+2quote:Op zondag 4 december 2005 20:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dertigduizendnegenhonderdstukofveertig
Iemand post een getalletje en meteen doen ze het allemaal.quote:Op zondag 4 december 2005 20:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Gaat allemaal eens in GC spelen.
die woordgrap deed een glimlach op mijn gezicht verschijnenquote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Iemand post een getalletje en meteen doen ze het allemaal.
Wat een dolle honden hier.
Dat neem je terug!quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 21:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep. De eerste post van 'm die ik las was een teleurstelling dat ie gezakt was op de posterlijst.quote:Op zondag 4 december 2005 21:23 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]*grin*
Stuart is trouwens ook terug
Link?quote:Op zondag 4 december 2005 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Yep. De eerste post van 'm die ik las was een teleurstelling dat ie gezakt was op de posterlijst.
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #86bquote:Op zondag 4 december 2005 21:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Link?
Kijken of hier ook weer een verkapt bash-topic over plaats kan vinden.
quote:
quote:
quote:
quote:
Die d_h moedigt hem dus aan, om weer die 16000 oid. extra in te gaan halen, omdat dat 'leuk is'.quote:
quote:
Ah, zoonlief komt ook even langsquote:
Omdat de TOban opnieuw is ingevoerd.quote:Op zondag 4 december 2005 22:37 schreef woutabest het volgende:
Waarom zie ik nu allemaal TO bans langskomen en kreeg ik vroeger direct een volledige ban?
Destijds stond ook in de FAQ dat je een TOban kreeg bij veel topics. Zelfs toen ik destijds vroeg om een TOban kreeg ik een nee te horen.quote:
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.quote:Op zondag 4 december 2005 22:43 schreef NJ het volgende:
En aan je notes te zien baggerde jij altijd en overal en een stuk meer dan de personen die in de afgelopen tijd een TO-ban hebben gekregen.
Hij is nooit weggeweest maar we hebben hem weer afgestoft.quote:
Goede notes!quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 4 december 2005 22:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is nooit weggeweest maar we hebben hem weer afgestoft.
Het viel me inderdaad op dat er heel veel "Insomaniac" langs kwam.quote:Op zondag 4 december 2005 22:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb me kapot getypt in die notes van hem.
Wat een zeikwijf!quote:Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Het viel me inderdaad op dat er heel veel "Insomaniac" langs kwam.
Zeg dat danquote:
' je schreef'quote:Op zondag 4 december 2005 23:12 schreef NJ het volgende:
Dat zei ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |