abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38282879
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Digger heeft gelijk landen als Italië hebben geen drie Duitse zenders en de BBC op hun TV. We denken dat heel de wereld Engels spreekt maar ga eens naar Frankrijk je wordt echt niet begrepen als je Engels praat.

Totti komt bijvoorbeeld niet verder dan zijn Italiaans.

Materazzi en Gatusso zijn uitzonderingen want die waren in Engeland en Schotland actief
pi_38282899
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:

[..]

Chelsea stelt HELEMAAL GEEN FUCK voor, vergeleken met Milan.

Nee, ik heb het mis.

Chelsea is qua team beter dan Milan.
Zeker met Sheva erbij.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:49:14 #128
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_38285529
Mourinho is ook blij dat Shevchenko komt.

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:50:19 #129
121310 venomsnake
El Saltador
pi_38285577
wat een plaatje..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_38286208
pi_38286665
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Mourinho is ook blij dat Shevchenko komt.

[afbeelding]
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:27:20 #132
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_38287087
Wat een mafkees die Mourinho.
pi_38290035
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 21:40 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, ik heb het mis.

doe eens normaal man . Dat slechts 5% van de mensen Chelsea een leuke club vindt, kan ik inmiddels wel mee leven, maar om ze slecht te noemen (tov Milan), daar maak je jezelf echt belachelijk mee.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 28 mei 2006 @ 00:49:09 #134
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_38290061
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_38290335
Hij wil een Engelse titel aan zijn palmares toevoegen, om het geld hoeft hij het nu al niet meer te doen.
That's all folks!
  zondag 28 mei 2006 @ 02:07:57 #136
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_38291455
Hernan Crespo

2x Argentijns kampioen
1x Silver OS (Topscoorder met 7 goals)
1x Libertadores (scoorde de eerste goal)
1x Italiaanse beker
1x Italiaans kampioen
1x UEFA Cup (scoorde de eerste goal)
1x CL Finale (Scoorde 2 keer)
1x Engels kampioen
1x League Cup winnaar
1x Sharity Chield winner

Werelds duurste spelers anno 2000

Toch nog maar een keer denken denk ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 28 mei 2006 @ 02:14:35 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38291576
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:48 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

doe eens normaal man . Dat slechts 5% van de mensen Chelsea een leuke club vindt, kan ik inmiddels wel mee leven, maar om ze slecht te noemen (tov Milan), daar maak je jezelf echt belachelijk mee.
Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.

For starters een keer een Europese prijs winnen.
pi_38291665
Ja, het is vrij duidelijk dat Milan een veel rijkere historie heeft. Maar dat zal Shevchenko waarschijnlijk aan zn reet roesten. Op dit moment vallen Chelsea en Milan gewoon in dezelfde categorie, die van Europese top. Dit jaar viel het wat tegen, maar in de twee CL-seizoenen daarvoor heeft Chelsea zich wel in die categorie gekwalificeerd.
pi_38291750
Voor historie kan hij net zo goed naar Ajax verkassen
4 europacups1's meer dan Chelsea
  zondag 28 mei 2006 @ 02:28:42 #140
6941 APK
Factual, I think.
pi_38291762
quote:
Op zondag 28 mei 2006 02:27 schreef DrDentz het volgende:
Voor historie kan hij net zo goed naar Ajax verkassen
4 europacups1's meer dan Chelsea
Wij hebben hem niet nodig, we hebben Klaas Jan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_38291778
heerlijke boeren naam is dat
"Klaas Jan"
pi_38311280
quote:
Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef twi het volgende:

[..]

Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.

For starters een keer een Europese prijs winnen.
Naar het verleden hoef je niet te kijken bij deze transfer
pi_38318883
hoezeer ik ook van Italie hou, dat gebrek aan Engels ginds is inderdaad om van te kotsen ! Hoe kan je nu eigenlijk niks anders spreken dan je eigen taal. Dat is toch een gemis ?? Je vraagt je af wat ze dan eigenlijk leren op school. In Belgie spreken we nederlands, frans, engels, velen nog duits ook. In Italie (maar ook in Frankrijk en Spanje) enkel hun eigen taal. Eigenlijk is dat zielig vind ik.
Al moet ik zeggen, ik was in Milaan 2 weken geleden voor Milan - Roma, en er praatten toch al redelijk wat mensen een beetje Engels waarmee ik in contact kwam. Meer dan enkele jaren geleden bvb.
  zondag 28 mei 2006 @ 23:20:54 #144
67174 Dos37
Come on Twente
pi_38318978
Hij gaat naar United hij word geruild met Ruud.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 29 mei 2006 @ 00:58:39 #145
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38322003
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef Dos37 het volgende:
Ruud + 15 miljoen voor Shevshenko?
  maandag 29 mei 2006 @ 01:02:10 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38322103
quote:
Op zondag 28 mei 2006 02:20 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, het is vrij duidelijk dat Milan een veel rijkere historie heeft. Maar dat zal Shevchenko waarschijnlijk aan zn reet roesten. Op dit moment vallen Chelsea en Milan gewoon in dezelfde categorie, die van Europese top. Dit jaar viel het wat tegen, maar in de twee CL-seizoenen daarvoor heeft Chelsea zich wel in die categorie gekwalificeerd.
Dus dan is Arsenal ook Europese top volgens jouw redenatie?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38322243
quote:
Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef Dos37 het volgende:
Waarom zou hij voor die prutsclub willen spelen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38322477
Er zijn, in mijn ogen, verschillende manieren waarop je het kan bekijken. 1. Historisch: Nou dan kijk je naar de afgelopen decennia. En dan kom je op namen die twi eerder noemde. 2. Kortere termijn Europese top: dat zijn namen van ploegen die de laatste paar jaar goed gepresteerd hebben, en die in deze periode horen tot de favorieten die een CL kunnen winnen. 3. De jaarlijkse Europese top: selecties verschillen elk jaar weer van elkaar, en dus zal er elk jaar wel weer een andere ploeg komen die de Europese top uit kan dagen.

Nou hoort Arsenal vanzelfsprekend tot de laatste categorie. Voor de tweede categorie vind ik Arsenal net iets te kort komen, daarvoor hebben ze te weinig laten zien de afgelopen paar jaar in de CL. Chelsea is dit jaar door de winnaar uitgeschakeld, maar ik vind dat het een ploeg is die minimaal de halve finale hoort te halen. Wat ze in de twee jaren hiervoor dan ook gelukt is.

Natuurlijk neem ik de prestaties in de eigen competitie ook mee, dat Chelsea nu twee keer achter elkaar kampioen is geworden, zegt mij ook wel een beetje dat ze een CL kunnen winnen. Maar om je echt Europese top te noemen, moet je natuurlijk ook wel wat op een dergelijk niveau laten zien.
pi_38330655
Sheva naar Chelsea
quote:
Op maandag 29 mei 2006 01:21 schreef mcyodogg het volgende:
1. Historisch
2. Kortere termijn Europese top
3. De jaarlijkse Europese top

Nou hoort Arsenal vanzelfsprekend tot de laatste categorie. Voor de tweede categorie vind ik Arsenal net iets te kort komen
Arsenal is volgens jou dus wel jaarlijks europese top, behalve in de laatste jaren
pi_38332825
Nee met jaarlijks, bedoel ik dat die 'status' voor 1 seizoen geldt. Zoiets als PSV vorig seizoen of Leeds United 5 jaar terug, of Villareal dit jaar. Nu heeft Arsenal wel een iets grotere status dan de eerder genoemde clubs, maar het gaat mij iets te ver om ze bij het rijtje favorieten te plaatsten. Ze zitten, in mijn ogen, in de Europese subtop met ploegen als Lyon, Liverpool en Madrid.

Ik heb echter wel wat problemen waar Barcelona te scharen. In de voorgaande seizoenen zijn ze nou niet echt indrukwekkend goed geweest in de CL, ze zijn wel inmiddels 2x Spaans kampioen geworden en nu de CL gewonnen. Mijn gevoel zegt me dan ook dat ze bij die tweede categorie horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')