Dat hij dat maar niet doet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 09:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou doodzonde zijn wanneer hij naar Chelsea vertrekt, maar ik ben wel benieuwd wat hij in Engeland zou kunnen.
Hij moet naar Barca.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:39 schreef jojomen4 het volgende:
Sheva en Milan maken bekend dat ie gaat vertrekken!![]()
quote:Sjevtsjenko kiest voor familie en verlaat AC Milan
26/5/2006 18:44
Andrei Sjevtsjenko speelt komend seizoen niet meer in het shirt van AC Milan. De Oekraïnse aanvaller hoopt bij Chelsea te gaan voetballen.
'Ik neem deze beslissing vanwege mijn familie', legde Sjevtsjenko uit op de website van Milan. 'Ik bedank de club voor alles wat ze mij gegeven heeft. Er is ook geen probleem qua relatie met de club, en er is ook geen financieel probleem.'
Sjevtsjenko wil naar Engeland omdat hij en zijn Amerikaanse vrouw hun zoon Jordan Engelstalig willen opvoeden. 'Het is een overwinning van de Engelse taal op de Italiaanse taal', berustte voorzitter Adriano in het verlies van Sheva. 'Tot het moment dat deze persconferentie begon heb ik geprobeerd hem over te halen. We hebben er echt alles aan gedaan.'
'Het is zeer zeker de meest pijnlijke scheiding sinds ik bij Milan ben. De transferbesprekingen met Chelsea zullen echter niet makkelijk zijn', voorspelde Galliani. Het contract van de aanvaller loopt nog tot medio 2009 en hij had zelfs tot de zomer van 2011 kunnen bijtekenen. Milan legt zich echter neer bij het transferverzoek.
Sjevtsjenko speelde sinds 1999 bij Milan, waar hij uitgroeide tot idool. Dit seizoen maakte de 29-jarige international negentien goals. En in totaal scoorde hij in zeven seizoenen Serie A 127 keer voor de Rossoneri.
Jonge heeft toch weinig met geld te maken, alsof hij bij Milan van een minimumloon moest levenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:31 schreef Nashje het volgende:
Nooit geweten dat geld als familie dient voor Shevchenko.
ja hij heeft het gewoon gehad bij Milan en is aan een neiuwe uitdaging toequote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef jojomen4 het volgende:
Dat dacht ik ook Chadi. Als ie naar een Engelse school gaat spreek ie perfect Engels (wat ie thuis ook gewoon kan spreken) en daarnaast zou die ook Italiaans leren omdat ie in Italie woont. Das alleen maar een plus.
Ik vind het een beetje slap verhaal maar wel goed voor het voetbal. Het zal wel betekenen dat de bal begint te rollen kwa spitsen van topclubs. Drogba zal wel moeten verdwijnen. Milan zou (al hebben ze die jonge jongen nog) ook wel wat moeten halen.
wat jij daar goed aan vindt voor het voetbal weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:09 schreef jojomen4 het volgende:
Dat dacht ik ook Chadi. Als ie naar een Engelse school gaat spreek ie perfect Engels (wat ie thuis ook gewoon kan spreken) en daarnaast zou die ook Italiaans leren omdat ie in Italie woont. Das alleen maar een plus.
Ik vind het een beetje slap verhaal maar wel goed voor het voetbal. Het zal wel betekenen dat de bal begint te rollen kwa spitsen van topclubs. Drogba zal wel moeten verdwijnen. Milan zou (al hebben ze die jonge jongen nog) ook wel wat moeten halen.
Shevchenko is nog nooit ergens geflopt. Misschien is hij net dat extraatje dat Chelsea af maakt. Ik vind hem een geweldige speler, en met deze aankoop kan je weinig anders dan Chelsea feliciteren. Sowieso is er weinig aan te merken op hun aankoopbeleid. (Behalve dan dat ze zoveel geld te besteden hebben.) Ik heb iig niet zo'n hekel aan Chelsea als aan Real Madrid of Inter.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Chelsea wordt volgend seizoen Europees gezien weer een grote flop. Dat Shevchenko daar deel uit van wil maken moet hij zelf weten.
Zoals al eerder gezegd: bij Milan kreeg hij ook zat.quote:
Dat is nog maar de vraag, ze hebben met Shevchenko dan wel een spits die scoort, in tegenstelling tot waar ze nu mee zitten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Chelsea wordt volgend seizoen Europees gezien weer een grote flop. Dat Shevchenko daar deel uit van wil maken moet hij zelf weten.
1.5quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Shevchenko is al multimiljonair met laten we schatten 30 miljoen. Wat maakt het dan nog uit of je 1.5 miljoen vangt bij Milan of laten we zeggen 2.5 miljoen bij Chelsea. Kan mij niet voorstellen dat dat een rol speelt.
Bij wijze van voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
1.5gek.
hij verdient nu al minstens 7.0
Chelsea is alleen maar geld.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jonge heeft toch weinig met geld te maken
Als ik Klaas Jan Huntelaar was, zou ik heel me leven bij Ajax blijven voetballen.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Als ik Shevchenko was, zou ik na 7 jaar Italië ook wel eens in de Premier League willen voetballen.
Kutvergelijking.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als ik Klaas Jan Huntelaar was, zou ik heel me leven bij Ajax blijven voetballen.
Kutargument dus.
Je denkt toch niet dat het in Engeland allemaal zuivere koffie is hé?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:04 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat Shevchenko weg wil uit de ellende die de Serie A nu is.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:04 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kan me aan de andere kant wel voorstellen dat Shevchenko weg wil uit de ellende die de Serie A nu is.
Daar is de hel (nog) niet uitgebroken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het in Engeland allemaal zuivere koffie is hé?
Marseille is toch ook gewoon een nepclub?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:56 schreef Backdoorman het volgende:zie em nog liever bij Marseille de pannen van het dak spelen als bij die nep-club.
Dat doet het zekerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:21 schreef twi het volgende:
Hoewel het pijn in de harten zal doen van de meeste Milan supporters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |