quote:Op donderdag 24 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:Hahaha iedereen heeft het "kunstzinnige" plaatje.
![]()
Hey zit Linda Blair ook in het huisquote:
Streamlockquote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
wtf moet ik met een tandenborstell in beeld?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:40 schreef FuTilE het volgende:
Links het gewei van Dido duidelijk in beeld...
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
Wat een sfeer! Wat een emoties! Eat een liefde! NEUKEN!!!!
[afbeelding]
Tis echt een ergerlijk mens die Chantal,ze bewerkt die hele groep op een valse manier,in Roel zijn gezicht durft ze het niet te zeggenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal sneu te roddelen nu.
Echt, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Heel ergerlijk is ook hoe Chantal haar uinsinuaties constant in mooie woordjes verpakt. Ze vindt een verliefde Roel "heel vertederend", MAAR...... en dan komt er weer een dolksteek richting haar "buddoedutje"![]()
En dat domme gelúl ook: "Ik weet niet of het slim is om in dit huis verliefd op elkaar te zijn."
Ja hoor Chantal, dat BESLIS je gewoon even, om wel of niet verliefd te worden.
Dat is in het normale leven al haast ondoenlijk, laat staan als je zo op elkaars lip zit... dom wijf.
Als ik ze al gezien had, had ik de moeite niet meer genomen. Maar soms maak je een capture en heb je later pas door dat er al 5 soortgelijke captures zijn geplaatstquote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Scanman kan natuurlijk niet achterblijven![]()
HAHAHA het wordt hier steeds gekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
wtf moet ik met een tandenborstel in beeld?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
Tering, gil dan gewoon "Jullie moeten neuken!!" door de speakers.
Net zo subtiel..
LOL dit is echt de laatste wanhoopspoging van BB om Dido zover te krijgen: Klassiek!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Lamon het volgende:
Tering, gil dan gewoon "Jullie moeten neuken!!" door de speakers.
Net zo subtiel..
Ja, ik en nog 37 anderen ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik ben anders gek op artistieke foto's.
Ze bereiden zich gewoon vast voor op morgen na half 10.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:45 schreef Jilly het volgende:
En iedereen vergeet Nathalie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |