?
Ik vind roddelen altijd het leukste om te volgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske laat zich wel erg inpalmen door die tweequote:
nou nee hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ach welnee joh! Ze is misschien jaloers op de aandacht die hij aan Dido geeft maar ze is niet verliefd op hem hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze wil met hem nuecken, ja.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe Over Roel: Als je verliefd bent vreet je iemand zijn poep op. O dit is de lekkerste poep die ik ooit gegeten heb zeg je dan
Ach lieverd...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Misschien een overkill gehad aan die slome stem van Roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef pullup het volgende:
Nee hier zit er nog eenNooit gedacht dat ik een stream met chantal prominent aan het woord boven iets zou prefereren
Ja, stel een daad!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
Ik kan die smerige roddelende stinktaart ook niet meer aanhoren, met dat vieze valse geluid wat uit haar keel komt, beeegh..![]()
MUTE
En ik klikte er natuurlijk op>quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/IMG00002_000.JPG]afbeelding][/url]
En ik heb nog veel meerhierbij een sneak preview in het belangerijkste gedeelte van mijn huis
Edit: link niet goed gekopieerd, en foto was te groot, komt ervan als je te snel wilt
Ik zag dit wat laat, maar: veel sterkte en tot begin december!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Ja en aan dat gepruts van hem.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een overkill gehad aan die slome stem van Roel![]()
Rob, degene die we hier constant lopen af te zeiken is wel de enige die wat tegengas durft te geven. De resterende Ja-knikkers volgen Chantal heel braaf.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal sneu te roddelen nu.
Echt, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Heel ergerlijk is ook hoe Chantal haar uinsinuaties constant in mooie woordjes verpakt. Ze vindt een verliefde Roel "heel vertederend", MAAR...... en dan komt er weer een dolksteek richting haar "buddoedutje"![]()
En dat domme gelúl ook: "Ik weet niet of het slim is om in dit huis verliefd op elkaar te zijn."
Ja hoor Chantal, dat BESLIS je gewoon even, om wel of niet verliefd te worden.
Dat is in het normale leven al haast ondoenlijk, laat staan als je zo op elkaars lip zit... dom wijf.
Is al bijgewerkt, was een beetje te gehaastquote:Op donderdag 24 november 2005 00:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ik klikte er natuurlijk op>
Was benieuwd naar jouw bar![]()
damn.. ik zie deze post nu pas, dus waarschijnlijk lees je niet eens meer mee...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Neequote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaa!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/IMG00002_000.JPG]afbeelding][/url]
En ik heb nog veel meerhierbij een sneak preview in het belangerijkste gedeelte van mijn huis
Edit: link niet goed gekopieerd, en foto was te groot, komt ervan als je te snel wilt
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
Ik kan die smerige roddelende stinktaart ook niet meer aanhoren, met dat vieze valse geluid wat uit haar keel komt, beeegh..![]()
MUTE
Echt wel, en zeker later op de avond, zo kun je niet meer uitschieten, gebeurde me nog weleens, en teruggieten gaat dan niet meerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Jaaa!!!
Die heb ik voor whiskey....zo'n grote.
Lekker makkelijk , niet waar?
Ja! Ik weet wat beters dan dat kwaadaardige gerasp van Chantal.quote:
Toch nieuwsgierig geworden! Ik ga even kijken.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Wibi zit in de andere kamer live te spelen voor ze
Geld speelt geen rol voor John om sex in het huis te krijgen.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:Hahaha iedereen heeft het "kunstzinnige" plaatje.
![]()
Whehehehe...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Links het gewei van Dido duidelijk in beeld...
En Scanman kan natuurlijk niet achterblijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:Hahaha iedereen heeft het "kunstzinnige" plaatje.
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:Hahaha iedereen heeft het "kunstzinnige" plaatje.
![]()
Hey zit Linda Blair ook in het huisquote:
Streamlockquote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
wtf moet ik met een tandenborstell in beeld?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:40 schreef FuTilE het volgende:
Links het gewei van Dido duidelijk in beeld...
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Wat een sfeer! Wat een emoties! Eat een liefde! NEUKEN!!!!
[afbeelding]
Tis echt een ergerlijk mens die Chantal,ze bewerkt die hele groep op een valse manier,in Roel zijn gezicht durft ze het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal sneu te roddelen nu.
Echt, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Heel ergerlijk is ook hoe Chantal haar uinsinuaties constant in mooie woordjes verpakt. Ze vindt een verliefde Roel "heel vertederend", MAAR...... en dan komt er weer een dolksteek richting haar "buddoedutje"![]()
En dat domme gelúl ook: "Ik weet niet of het slim is om in dit huis verliefd op elkaar te zijn."
Ja hoor Chantal, dat BESLIS je gewoon even, om wel of niet verliefd te worden.
Dat is in het normale leven al haast ondoenlijk, laat staan als je zo op elkaars lip zit... dom wijf.
Als ik ze al gezien had, had ik de moeite niet meer genomen. Maar soms maak je een capture en heb je later pas door dat er al 5 soortgelijke captures zijn geplaatstquote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Scanman kan natuurlijk niet achterblijven![]()
HAHAHA het wordt hier steeds gekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
wtf moet ik met een tandenborstel in beeld?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
Tering, gil dan gewoon "Jullie moeten neuken!!" door de speakers.
Net zo subtiel..
LOL dit is echt de laatste wanhoopspoging van BB om Dido zover te krijgen: Klassiek!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
Tering, gil dan gewoon "Jullie moeten neuken!!" door de speakers.
Net zo subtiel..
Ja, ik en nog 37 anderen ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben anders gek op artistieke foto's.
Ze bereiden zich gewoon vast voor op morgen na half 10.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:45 schreef Jilly het volgende:
En iedereen vergeet Nathalie.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
welke streams kiek jij dan ??
Nou ik pas even,hou niet van klassieke muziekquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen dat we de stream van Dido+Roel kijken misschien een hint
Hoor ik daar weemoed?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen gaat haar hoofd 360 graden draaien![]()
Ben ook weer snel terug gegaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, weer een tuinstream
Ik wens Dido en Roel gewoon echt niet te zien
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell",,,
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
Is idd veel duidelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightess erover heem gegooid
[afbeelding]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Trouwens... aangezien ze allemaal nog zo gezellug buiten zitten...
Gaat de wekker niet om 6.00 uur?
Die van mij welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat ze allemaal denken, het zwaarste zit erop, morgen is een eitje, dat ze daarom blijven zittenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Voor zover ik weet welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik was ff de honden uitlaten en zie dit waarschijnlijk te laat nu....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
![]()
voor iedereen
Weet niet of het 6 uur zou zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
En dat inpakken dan morgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Beter! Ook voor de verslagen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightness erover heen gegooid
[afbeelding]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat inpakken dan morgen?
HAHAHAHA bedankt hèquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijven![]()
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het word te intiem en stream 3 is opslot
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vrezelijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Waarom moet je zo vaakquote:
Censuur he?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Dido en Roel worden weggezapt? What the fuck?
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekstquote:
De vonken spatten er af inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Het spettert er echt vanaf bij Dido en Roel he!
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekst![]()
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Wehehehehehe... Schei uit nouquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De vonken spatten er af inderdaad![]()
[afbeelding]
Tja, censuur blijft censuur, zo werkt dat hier nou eenmaalquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef F4iTH het volgende:
Waar slaat dit nou weer op? Damn dit is laaaaag
Ja precies, ik vind haar ook niets, maar dan ook niets sexueels uitstralen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wehehehehehe... Schei uit nou![]()
![]()
Erg spannend ookquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vaak? Heb er nu al een paar van je gezien vandaag, kan ze alleen niet helemaal plaatsen.
Misschien roep ik nu iets over me af wat ik niet wil, maar ik ben nieuwsgierig
Ging niet om het spellen, maar om de inhoud, die was superquote:
Zo zie je maar, BB is watching you!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
En grappig, ik dacht dat ik niet eens zoveel gelezen werd![]()
Maar mijn meeste kotsie's gingen over Roel en Didoik kan het er niet eens over hebben zonder over m'n nek te gaan.
Meestal zet ik het er wel bij maar nu schoten mijn woorden even te kort.... mijn excuses![]()
Ja dag. Acht weken getease en geneuzel tot ik de ogen uit mijn kassen wil krabben en nu gaan we censureren?quote:
Ja die zijn wel geil hè? Waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...![]()
We hebben nachten achter mekaar het gehijg en gekreun van Dido aan mogen horen en een erotische massage wordt niet getollereerd. Dit is pure stemmingmakerij.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, censuur blijft censuur, zo werkt dat hier nou eenmaal
Maar wél gratisquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Tis wel de flauwste BB ooit he op internet![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja dag. Acht weken getease en geneuzel tot ik de ogen uit mijn kassen wil krabben en nu gaan we censureren?
Ik verwacht na al dat gezeik minstens 8 standjes in multi-cam, om al die verloren tijd te compenseren.
Is de eerste BB die gratis te bekijken is via internet, dus daarin kan je gelijk hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Tis wel de flauwste BB ooit he op internet![]()
Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?
Nee, eerste ook toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is de eerste BB die gratis te bekijken is via internet, dus daarin kan je gelijk hebben
Ze zullen indien er iets word gezegd wat belangrijk is dat bewaren voor reguliere uitzendingquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef farceman het volgende:
zet dan geluid op , misschien maken ze wel geheime afspraken..
Het leven is hard en daarna ga je doodquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef Minouishere het volgende:
het valt iedere keer weer tegen, kutzooi !
Iddquote:
Dan zal ik het voor je doenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......
LOL @ Arliator
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die zijn wel geil hè? Waar kan ik die bestellen?
hou op, ik probeer er net de laatste tijd weer wat van te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leven is hard en daarna ga je dood![]()
Die stream gaat niet meer terug denk ik voorlopigquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef farceman het volgende:
misschien wachte ze op nettere beelden , masseren hebben we toch al eerder gezien...
En wat denk je van de camaramensen??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef riri het volgende:
In de dagboekkamer heeft hummie hun beloofd dat ze privémomenten zouden krijgen zoiets vernam ik vanmiddag....dat is nu dus blijkbaar![]()
De eerste (net als de tweede en de derde en de vierde) heb ik niet gezien, ik probeer wel heel wijs te doen, maar ik val voor de derde keer door de mand vandaag. Dus daar kan ik geen antwoord op geven. Dankzij mijn lieve vriendin, aaahhhhh wat heeft ze me aangedaan, kijk ik nu BBquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, eerste ook toch?
Of ik moet via gekraakte streams gekeken hebben...
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor je doen![]()
Ook nog eens met plezier
![]()
![]()
Ssssst ze mogen hier niet weten dat je mij hebt omgekocht...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...
Hummie beschermt ze,beelden alleen voor hummie te zien en die zend ze niet uitquote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat denk je van de camaramensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |