Maar je bent het toch wel me me eens dat hij ook al op leeftijd begint te komen? Kan je er beter nu 40 a 50 miljoen voor ontvangen, zodat je een vervanger kan kopen die een jaar of vijf a zes jonger is.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:44 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dat doet het zeker
Ik vind het oprecht klote en hoop écht op een goeie vervanging. Shevchenko vervang je niet zomaar met de eerste de beste spits, hij is meer dan dat.
Alleen is Shevchenko stukken beter.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij lijkt precies op de Crespo transfer
Sheva is beter dan Crespo ooit was !! Eigenlijk zijn de enige valabele vervangers Eto'o en Henry. Maar die zijn niet vrij. Ik zie het iemand uit hte kwartet Torres - Ronaldo - Adriano - Ibrahimovic worden.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet als de Crespo van het begin van de eeuw
Ehhhhh sorry hoor maar dat klopt dus echt niet. Italianen en Engels is een slechte combinatie. Vind maar eens een goede Engelse school. Vind maar eens mensen in je omgeving die goed Engels kunnen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef jojomen4 het volgende:
Dat dacht ik ook Chadi. Als ie naar een Engelse school gaat spreek ie perfect Engels (wat ie thuis ook gewoon kan spreken) en daarnaast zou die ook Italiaans leren omdat ie in Italie woont. Das alleen maar een plus.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Op sportief gebied gaat hij er gewoon op vooruit.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Voor het geld hoeft hij het echt niet te doen.
Op sportief gebied gaat hij er gewoon op vooruit.
Chelsea stelt HELEMAAL GEEN FUCK voor, vergeleken met Milan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan 2 landstitels 1999 en 2004.
1 CL 2003
1 coppa in 2003
Bij Chelsea heeft hij volgend jaar zowiezo al de landstitel binnen.
Totti komt bijvoorbeeld niet verder dan zijn Italiaans.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Digger heeft gelijk landen als Italië hebben geen drie Duitse zenders en de BBC op hun TV. We denken dat heel de wereld Engels spreekt maar ga eens naar Frankrijk je wordt echt niet begrepen als je Engels praat.
Chelsea is qua team beter dan Milan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Chelsea stelt HELEMAAL GEEN FUCK voor, vergeleken met Milan.
Nee, ik heb het mis.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Mourinho is ook blij dat Shevchenko komt.
[afbeelding]
doe eens normaal manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb het mis.
Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.quote:Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
doe eens normaal man. Dat slechts 5% van de mensen Chelsea een leuke club vindt, kan ik inmiddels wel mee leven, maar om ze slecht te noemen (tov Milan), daar maak je jezelf echt belachelijk mee.
Wij hebben hem niet nodig, we hebben Klaas Jan.quote:Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef DrDentz het volgende:
Voor historie kan hij net zo goed naar Ajax verkassen
4 europacups1's meer dan Chelsea
Naar het verleden hoef je niet te kijken bij deze transferquote:Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.
For starters een keer een Europese prijs winnen.
Ruud + 15 miljoen voor Shevshenko?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat naar United hij word geruild met Ruud.
Dus dan is Arsenal ook Europese top volgens jouw redenatie?quote:Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het is vrij duidelijk dat Milan een veel rijkere historie heeft. Maar dat zal Shevchenko waarschijnlijk aan zn reet roesten. Op dit moment vallen Chelsea en Milan gewoon in dezelfde categorie, die van Europese top. Dit jaar viel het wat tegen, maar in de twee CL-seizoenen daarvoor heeft Chelsea zich wel in die categorie gekwalificeerd.
Waarom zou hij voor die prutsclub willen spelen?quote:Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef Dos37 het volgende:
Hij gaat naar United hij word geruild met Ruud.
Arsenal is volgens jou dus wel jaarlijks europese top, behalve in de laatste jarenquote:Op maandag 29 mei 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
1. Historisch
2. Kortere termijn Europese top
3. De jaarlijkse Europese top
Nou hoort Arsenal vanzelfsprekend tot de laatste categorie. Voor de tweede categorie vind ik Arsenal net iets te kort komen
ok, da's duidelijkerquote:Op maandag 29 mei 2006 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nee met jaarlijks, bedoel ik dat die 'status' voor 1 seizoen geldt. Zoiets als PSV vorig seizoen of Leeds United 5 jaar terug, of Villareal dit jaar.
Barça is op dit moment europese top, daar heb je geen hokjes voor nodigquote:Ik heb echter wel wat problemen waar Barcelona te scharen. In de voorgaande seizoenen zijn ze nou niet echt indrukwekkend goed geweest in de CL, ze zijn wel inmiddels 2x Spaans kampioen geworden en nu de CL gewonnen. Mijn gevoel zegt me dan ook dat ze bij die tweede categorie horen.
Ajax erbij...quote:Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.
For starters een keer een Europese prijs winnen.
Wat voor een domme post is dit nu eigenlijk? Chelsea heeft iets wat Ajax nu niet heeft, ze behoren namelijk tot de Europese top. Ajax heeft iets wat Chelsea niet heeft, ze hebben een Europese status te danken aan twee geweldige periodes waarbij op het allerhoogste niveau alles werd gewonnen wat er maar te winnen viel.quote:
zn vrouw schijnt graag naar de VS te willenquote:Op woensdag 19 december 2007 09:20 schreef Henkmanz het volgende:
Hij ging in Engeland wonen voor z'n familie, denk niet dat die familie het daar nu al zat is.
Je hoort dan ook niets anders bij Chelsea dat ze erst een aantal CL's moeten winnen, voordat ze bij de echt groten horen. Dat realiseren ze zich daar wel ter dege. Maar goed, ze hadden hem de afgelopen 4 jaar ook 3x kunnen winnen, 2x of ten minste 1x. Maar het is nog 0, en dat is ff het verschil.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat voor een domme post is dit nu eigenlijk? Chelsea heeft iets wat Ajax nu niet heeft, ze behoren namelijk tot de Europese top. Ajax heeft iets wat Chelsea niet heeft, ze hebben een Europese status te danken aan twee geweldige periodes waarbij op het allerhoogste niveau alles werd gewonnen wat er maar te winnen viel.
Liverpool heeft dat ook, en Bayern Munchen kun je daar ook wel bij zetten. Dat Chelsea een grotere club is dan Ajax staat buiten kijf, maar als je de voorzitter van Chelsea zou vragen of hij met al die clubs van prijzenkast zou willen wisselen, dan zou hij daar geen nanoseconde over na hoeven denken.
Ik en denk velen met mij scharen Real en AC niet hetzelfde rijtje als Ajax...quote:Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat voor een domme post is dit nu eigenlijk? Chelsea heeft iets wat Ajax nu niet heeft, ze behoren namelijk tot de Europese top. Ajax heeft iets wat Chelsea niet heeft, ze hebben een Europese status te danken aan twee geweldige periodes waarbij op het allerhoogste niveau alles werd gewonnen wat er maar te winnen viel.
Liverpool heeft dat ook, en Bayern Munchen kun je daar ook wel bij zetten. Dat Chelsea een grotere club is dan Ajax staat buiten kijf, maar als je de voorzitter van Chelsea zou vragen of hij met al die clubs van prijzenkast zou willen wisselen, dan zou hij daar geen nanoseconde over na hoeven denken.
Leugens.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Milan heeft de meeste internationale prijzen van allemaal
Real doet wel mee, maar de laatste jaren ook niet echt serieus. Veelal in de kwartfinale eruit.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik en denk velen met mij scharen Real en AC niet hetzelfde rijtje als Ajax...
Tuurlijk Ajax heeft veel gewonnen, maar dat was vroeger.
Clubs als Milan en Real doen vrijwel elk jaar mee voor de Europese prijzen.
Kwartfinale idd. 2001 nog gewonnen volgens mij. Iets beter dan Ajax, imho.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Real doet wel mee, maar de laatste jaren ook niet echt serieus. Veelal in de kwartfinale eruit.
2002. Halve finale 2003. Kwartfinale 2004. Achtste finales 2005, 06 en 07.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kwartfinale idd. 2001 nog gewonnen volgens mij. Iets beter dan Ajax, imho.
Hij is toch eigenlijk wel behoorlijk mislukt bij Chelsea. Zo goed in Milan, en dan zo matig bij Chelsea.quote:Milan keen for Shevchenko return
AC Milan president Silvio Berlusconi has reiterated his plans to give Chelsea striker Andriy Shevchenko the chance of a return to the Italian club.
The 31-year-old scored 173 goals for Milan between 1999-2006, before joining the Blues in 2006 for £30m. But he has failed to earn a regular spot in the team at Stamford Bridge, scoring 21 goals in all competitions.
