ja ik ken er meer vanquote:Op woensdag 23 november 2005 18:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik al een account.
Handig.
Niet postkrikken in het FBtopic.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet postkrikken in het FBtopic.
Dat kan je achter de schermen doen.
quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat met meerdere bef topics
ik hou het niet meer bij![]()
Tjee, vergeten preventief te bestellen?quote:Op woensdag 23 november 2005 18:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry.
Maar ik was door mijn voorraadje creatieve TVP's.
Ik zou bijna zeggen.. hey.. stop eens met die traditionele rolverdeling..quote:
Ik weet niet meer waar, maar een tijdje terug was er een topic over "hoe verkap jij je TVP's" of zo. Weet het alleen niet meer te vinden ik ben lui....quote:Op woensdag 23 november 2005 18:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tjee, vergeten preventief te bestellen?
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:eerst word je verwezen naar Die gozer op die Fok weblog banner heh en een minuut later gaat die dicht
Ja, dat was dan wel weer leuk geweestquote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.
Whehe.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was nog leuker geweest als hij 'm had gesloten met een verwijzing naar dat andere topic.
Doe het zelf, luie lamzak.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:04 schreef Stofje het volgende:
De eerste pagina van [FB] is toch bedoeld om je avatar in de OP te krijgen?
Bij deze.![]()
Nope, het is bij deze.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
En het is 'bij dezen'..
Mierenneuken mag toch ook nog op de 1e pagina?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |