abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38333208
quote:
Op maandag 29 mei 2006 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nee met jaarlijks, bedoel ik dat die 'status' voor 1 seizoen geldt. Zoiets als PSV vorig seizoen of Leeds United 5 jaar terug, of Villareal dit jaar.
ok, da's duidelijker
quote:
Ik heb echter wel wat problemen waar Barcelona te scharen. In de voorgaande seizoenen zijn ze nou niet echt indrukwekkend goed geweest in de CL, ze zijn wel inmiddels 2x Spaans kampioen geworden en nu de CL gewonnen. Mijn gevoel zegt me dan ook dat ze bij die tweede categorie horen.
Barça is op dit moment europese top, daar heb je geen hokjes voor nodig
pi_55369705
Hopelijk gaat hij dit seizoen de CL winnen en daarna naar de MLS
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55380356
Hij ging in Engeland wonen voor z'n familie, denk niet dat die familie het daar nu al zat is.
pi_55384229
Hij is recent door lezers van de Daily Mail gekozen tot slechtste buitenlander/aankoop in Engeland.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 19 december 2007 @ 12:52:46 #155
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_55385037
quote:
Op zondag 28 mei 2006 02:14 schreef twi het volgende:

[..]

Chelsea komt net kijken joh, die hebben echt nog een hele lange weg te gaan om de status van een AC Milan, Real Madrid, Liverpool of Ajax te bereiken.

For starters een keer een Europese prijs winnen.
Ajax erbij...

Liverpool erbij.
  woensdag 19 december 2007 @ 13:12:43 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55385631
quote:
Op woensdag 19 december 2007 12:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ajax erbij...

Liverpool erbij.
Wat voor een domme post is dit nu eigenlijk? Chelsea heeft iets wat Ajax nu niet heeft, ze behoren namelijk tot de Europese top. Ajax heeft iets wat Chelsea niet heeft, ze hebben een Europese status te danken aan twee geweldige periodes waarbij op het allerhoogste niveau alles werd gewonnen wat er maar te winnen viel.

Liverpool heeft dat ook, en Bayern Munchen kun je daar ook wel bij zetten. Dat Chelsea een grotere club is dan Ajax staat buiten kijf, maar als je de voorzitter van Chelsea zou vragen of hij met al die clubs van prijzenkast zou willen wisselen, dan zou hij daar geen nanoseconde over na hoeven denken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 14:10:15 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55387396
quote:
Op woensdag 19 december 2007 09:20 schreef Henkmanz het volgende:
Hij ging in Engeland wonen voor z'n familie, denk niet dat die familie het daar nu al zat is.
zn vrouw schijnt graag naar de VS te willen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55387592
Shevchenko mag het de komende maanden maar eens laten zien. Nu is hij de belangrijkste man voorin.
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef twi het volgende:

[..]

Wat voor een domme post is dit nu eigenlijk? Chelsea heeft iets wat Ajax nu niet heeft, ze behoren namelijk tot de Europese top. Ajax heeft iets wat Chelsea niet heeft, ze hebben een Europese status te danken aan twee geweldige periodes waarbij op het allerhoogste niveau alles werd gewonnen wat er maar te winnen viel.

Liverpool heeft dat ook, en Bayern Munchen kun je daar ook wel bij zetten. Dat Chelsea een grotere club is dan Ajax staat buiten kijf, maar als je de voorzitter van Chelsea zou vragen of hij met al die clubs van prijzenkast zou willen wisselen, dan zou hij daar geen nanoseconde over na hoeven denken.
Je hoort dan ook niets anders bij Chelsea dat ze erst een aantal CL's moeten winnen, voordat ze bij de echt groten horen. Dat realiseren ze zich daar wel ter dege. Maar goed, ze hadden hem de afgelopen 4 jaar ook 3x kunnen winnen, 2x of ten minste 1x. Maar het is nog 0, en dat is ff het verschil.

Maar ze hebben natuurlijk al wel Europese glorie gehad he

PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 19 december 2007 @ 14:28:59 #159
68638 Zwansen
pi_55387861
quote:
Op woensdag 19 december 2007 13:12 schreef twi het volgende:

[..]

Ik en denk velen met mij scharen Real en AC niet hetzelfde rijtje als Ajax...

Tuurlijk Ajax heeft veel gewonnen, maar dat was vroeger.
Clubs als Milan en Real doen vrijwel elk jaar mee voor de Europese prijzen.
  woensdag 19 december 2007 @ 14:31:23 #160
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55387921
Qua Europees succes kun je Ajax bij die beste ploegen scharen. Dat die clubs een enorme slag groter zijn, hoor je mij niet ontkennen. Wellicht des te meer waardering men voor de prestaties van Ajax op kan brengen. En daardoor heeft Ajax toch een status opgebouwd, inderdaad gebaseerd op historie, waar Chelsea (nog) niet aan kan tippen.

Ajax kan nog niet tippen aan de lijst van Milan. Milan niet aan die van Real Madrid. Maar wanneer je een lijstje met meest succesvolle clubs in Europa maakt, staat Ajax daar 'gewoon' bij.
pi_55388375
Milan heeft de meeste internationale prijzen van allemaal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55389087
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Milan heeft de meeste internationale prijzen van allemaal
Leugens.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55389521
quote:
Op woensdag 19 december 2007 14:28 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik en denk velen met mij scharen Real en AC niet hetzelfde rijtje als Ajax...

Tuurlijk Ajax heeft veel gewonnen, maar dat was vroeger.
Clubs als Milan en Real doen vrijwel elk jaar mee voor de Europese prijzen.
Real doet wel mee, maar de laatste jaren ook niet echt serieus. Veelal in de kwartfinale eruit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:45:01 #164
68638 Zwansen
pi_55389647
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:40 schreef RayMania het volgende:

[..]

Real doet wel mee, maar de laatste jaren ook niet echt serieus. Veelal in de kwartfinale eruit.
Kwartfinale idd. 2001 nog gewonnen volgens mij. Iets beter dan Ajax, imho.
  woensdag 19 december 2007 @ 15:45:20 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55389653
Hoe dan ook, zal ik als veroorzaker van deze discussie ook maar zeggen dat deze volledig offtopic is?
pi_55389695
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:45 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kwartfinale idd. 2001 nog gewonnen volgens mij. Iets beter dan Ajax, imho.
2002. Halve finale 2003. Kwartfinale 2004. Achtste finales 2005, 06 en 07.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_55389731
Niet waar
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 december 2007 @ 16:26:18 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55390736
en nu weer over Shevchenko
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55390852
Milan 18 titels
Boca 17 titels
Real 15 titels
pi_55401269
Knappe assist had ie net
pi_57793783
quote:
Milan keen for Shevchenko return

AC Milan president Silvio Berlusconi has reiterated his plans to give Chelsea striker Andriy Shevchenko the chance of a return to the Italian club.

The 31-year-old scored 173 goals for Milan between 1999-2006, before joining the Blues in 2006 for £30m. But he has failed to earn a regular spot in the team at Stamford Bridge, scoring 21 goals in all competitions.

"It would be good for Shevchenko to return to us. The fans know he'd be the ideal choice," said Berlusconi. "I think regularly about Shevchenko and I often speak to him."

Shevchenko's first season ended prematurely when he had hernia surgery - forcing the striker to miss the Champions League semi-final against Liverpool and the FA Cup final. And he has made just 21 appearances in all competitions this campaign, scoring eight goals.
Hij is toch eigenlijk wel behoorlijk mislukt bij Chelsea. Zo goed in Milan, en dan zo matig bij Chelsea.
pi_57793869
had nooit weg moeten gaan, Milan heeft ook geen waardig vervanger

misschien Pato in de toekomst
pi_57794034
Ik vraag me eigenlijk waar hij is. Hij schijnt al weken fit te zijn, maar op 2 minuten na tegen de Spurs heb ik hem echt al heel lang niet meer gezien
  Trouwste user 2022 woensdag 2 april 2008 @ 23:46:44 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_57794591
Niet eens op de bank vanavond

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59889964
quote:
Shevchenko prefers to stay with Chelsea

British tabloid The Daily Star claims that the first option of Chelsea forward and Ukrainian international Andriy Shevchenko (31) is to keep on playing at Chelsea next season.

Asked about the rumour linking the striker with a summer move to Barcelona (read more here), a friend of the player is quoted by the tabloid as saying that Shevchenko is already preparing for the start of the new season on Monday:

"Andriy definitely wants to stay at Chelsea and the rumours about a loan move to Barcelona I don’t think are true. He has come back a week early to work on his fitness. It is not because he isn’t fit since he kept in pretty good shape during the holiday. It is just because he wanted to get prepared for the new season under a new manager. Scolari, it seems, has said he wants to have a look at all of the players before making any decisions."

British tabloid The Sun meanwhile claims that the possibility of Shevchenko going on loan to Barcelona has been discussed by Chelsea officials. New Chelsea manager Luiz Felipe Scolari would be considering releasing the Ukrainian centre forward.
pi_59890904
Ik hoef niet zo nodig van hem af. Hij vindt het blijkbaar niet erg om op de bank te zitten, en hij heeft toch zijn waarde, al kunnen we daar helaas niet meer wekelijks van genieten.

Scolari zal in de voorbereiding wel kijken in welke vorm hij zit.
pi_59908609
Sampdoria heeft interesse (in een ongetwijfeld leen of ruil constructie)
  zondag 6 juli 2008 @ 08:49:38 #178
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59921006
Hij had nooit bij Milan weg moeten gaan. Blij het doodzonde vinden die transfer naar Chelsea.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59923119
En Milan heeft aangegeven dat ze Sheva willen huren voor een seizoen.
pi_60081315
quote:
Samp make move for Sheva: Chelsea striker's wages currently a problem

Sampdoria claim Andriy Shevchenko would be happy to join, if they can agree on the Chelsea striker's wages. Reports in Italy have linked Samp with a bid to sign £30million striker Shevchenko on loan for the coming season. Shevchenko's future at Stamford Bridge continues to be the subject of speculation after failing to sparkle during two years in West London.

His former club Milan have expressed an interest in signing the Ukrainian ace on loan, but Serie A rivals Sampdoria are also keen. According to general manager Beppe Marotta, the major issue concerning a move for Shevchenko is the size of the 31-year-old's pay packet.

"We have a way to resolve our problems up front with a figure able to stir up the crowd as well as put the ball in the back of the net," Marotta told Secolo XIX newspaper. "Sheva would be happy to join us, but there are problems around his wages. Many top class players like Sampdoria and a deal is entirely plausible, so never say never."

Antonio Cassano joined Sampdoria in a similar arrangement from Real Madrid last summer and flourished at the club, while Hernan Crespo and Giampaolo Pazzini have also been linked with moves. Marotta added: "Let's just say they are in the same situation as Sheva. The Cassano move is a difficult thing to replicate, but never say never."
Sky Sports.
pi_60136955
Denk dat ze voor Crespo of Sheva gaan
pi_61074628
Terug naar Milan dus! Zou Jordan al Engels kunnen?
quote:
Sjevtsjenko wil naar Engeland omdat hij en zijn Amerikaanse vrouw hun zoon Jordan Engelstalig willen opvoeden. 'Het is een overwinning van de Engelse taal op de Italiaanse taal', berustte voorzitter Adriano in het verlies van Sheva. 'Tot het moment dat deze persconferentie begon heb ik geprobeerd hem over te halen. We hebben er echt alles aan gedaan.'
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 23:02:03 #183
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61075202
Dus toch nog terug ... ik ben benieuwd. Hij zal het heel erg goed moeten doen om het respect van de fans en de rest van de selectie weer terug te krijgen. Ik wacht af, zag liever een andere spits.
><(({°>
pi_61094869
SHEVVVVVVVVVCHENKOOOOOOOOOOOO TERUGGGGGGGGGGGGGGGG
pi_61095044
Blijkbaar voelt de overgang van de golfbanen rond Londen naar die van Milaan 'net als de Champions League te winnen'.
pi_61095207
Ik hoop zo voor hem dat het er in het San Siro weer uit gaat komen. Het is wel een oudere speler voor Milan, maar voor Sheva mag wel een uitzondering worden gemaakt.
That's all folks!
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:28:56 #187
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61096607
Hoeveel miljoen kostte Chelsea hem nu per doelpunt?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_61098821
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 22:28 schreef Gunner het volgende:
Hoeveel miljoen kostte Chelsea hem nu per doelpunt?
In euro's? Toch wel een dikke anderhalf miljoen. Maar daar zitten ook goals bij tegen mokers als Wycombe Wanderers. Ik weet alleen niet hoeveel ze precies voor hem teruggekregen hebben.

Alhoewel deze veel goed maakt, moet je zeker als Gooner kunnen waarderen:

Trouwste user 2022 maandag 25 augustus 2008 @ 06:42:36 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_61102288
Ik hoop dat ie zijn oude vorm weer bereikt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_61102300
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 06:42 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop dat ie zijn oude vorm weer bereikt.

Ach op de bank zitten met vorstelijk salaris is ook niet verkeerd.
  Trouwste user 2022 maandag 25 augustus 2008 @ 06:59:55 #191
7889 tong80
Spleenheup
pi_61102336
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 06:48 schreef kraakschandaal het volgende:

[..]

Ach op de bank zitten met vorstelijk salaris is ook niet verkeerd.
Ik zou er voor tekenen.

pi_61102346
Verdien je bij Chelsea niet meer met bankzitten?
pi_61102349
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 06:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik zou er voor tekenen.

Misschien is dat wel mis met huidige talenten, die gaan liefst zo vroeg mogelijk naar een topclub en daar zijn ze dan 1 van de vele.
  Trouwste user 2022 maandag 25 augustus 2008 @ 07:06:54 #194
7889 tong80
Spleenheup
pi_61102362
Shevchenko is al ouder dan 30

pi_61102366
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 07:06 schreef tong80 het volgende:
Shevchenko is al ouder dan 30

Dat is een miskoop dan.
  Trouwste user 2022 maandag 25 augustus 2008 @ 07:09:13 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_61102370
Dat kun je wel zeggen.

Sommige spelers passen niet bij sommige clubs.

Kijk naar Inter Milaan en Dennis Bergkamp

pi_61102381
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 07:09 schreef tong80 het volgende:
Dat kun je wel zeggen.

Sommige spelers passen niet bij sommige clubs.

Kijk naar Inter Milaan en Dennis Bergkamp

Bij Arsenal issie "well respected"
  Trouwste user 2022 maandag 25 augustus 2008 @ 07:25:00 #198
7889 tong80
Spleenheup
pi_61102430
Levende legende zelfs.

dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:32:37 #199
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61131733
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
In euro's? Toch wel een dikke anderhalf miljoen. Maar daar zitten ook goals bij tegen mokers als Wycombe Wanderers. Ik weet alleen niet hoeveel ze precies voor hem teruggekregen hebben.
Volgens The Sun kostte elk PL-doelpunt zo'n 5M GPB
Where law ends, tyrrany begins.
pi_61134240
Ja, dat zeg ik. Ik nam ook alle andere goals mee.

Want zonder zijn goals is het ook maar de vraag of Chelsea de FA Cup gewonnen zou hebben, of de halve finale CL gehaald zou hebben gehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')