"It would be good for Shevchenko to return to us. The fans know he'd be the ideal choice," said Berlusconi. "I think regularly about Shevchenko and I often speak to him."
Shevchenko's first season ended prematurely when he had hernia surgery - forcing the striker to miss the Champions League semi-final against Liverpool and the FA Cup final. And he has made just 21 appearances in all competitions this campaign, scoring eight goals.
quote:Shevchenko prefers to stay with Chelsea
British tabloid The Daily Star claims that the first option of Chelsea forward and Ukrainian international Andriy Shevchenko (31) is to keep on playing at Chelsea next season.
Asked about the rumour linking the striker with a summer move to Barcelona (read more here), a friend of the player is quoted by the tabloid as saying that Shevchenko is already preparing for the start of the new season on Monday:
"Andriy definitely wants to stay at Chelsea and the rumours about a loan move to Barcelona I don’t think are true. He has come back a week early to work on his fitness. It is not because he isn’t fit since he kept in pretty good shape during the holiday. It is just because he wanted to get prepared for the new season under a new manager. Scolari, it seems, has said he wants to have a look at all of the players before making any decisions."
British tabloid The Sun meanwhile claims that the possibility of Shevchenko going on loan to Barcelona has been discussed by Chelsea officials. New Chelsea manager Luiz Felipe Scolari would be considering releasing the Ukrainian centre forward.
Sky Sports.quote:Samp make move for Sheva: Chelsea striker's wages currently a problem
Sampdoria claim Andriy Shevchenko would be happy to join, if they can agree on the Chelsea striker's wages. Reports in Italy have linked Samp with a bid to sign £30million striker Shevchenko on loan for the coming season. Shevchenko's future at Stamford Bridge continues to be the subject of speculation after failing to sparkle during two years in West London.
His former club Milan have expressed an interest in signing the Ukrainian ace on loan, but Serie A rivals Sampdoria are also keen. According to general manager Beppe Marotta, the major issue concerning a move for Shevchenko is the size of the 31-year-old's pay packet.
"We have a way to resolve our problems up front with a figure able to stir up the crowd as well as put the ball in the back of the net," Marotta told Secolo XIX newspaper. "Sheva would be happy to join us, but there are problems around his wages. Many top class players like Sampdoria and a deal is entirely plausible, so never say never."
Antonio Cassano joined Sampdoria in a similar arrangement from Real Madrid last summer and flourished at the club, while Hernan Crespo and Giampaolo Pazzini have also been linked with moves. Marotta added: "Let's just say they are in the same situation as Sheva. The Cassano move is a difficult thing to replicate, but never say never."
quote:Sjevtsjenko wil naar Engeland omdat hij en zijn Amerikaanse vrouw hun zoon Jordan Engelstalig willen opvoeden. 'Het is een overwinning van de Engelse taal op de Italiaanse taal', berustte voorzitter Adriano in het verlies van Sheva. 'Tot het moment dat deze persconferentie begon heb ik geprobeerd hem over te halen. We hebben er echt alles aan gedaan.'
In euro's? Toch wel een dikke anderhalf miljoen. Maar daar zitten ook goals bij tegen mokers als Wycombe Wanderers. Ik weet alleen niet hoeveel ze precies voor hem teruggekregen hebben.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:28 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel miljoen kostte Chelsea hem nu per doelpunt?
Ach op de bank zitten met vorstelijk salaris is ook niet verkeerd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 06:42 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat ie zijn oude vorm weer bereikt.
Ik zou er voor tekenen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 06:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ach op de bank zitten met vorstelijk salaris is ook niet verkeerd.
Misschien is dat wel mis met huidige talenten, die gaan liefst zo vroeg mogelijk naar een topclub en daar zijn ze dan 1 van de vele.quote:
Bij Arsenal issie "well respected"quote:Op maandag 25 augustus 2008 07:09 schreef tong80 het volgende:
Dat kun je wel zeggen.
Sommige spelers passen niet bij sommige clubs.
Kijk naar Inter Milaan en Dennis Bergkamp
Volgens The Sun kostte elk PL-doelpunt zo'n 5M GPBquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
In euro's? Toch wel een dikke anderhalf miljoen. Maar daar zitten ook goals bij tegen mokers als Wycombe Wanderers. Ik weet alleen niet hoeveel ze precies voor hem teruggekregen hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |