quote:Op donderdag 24 november 2005 00:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Shit....trap ik erin en zie ik alleen een kussen![]()
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:15 schreef Black_Orchid het volgende:
Dido doucht toch altijd met een bikini broekje aan? Dat moet daaronder toch vreselijk gaan stinken na een paar weken? Lijkt me niet zo fris voor Roel om daar steeds met zijn vingers in te moeten grabbelen.![]()
Ik heb nog wel wat, hebben?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef bunnyma het volgende:
Is mijn baco op .... wil ik het geroddel in de tuin niet missen.![]()
Yuk.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...
![]()
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, Roel is een doorgewinterde kraker. Zal niet de eerste keer zijn dat hij wat schimmelvlokken aantreft in een vochtige ruimte...
![]()
Waar is Dido?quote:Op donderdag 24 november 2005 00:19 schreef BONG4002 het volgende:
Roel loopt wat te ijsberen in de slaapkamer
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hem al in de weer met een bladblazer om al die spinnenwebben eruit te krijgenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:20 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze houden ook van vuurtjes stoken, kan hij daar de boel ontsmetten en uitdrogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |