http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
welke streams kiek jij dan ??
Nou ik pas even,hou niet van klassieke muziekquote:Op donderdag 24 november 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen dat we de stream van Dido+Roel kijken misschien een hint
Hoor ik daar weemoed?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen gaat haar hoofd 360 graden draaien![]()
Ben ook weer snel terug gegaan.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
hehe, weer een tuinstream
Ik wens Dido en Roel gewoon echt niet te zien
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell",,,
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
OMGquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
En dan, in haar beste Calimerostemmetje, "Your mother sucks cocks in hell"...
Is idd veel duidelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightess erover heem gegooid
[afbeelding]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Trouwens... aangezien ze allemaal nog zo gezellug buiten zitten...
Gaat de wekker niet om 6.00 uur?
Die van mij welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik denk dat ze allemaal denken, het zwaarste zit erop, morgen is een eitje, dat ze daarom blijven zittenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Voor zover ik weet welquote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
Ik was ff de honden uitlaten en zie dit waarschijnlijk te laat nu....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Weet niet of het 6 uur zou zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:50 schreef Foreverblue het volgende:
En dat inpakken dan morgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Beter! Ook voor de verslagen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Donker is altijd verdacht, dus even wat brightness erover heen gegooid
[afbeelding]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijvenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee... opdracht is over, voorbij, afgelopen.
Wel een beetje bij de les blijven![]()
Oh jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En dat inpakken dan morgen?
HAHAHAHA bedankt hèquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nope, morgen moeten ze nog de aardappels inpakken, wel een beetje bij de les blijven![]()
Jaquote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
Het word te intiem en stream 3 is opslot
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vrezelijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Waarom moet je zo vaakquote:
Censuur he?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Lamon het volgende:
Dido en Roel worden weggezapt? What the fuck?
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekstquote:
De vonken spatten er af inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 00:52 schreef melke het volgende:
Het spettert er echt vanaf bij Dido en Roel he!
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja sorry, was ff een te directe reactie op dat gebeuren in die 'love-room'.... ik was even out of tekst![]()
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
Wehehehehehe... Schei uit nouquote:Op donderdag 24 november 2005 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De vonken spatten er af inderdaad![]()
[afbeelding]
Tja, censuur blijft censuur, zo werkt dat hier nou eenmaalquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef F4iTH het volgende:
Waar slaat dit nou weer op? Damn dit is laaaaag
Ja precies, ik vind haar ook niets, maar dan ook niets sexueels uitstralen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
Ik vind Dido zo vreselijk asexueel.
Oh wat gezééééélig.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wehehehehehe... Schei uit nou![]()
![]()
Erg spannend ookquote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom moet je zo vaak? Heb er nu al een paar van je gezien vandaag, kan ze alleen niet helemaal plaatsen.
Misschien roep ik nu iets over me af wat ik niet wil, maar ik ben nieuwsgierig
Ging niet om het spellen, maar om de inhoud, die was superquote:
Zo zie je maar, BB is watching you!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post.
En grappig, ik dacht dat ik niet eens zoveel gelezen werd![]()
Maar mijn meeste kotsie's gingen over Roel en Didoik kan het er niet eens over hebben zonder over m'n nek te gaan.
Meestal zet ik het er wel bij maar nu schoten mijn woorden even te kort.... mijn excuses![]()
Ja dag. Acht weken getease en geneuzel tot ik de ogen uit mijn kassen wil krabben en nu gaan we censureren?quote:
Ja die zijn wel geil hè? Waar kan ik die bestellen?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Die blauwe kuipstoelen die nu in beeld zijn daarentegen...![]()
We hebben nachten achter mekaar het gehijg en gekreun van Dido aan mogen horen en een erotische massage wordt niet getollereerd. Dit is pure stemmingmakerij.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, censuur blijft censuur, zo werkt dat hier nou eenmaal
Maar wél gratisquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Tis wel de flauwste BB ooit he op internet![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ja dag. Acht weken getease en geneuzel tot ik de ogen uit mijn kassen wil krabben en nu gaan we censureren?
Ik verwacht na al dat gezeik minstens 8 standjes in multi-cam, om al die verloren tijd te compenseren.
Is de eerste BB die gratis te bekijken is via internet, dus daarin kan je gelijk hebbenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:59 schreef MissHobje het volgende:
Tis wel de flauwste BB ooit he op internet![]()
Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......quote:Op donderdag 24 november 2005 00:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het gebeuren of juist het niet-gebeuren?
Nee, eerste ook toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is de eerste BB die gratis te bekijken is via internet, dus daarin kan je gelijk hebben
Ze zullen indien er iets word gezegd wat belangrijk is dat bewaren voor reguliere uitzendingquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef farceman het volgende:
zet dan geluid op , misschien maken ze wel geheime afspraken..
Het leven is hard en daarna ga je doodquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef Minouishere het volgende:
het valt iedere keer weer tegen, kutzooi !
Iddquote:
Dan zal ik het voor je doenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Sjet het volgende:
[..]
Van het 'stel' op zich bunnyma.... maakt niet uit wat ze doen eigenlijk........... blaaaaaaahh, echt zo'n gelegenheids duo die punten wil scoren om te blijven...... oeps, daar ga ik bijna weer......
LOL @ Arliator
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja die zijn wel geil hè? Waar kan ik die bestellen?
hou op, ik probeer er net de laatste tijd weer wat van te makenquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het leven is hard en daarna ga je dood![]()
Die stream gaat niet meer terug denk ik voorlopigquote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef farceman het volgende:
misschien wachte ze op nettere beelden , masseren hebben we toch al eerder gezien...
En wat denk je van de camaramensen??quote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef riri het volgende:
In de dagboekkamer heeft hummie hun beloofd dat ze privémomenten zouden krijgen zoiets vernam ik vanmiddag....dat is nu dus blijkbaar![]()
De eerste (net als de tweede en de derde en de vierde) heb ik niet gezien, ik probeer wel heel wijs te doen, maar ik val voor de derde keer door de mand vandaag. Dus daar kan ik geen antwoord op geven. Dankzij mijn lieve vriendin, aaahhhhh wat heeft ze me aangedaan, kijk ik nu BBquote:Op donderdag 24 november 2005 01:01 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, eerste ook toch?
Of ik moet via gekraakte streams gekeken hebben...
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dan zal ik het voor je doen![]()
Ook nog eens met plezier
![]()
![]()
Ssssst ze mogen hier niet weten dat je mij hebt omgekocht...quote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de volgende keer liever iets anders hebt dan een plaatje van Biceps Westerweel...
Hummie beschermt ze,beelden alleen voor hummie te zien en die zend ze niet uitquote:Op donderdag 24 november 2005 01:03 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En wat denk je van de camaramensen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |