Nee hier zit er nog eenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik de enige die de tuinstream veel leuker vind dan de loveroom?
Ik vind roddelen altijd het leukste om te volgen.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske laat zich wel erg inpalmen door die tweequote:
nou nee hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
Ach welnee joh! Ze is misschien jaloers op de aandacht die hij aan Dido geeft maar ze is niet verliefd op hem hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ze wil met hem nuecken, ja.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe Over Roel: Als je verliefd bent vreet je iemand zijn poep op. O dit is de lekkerste poep die ik ooit gegeten heb zeg je dan
Ach lieverd...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Dames en heren ik ga jullie verlaten.
Morgen word ik opgenomen in het ziekenhuis en vrijdag word ik geopereerd.
Het is een operatie in mijn zenuwstelsel dus redelijk heftig.
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Misschien een overkill gehad aan die slome stem van Roelquote:Op donderdag 24 november 2005 00:34 schreef pullup het volgende:
Nee hier zit er nog eenNooit gedacht dat ik een stream met chantal prominent aan het woord boven iets zou prefereren
Ja, stel een daad!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
Ik kan die smerige roddelende stinktaart ook niet meer aanhoren, met dat vieze valse geluid wat uit haar keel komt, beeegh..![]()
MUTE
En ik klikte er natuurlijk op>quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/1/IMG00002_000.JPG]afbeelding][/url]
En ik heb nog veel meerhierbij een sneak preview in het belangerijkste gedeelte van mijn huis
Edit: link niet goed gekopieerd, en foto was te groot, komt ervan als je te snel wilt
Ik zag dit wat laat, maar: veel sterkte en tot begin december!!quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Als het goed is ben ik 1 of 2 december weer thuis en hoop ik dat we een laptop te leen hebben zodat ik jullie weer kan lastig vallen
Ja en aan dat gepruts van hem.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien een overkill gehad aan die slome stem van Roel![]()
Rob, degene die we hier constant lopen af te zeiken is wel de enige die wat tegengas durft te geven. De resterende Ja-knikkers volgen Chantal heel braaf.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal sneu te roddelen nu.
Echt, ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet.
Heel ergerlijk is ook hoe Chantal haar uinsinuaties constant in mooie woordjes verpakt. Ze vindt een verliefde Roel "heel vertederend", MAAR...... en dan komt er weer een dolksteek richting haar "buddoedutje"![]()
En dat domme gelúl ook: "Ik weet niet of het slim is om in dit huis verliefd op elkaar te zijn."
Ja hoor Chantal, dat BESLIS je gewoon even, om wel of niet verliefd te worden.
Dat is in het normale leven al haast ondoenlijk, laat staan als je zo op elkaars lip zit... dom wijf.
Is al bijgewerkt, was een beetje te gehaastquote:Op donderdag 24 november 2005 00:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En ik klikte er natuurlijk op>
Was benieuwd naar jouw bar![]()
damn.. ik zie deze post nu pas, dus waarschijnlijk lees je niet eens meer mee...quote:Op donderdag 24 november 2005 00:09 schreef Anitra het volgende:
Zo niet:
Heel erg bedankt voor alle gezellige uren, de lachmomenten, de discussiemomenten en ook de jankmomenten
nachtzuster, Isabeau en ChantalC jullie heel erg bedankt voor de super gezellige avond vorige week![]()
![]()
voor iedereen
* Anitra gaat nu een zakdoekje pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |