Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaanquote:
Ik neem altijd afscheidquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef Waxxer het volgende:
Popi!
[..]
Nou, dan kun je er niet snel vandoor gaaneerst weer die sokken aantrekken, zoooo'n gedoe...
Je bent net mn broertjequote:
*nachtkusje*quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Stroekie het volgende:
jongens wat wordt dat morgen veel teruglezen zeg......
maar ik ga nu pitten
Sweet Dreams allemaal![]()
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar Wiz na
Maar dan gaan we dus ruzie maken en vechten?
Nounounounouquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee maar die praat ook als een kopieer-allochtoon.
Met als hoogtepunt :
Hij heeft "Turk" en "Ga je anus likken" als nieuwe scheldwoorden geadopteerd![]()
Vechten?Stoeien? Ik zie nix van dat nog heur?quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
Probeer jij t maar eens!quote:
iz tijdverdrijfquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er weer veel te veel, onnodig veel gepost
ik ben alleen al een uur bezig alles na te lezen....
GRAAG!quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mag ik es proberen?
De lounge! Dan hebben we met de meterkast erbij vier deuren om te kiezenquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:10 schreef petre86 het volgende:
truste Stroekie
@ Waxx en CDP.. vechten .. stoeien.. woor je het weet ben je in de lounge-area aanbeland
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staatquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 01:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*pakt gekookt en geolied touw, 2 tangen en verhit een stuk ijzer tot bijna vloeibare staat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |