Om nogmaals aan te geven dat er duidelijk iemand moet vertrekken bij de ONZ-crew. Na al die tijd heeft hij er nog steeds geen verstand van...quote:[14:52:43] <Bioslock> ff allemaal stemmen!!! -->> fhm buurmeisje 41
[14:53:11] <seatterra> Waarom kan Snakey het niet gewoon open laten.
[14:53:37] <seatterra> Het was eindelijk een kans om herrie te schoppen.
[14:54:20] <Bioslock> rap hier met 3 woorden
[14:54:24] <Bioslock> En zoiets blijft open.
Lezen is moeilijk he, tyfusnewbie...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:49 schreef remlof het volgende:
Nou dat was een goed topicDie meid liep alleen maar te spammen om stemmen te scoren in die FHM contest.
Hé! Wat is er mis met newbies!?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he, tyfusnewbie...
Ze irriteren mij.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Hé! Wat is er mis met newbies!?
leg dan aan mij de potentie van dat topic eens uit, kankerkloonquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk he, tyfusnewbie...
Dat leg ik dus al uit aan BS. Ezel.quote:Op donderdag 1 december 2005 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
leg dan aan mij de potentie van dat topic eens uit, kankerkloon
dat had ik al gelezen. dan ben ik het gewoon niet met je eensquote:Op donderdag 1 december 2005 20:34 schreef SeatTerra het volgende:
[..]
Dat leg ik dus al uit aan BS. Ezel.
Dat komt met de jaren.quote:Op donderdag 1 december 2005 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
dat had ik al gelezen. dan ben ik het gewoon niet met je eens
De tofste Terra van de wereld.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi. Ik wil graag even melden dat ik de Seat Terra een geweldige auto vind. Elke keer als ik er een zie, moet ik die op de foto zetten, een dwangneurose.
dit is het gevolg
Neuh. Mijn Seat is ongeëvenaard tof.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Neh, die van Autumn is tofferEn die met de Leger des heils logo's is ook wle stoer
Doek voor je.quote:Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Is het mogelijk om een oude reactie te verwijderen? Ik krijg het zelf niet meer gedaan namelijk.
link naar reactie: deel hier je geile msn contacten
Niet zo nieuwschierigquote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef harrynack het volgende:
Wat stond er?
Maak er maar wat moois van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:56 schreef Pony-Lover het volgende:
mag ik m'n kut-topic terugik zal braaf posten
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:38 schreef Snakey het volgende:
Eh nee, remlof. Als we aan zulke verzoeken gaan voldoen kunnen we dagelijks 50% van de topics gaan wissen.![]()
tsja dan komen we meteen weer bij de volgende vraag... wat is bagger en wat niet..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik dacht dat jij geen bagger meer zou openen?.
Het was bagger, punt uit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:21 schreef EL_REY het volgende:
[..]
tsja dan komen we meteen weer bij de volgende vraag... wat is bagger en wat niet..
we leven toch in een wereld met meningen, ook vrouwen die in een keer een mening hebben.. ik zie het liever ook niet, maar het gebeurt hoor.. Kutwijven
(zit aan de spacecake, gaat erg goed trouwens)
Ik heb het gesloten, ga er daar De wegwijs Piet gaat er mee stoppen. maar verder mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
kan iemand de TT ffies aanpassen? de laatste r moet een s zijn natuurlijk.
Spaar hier voor een Tom Tom voor Sinterklaar
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:23 schreef Andriesje het volgende:
Ik wil mij hierbij even verontschuldigen bij Bupatih, dus, sorry Bupatih.
Hufter.
Nou, nou...dat was me toch een rel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef mcDavid het volgende:
Bupa!
dat je ff het lijdend voorwerp bent ipv leidend, betekent niet dat je onze rel moet afpakken!
hij stond op het punt van losbarsten!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, nou...dat was me toch een rel.!
nee, ik bedoel er werd naar verwezen dor ONZ mods als zijnde het nachtbagger topic. en dan gooit een vreemde mod er een slot op.... da's vaagquote:Op zondag 4 december 2005 04:28 schreef NJ het volgende:
Je bedoelt 'als er maar een slot op komt'?
Gelukkig, dat scheelt mij weer een nacht wakker liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 04:37 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ben heus een neger maar ik vind het niet jammer van m'n topic
quote:Op zondag 4 december 2005 04:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt mij weer een nacht wakker liggen.![]()
ok dan late nachtbaggerquote:Op zondag 4 december 2005 04:33 schreef NJ het volgende:
Ik heb het allemaal even gemist (ik kom net de kroeg uitrollen), maar het topic was natuurlijk gewoon pure bagger, dus wat dat betreft is het slotje terecht.
Of het hét nachtbaggertopic was, geen idee. Hij is maar een paar posts oud, open maar een nieuwe en probeer het dit keer in ieder geval een beetje een onderwerp te geven ofzo.
omdat er dan tig nieuwe topics geopend worden, zoals je zagquote:Op zondag 4 december 2005 04:48 schreef NJ het volgende:
Hoezo veroorzaakt dat bagger?
Toen hij het eerste topic sloot waren er nog geen ONZmods online, iig niet zichtbaar. Toen hij het tweede topic sloot, gebeurde dat in overleg met alle op dat moment aanwezige ONZmods.quote:Op zondag 4 december 2005 04:49 schreef remlof het volgende:
[..]
omdat er dan tig nieuwe topics geopend worden, zoals je zag
ok, maar als hij het eerste topic niet had gesloten was er dus niets aan de hand geweest!quote:Op zondag 4 december 2005 04:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Toen hij het eerste topic sloot waren er nog geen ONZmods online, iig niet zichtbaar. Toen hij het tweede topic sloot, gebeurde dat in overleg met alle op dat moment aanwezige ONZmods.
hey kom op, het is zaterdagavond, we moeten toch ergens baggeren?quote:Op zondag 4 december 2005 04:54 schreef NJ het volgende:
En als jullie je gewoon inhouden en niet gaan baggeren, had hij dat topic nooit hoeven te sluiten.
Dat had ik al gezien, ik vroeg me dan ook af wat de lol van het topic was.quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Het topic is dicht, maar ik wil toch nog even vermelden wat nu precies de lol was.
1337 Plaatjes...
De lol zit 'm in de bestandsnaam van het plaatje. "1337.gif"! ROFL! Hilarisch toch!
Dikke pret hebben met plaatjes die gerelateerd zijn aan het getal 1337 .quote:Op zondag 4 december 2005 15:17 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, ik vroeg me dan ook af wat de lol van het topic was.
Jottem.quote:Op zondag 4 december 2005 15:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dikke pret hebben met plaatjes die gerelateerd zijn aan het getal 1337 .
Dit account heeft zeven maanden niet kunnen posten. Ik moet toch inhalen voor verloren tijd!quote:
Whehehe.quote:Op zondag 4 december 2005 20:42 schreef Skaai het volgende:
IK HEB DAT NIEUWE PLAATJE HEUL NIET BEWERKT!
Voor de 10e keer. Skaai mag weg uit de OP
dertigduizendnegenhonderdstukofveertigquote:
+2quote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dertigduizendnegenhonderdstukofveertig
Iemand post een getalletje en meteen doen ze het allemaal.quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Gaat allemaal eens in GC spelen.
die woordgrap deed een glimlach op mijn gezicht verschijnenquote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Iemand post een getalletje en meteen doen ze het allemaal.
Wat een dolle honden hier.
Dat neem je terug!quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep. De eerste post van 'm die ik las was een teleurstelling dat ie gezakt was op de posterlijst.quote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]*grin*
Stuart is trouwens ook terug
Link?quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep. De eerste post van 'm die ik las was een teleurstelling dat ie gezakt was op de posterlijst.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86bquote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Link?
Kijken of hier ook weer een verkapt bash-topic over plaats kan vinden.
quote:
quote:
quote:
quote:
Die d_h moedigt hem dus aan, om weer die 16000 oid. extra in te gaan halen, omdat dat 'leuk is'.quote:
quote:
Ah, zoonlief komt ook even langsquote:
Omdat de TOban opnieuw is ingevoerd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
Waarom zie ik nu allemaal TO bans langskomen en kreeg ik vroeger direct een volledige ban?
Destijds stond ook in de FAQ dat je een TOban kreeg bij veel topics. Zelfs toen ik destijds vroeg om een TOban kreeg ik een nee te horen.quote:
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef NJ het volgende:
En aan je notes te zien baggerde jij altijd en overal en een stuk meer dan de personen die in de afgelopen tijd een TO-ban hebben gekregen.
Hij is nooit weggeweest maar we hebben hem weer afgestoft.quote:
Goede notes!quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is nooit weggeweest maar we hebben hem weer afgestoft.
Het viel me inderdaad op dat er heel veel "Insomaniac" langs kwam.quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.
Wat een zeikwijf!quote:Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Het viel me inderdaad op dat er heel veel "Insomaniac" langs kwam.
Zeg dat danquote:
' je schreef'quote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef NJ het volgende:
Dat zei ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |