Inderdaad, ik drink niet eens en als ik het al weet....quote:Op donderdag 24 november 2005 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz... die was te makkelijk denk ik
hmm, interessante benadering. Maar ook hier geldt: don't drink water, fishes fuck in it. Beer is saferquote:Op donderdag 24 november 2005 00:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Chemische moeilijk afbreekbar verbindingen vormen inderdaad een steeds groter probleem...
Die visjes zijn redelijk bekwaam in het detecteren van onregelmatigheden. Als ze iets schadelijks opmerken willen ze wegzwemmen, tegen de rand van de kooi aan en dan gaat er een alarmpje.
quote:Op donderdag 24 november 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
hmm, interessante benadering. Maar ook hier geldt: don't drink water, fishes fuck in it. Beer is safer
Ook op het gebied van de verwerking van rioolslib wordt gelukkig steeds meer ervaring opgedaan maar het blijft rotzooi inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij is het zoals duke zegt. In de eerste tanks heb je inderdaad een dergelijk proces als vergisting zoals je dat kent van de brouwerij. Zwaardere deeltjes bezinken dan ofzoiets en dan gaat het vervolgprocessen.
Zoiets geldt geloof ik sowieso voor de rioolzuivering, uiteindelijk moeten dat compacte slakken worden die ter vernietiging worden aangeboden. Omdat het duur is om dat af te laten breken, moet dat zo klein mogelijk in volume zijn.
Oh jee...ik zie een TRU topic aankomenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
in Amerika schenen ze fluoride aan het water toe te voegen. Op zich goed als je aan gebitsverzorging denkt, maar het gif hecht aan je ruggemerg he..
Hangt per gemeente afquote:Op donderdag 24 november 2005 00:58 schreef du_ke het volgende:
In nederland hebben we gelukkig heerlijk zuiver drinkwater.
Er was toch ook een Amerikaanse meid die een bod deed op haar huis inclusief haarzelf... was ook rond de 7kk. En zonder picca's schiet het niet erg op.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:00 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig wat zijn mensen toch lui, zit ik op Funda te kijken naar huizen en dan staan er kapitale villa's te koop 7 ton plus en dan verwacht je toch wel wat goede duidelijke foto's te krijgen...nou nee dus.
Klopt het maakt nogal verschil of je gezuvierd grond of rivierwater hebt. Maar dan nog is het overal heel redelijk en de afgelopen decennia behoorlijk verbeterd.quote:
Als de kakkerlakken de wereld overnemenquote:Op donderdag 24 november 2005 00:54 schreef du_ke het volgende:
Oh als je wilt kan je vanalles afbreken maar het gaat hier om rare verbindingen en hormonen en alles. Dat is erg lastig en duur om weg te zuiveren. En gelukkig in veel gevallen nog niet gek relevant (komt nog wel over een jaar over 30 vrees ik).
Nee maar stoffen die de afgelopen decennia in ons grondwater terecht zijn gekomen zullen op termijn ook bij de waterwinningsinstallaties terecht komen. En het duurt een tijdje voor zich een meetbare concentratie ontwikkeld heeftquote:Op donderdag 24 november 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als de kakkerlakken de wereld overnemen![]()
For Sale: House, woman included, hardly been usedquote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Er was toch ook een Amerikaanse meid die een bod deed op haar huis inclusief haarzelf... was ook rond de 7kk. En zonder picca's schiet het niet erg op.
Zonder meer waar.... de meest vervuilende periode lag ergens tussen de jaren 50-70.quote:Op donderdag 24 november 2005 01:15 schreef du_ke het volgende:
Klopt het maakt nogal verschil of je gezuvierd grond of rivierwater hebt. Maar dan nog is het overal heel redelijk en de afgelopen decennia behoorlijk verbeterd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 01:21 schreef Tijger_m het volgende:
For Sale: House, woman included, hardly been abused![]()
haha dieper boren helpt in dat gevalquote:Op donderdag 24 november 2005 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonder meer waar.... de meest vervuilende periode lag ergens tussen de jaren 50-70.
Grondwater is meestal beter van kwaliteit, maar kan funnest zijn voor gemeentelijke plannen.
In Tilburg hebben ze dit lange tijd zwaar onderschat omdat nieuwe gevestigde bedrijven zoveel water afnamen dat de gestelde (limit) bodemvoorraad zover afnam dat bomen onder de last begonnen te bezwijken.
Bush Bush Bush..... alles moet wijken voor die aap uit Texas.quote:gisteren zijn we naar de chinese muur geweest, wat een belevenis, echt geweldig, we vonden het fantastisch om daar met onze dochter op te staan, al was het ijzig koud.
zoals jullie wellicht op het journaal zien is president Bush hier ook aanwezig en zorgt af en toe voor de nodige opstopping in de stad, hij logeert in het hotel naast ons en dat is te merken aan alle beveiliging, toen Ilja haar rampje van de kamer op had staan omdat het zo bloedheet is hier in het hotel werd dat vanaf beneden gezien en moest dit binnen een paar seconden dicht.
Doen ze trouwens in Adelaide (middelpunt Australie) of Dinges Springs (ik dacht Alice Springs) ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
in Amerika schenen ze fluoride aan het water toe te voegen. Op zich goed als je aan gebitsverzorging denkt, maar het gif hecht aan je ruggemerg he..
Geeneens een raampje open mogen doen,quote:Op donderdag 24 november 2005 01:32 schreef Drugshond het volgende:
Uit een posting uit mijn mailbox.
[..]
Bush Bush Bush..... alles moet wijken voor die aap uit Texas.
quote:Schokkend veel pubers verwonden zichzelf
Uitgegeven: 24 november 2005 06:57
AMSTERDAM - Ruim 5 procent van de jongeren tussen de 14 en 17 jaar heeft zichzelf wel eens met opzet verwond. Dit blijkt uit onderzoek van de Universiteit Leiden en de GGD Rotterdam waaraan ruim vierduizend Nederlandse scholieren deelnamen. De Volkskrant publiceerde donderdag resultaten van de studie.
Uit het onderzoek blijkt dat meisjes zichzelf twee keer zoveel verwonden als jongens. Het gaat dan om krassen of snijden in het eigen lichaam, het innemen van een overdosis pillen en/of poging tot zelfmoord. De deelnemers aan het onderzoek zijn scholieren zonder psychiatrische stoornissen.
Als motief voor het beschadigen van zichzelf noemt meer dan de helft van de ondervraagden dat ze wilden sterven. Onderzoeker Erik-Jan de Wilde van de GGD Rotterdam vindt dit 'een opmerkelijke ontdekking'.
"Automutilatie en suïcidepogingen werden altijd als twee heel verschillende soorten gedrag gezien. Dat blijkt nu juist erg door elkaar heen te lopen", zegt hij in de Volkskrant. De belangrijkste conclusie van de studie is volgens De Wilde dat elke vorm van zelfverwonding heel serieus moet worden genomen. Zelfs achter een klein krasje kan namelijk een doodswens schuilgaan, stelt de onderzoeker.
Het onderzoek is tevens uitgevoerd in vijf andere Europese landen en in Australië. De resultaten van die landen zijn nog niet bekend gemaakt. Wel is gebleken dat Nederland in vergelijking met deze landen het laagste percentage zelfverwondende jongeren heeft, aldus de Volkskrant.
Trainingsbureau Ortho Consult maakte eerder bekend dat vrijwel iedere school leerlingen kent die zichzelf verwonden. Dit naar aanleiding van een eigen studie. Het Leids/Rotterdamse onderzoek is in vergelijking met dat van Ortho Consult grootschaliger en geeft concrete cijfers.
Die jeugd van tegenwoordig..quote:Op donderdag 24 november 2005 07:54 schreef George-Butters het volgende:
gezelligheid. Ik rukte mev gewoon de tering op de middelbare school, maar
tegenwoordig schijnt met scheermesjes spelen hip te zijn....
[..]
Och of ze gelijk heeft of niet, het is nooit echt slim om zo'n partij-coryfee aan te vallen.quote:Op donderdag 24 november 2005 07:43 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen.
Laat ik het nog een keer zeggen: Wiegel heeft nog nooit iets gepresteerd. Hij is alleen goed in slap lullen.
Wederom rezzzpect voor Ali.
Zijn we het dualisme tijdperk van Bolkenstein soms vergeten ?quote:Op donderdag 24 november 2005 09:53 schreef Chewie het volgende:
Och of ze gelijk heeft of niet, het is nooit echt slim om zo'n partij-coryfee aan te vallen.
Zelfs het CDA hield zich onlangs nog redelijk rustig toen hun inmiddels seniele coryfee zich "kritisch" uitliet over de huidige koers.
Nee maar dat staat hier verder los van.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zijn we het dualisme tijdperk van Bolkenstein soms vergeten ?
Groetjes terug.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan M.
Drugshond is zijn reiskoffers aan het zoekenquote:Britten toasten op nieuwe openingstijden pubs
LONDEN - Britse cafébezoekers hebben in de nacht van woensdag op donderdag met een extra pint een toast uitgebracht op de nieuwe openingstijden van de pubs. Vanaf donderdag zijn voor het eerst in negentig jaar de openingstijden versoepeld en kan er in veel gelegenheden 24 uur per dag geschonken worden. Volgens de BBC hebben meer dan duizend pubs, clubs en supermarkten hiervoor een vergunning gekregen.
De nieuwe wet werd rond middernacht door de echte kroegtijgers verwelkomd. Enkele dagen eerder waarschuwde de schoonvader van premier Blair nog dat sommige Britten vanaf donderdag nooit meer nuchter zullen zijn. Ook bestaat de vrees voor toename van geweld asl gevolg van overmatig alcoholgebruik. Maar een dolle donderdag werd het niet. Incidenten deden zich niet voor, aldus de politie.
De pubs in Groot-Brittannië gingen tot nog toe altijd ‘s avonds om elf uur dicht. Een maatregel die in de Eerste Wereldoorlog werd ingesteld om te voorkomen dat arbeiders de volgende dag dronken in de wapenfabrieken verschenen.
Mijn schoonvader en zwager zijn dolgelukkigquote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Drugshond het volgende:
Drugshond is zijn reiskoffers aan het zoeken![]()
Middag! Druif! Middag!quote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een bevoogdende mod zegt (): "Voordat dit hier doorgaat: zouden jullie dit gesprek voort willen zetten in de SC?"
Dan zal voor een ander werken wel een grote orgastische ervaring voor je zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets zo lekker als verteld krijgen hoe ik me moet gedragen
haha maar je denkt echt dat je daar welkom bent? Ze roepen het wel maar zodra iemand een beetje kritisch wordt is Speedfreak volgens mij de eerste die kgraag op het banknopje drukt.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Niets zo lekker als verteld krijgen hoe ik me moet gedragen
schuld van de PvdAquote:Op donderdag 24 november 2005 11:32 schreef Tafkahs het volgende:
het gaat lekker zo met de VVD, ruzies die publiekelijk worden uitgevochten. Ik ben benieuwd hoe dit recht geluld gaat worden. Smullen is het in elk geval wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |