Nog maar 356786546873847 delen te gaan.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef Dagonet het volgende:
[inso] keeps on rocking
Aangepast.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef iamredleader het volgende:
Foutje in OP!
Vorige was:
[FB] Inso rocks!
Haha!
Wie wat waar waarom?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:28 schreef killswitch het volgende:
wat ist NJ voelde je je gepasseerd?
vooral de FA's geloof ikquote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef cerror het volgende:
Vervelen de mods zich?
Als het dezelfde inhoud heeft, sluit ik 'm ook.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik wil ook wel een topic met jou naam maken in plaats van dago?
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Gezaghebbenden, hoor mij aan. Alstublieft, gun ons waardeloze AAA-gangers toch een plek om zich thuis te voelen.
Het zijn gewoon allemaal incompetente, inconsequente, incontinente lijers. Het lijken wel crewleden.quote:
AAA?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:30 schreef Dead-Doll het volgende:
Gezaghebbenden, hoor mij aan. Alstublieft, gun ons waardeloze AAA-gangers toch een plek om zich thuis te voelen.
Ja, meui. Ik hou van rellen.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Yvonne zit zich kapot te lachen..
Huilend van de lach of de uien die ze snijdt...
Kom op zeg..
of we maken ons eigen forum en gaan daar continu zeuren over hoe slecht en evil fok wel niet is, al boeit ons dat natuurlijk niet, maar toch...quote:Op woensdag 23 november 2005 18:31 schreef cerror het volgende:
Een 14.gif reeks ofzo.
Woestforum.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
of we maken ons eigen forum en gaan daar continu zeuren over hoe slecht en evil fok wel niet is, al boeit ons dat natuurlijk niet, maar toch...
Hey, daar heb ik al een account.quote:
ja ik ken er meer vanquote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik al een account.
Handig.
Niet postkrikken in het FBtopic.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet postkrikken in het FBtopic.
Dat kan je achter de schermen doen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat met meerdere bef topics
ik hou het niet meer bij![]()
Tjee, vergeten preventief te bestellen?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik was door mijn voorraadje creatieve TVP's.
Ik zou bijna zeggen.. hey.. stop eens met die traditionele rolverdeling..quote:
Ik weet niet meer waar, maar een tijdje terug was er een topic over "hoe verkap jij je TVP's" of zo. Weet het alleen niet meer te vinden ik ben lui....quote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tjee, vergeten preventief te bestellen?
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:eerst word je verwezen naar Die gozer op die Fok weblog banner heh en een minuut later gaat die dicht
Ja, dat was dan wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.
Whehe.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.
Doe het zelf, luie lamzak.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Stofje het volgende:
De eerste pagina van [FB] is toch bedoeld om je avatar in de OP te krijgen?
Bij deze.![]()
Nope, het is bij deze.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
En het is 'bij dezen'..
Mierenneuken mag toch ook nog op de 1e pagina?![]()
Dat dacht ik ook. Maar in het kader van collegialiteit behoort een ander het te doen. Het is alweer duidelijk.quote:
Jij bent nieuw hier, dus jij krijgt de kutklusjes. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar in het kader van collegialiteit behoort een ander het te doen. Het is alweer duidelijk.![]()
Mag ik je zoenen?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier, dus jij krijgt de kutklusjes. Zo werkt het nou eenmaal.
Als het taalkundig is, is dit een verdomd veilige gok.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader kijkt in het groene boekje, en ziet dat Bupatih gelijk heeft.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil iemand de TT even veranderen in [FB][MOD][SC]?
Wil je nog wat leren?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader kijkt in het Groene Boekje, en ziet dat Bupatih gelijk heeft.
Mea culpa, en weer wat geleerd.
En die stelling is al meteen fout.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nog wat leren?
[afbeelding] Bupatih heeft altijd gelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nog wat leren?
[afbeelding] Bupatih heeft altijd gelijk.
Op dit forum is het officieel sinds 13-7-2005.quote:
Hm. Ik had verwacht dat je je geboortedatum zou posten.... Maar je wedergeboortedatum is ook wel OKquote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Op dit forum is het officieel sinds 13-7-2005.
Dat was optie twee.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm. Ik had verwacht dat je je geboortedatum zou posten.... Maar je wedergeboortedatum is ook wel OK
Wat mot je?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeeeey!
Ik ben even bezig met een sociaal leven, ik kom terug en ik zie opeens een overdaad aan slotjes in onz.quote:
Dat is jouw fout.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met een sociaal leven
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef knowall het volgende:
Hallo. Is het door de OvjL-sectie van het crewbestand gevoerde beleid een beetje soepel tegenwoordig?
Geen plaatjes posten.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:51 schreef EL_REY het volgende:
het schijnt dat imageshack fok heeft geblokeerd, hebben jullie tips voor me om dit te kunnen omzeilen..
http://upload.server8.org/quote:Op woensdag 23 november 2005 23:51 schreef EL_REY het volgende:
het schijnt dat imageshack fok heeft geblokeerd, hebben jullie tips voor me om dit te kunnen omzeilen..
Mooi, want dat soepele beleid dat hier voorheen werd gevoerd, daar werd ik echt niet goed van.quote:
Jup, nu kunnnen de baggeraars weer andere topics naar de kloten helpenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:21 schreef Dead-Doll het volgende:
R.I.P BeF...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |