Dat dacht ik ook. Maar in het kader van collegialiteit behoort een ander het te doen. Het is alweer duidelijk.quote:
Jij bent nieuw hier, dus jij krijgt de kutklusjes. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:42 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar in het kader van collegialiteit behoort een ander het te doen. Het is alweer duidelijk.![]()
Mag ik je zoenen?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier, dus jij krijgt de kutklusjes. Zo werkt het nou eenmaal.
Als het taalkundig is, is dit een verdomd veilige gok.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader kijkt in het groene boekje, en ziet dat Bupatih gelijk heeft.
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil iemand de TT even veranderen in [FB][MOD][SC]?
Wil je nog wat leren?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:47 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader kijkt in het Groene Boekje, en ziet dat Bupatih gelijk heeft.
Mea culpa, en weer wat geleerd.
Bupatih heeft altijd gelijk.
En die stelling is al meteen fout.quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nog wat leren?
[afbeelding] Bupatih heeft altijd gelijk.
quote:Op woensdag 23 november 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wil je nog wat leren?
[afbeelding] Bupatih heeft altijd gelijk.
Op dit forum is het officieel sinds 13-7-2005.quote:
Hm. Ik had verwacht dat je je geboortedatum zou posten.... Maar je wedergeboortedatum is ook wel OKquote:Op woensdag 23 november 2005 20:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Op dit forum is het officieel sinds 13-7-2005.
Dat was optie twee.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm. Ik had verwacht dat je je geboortedatum zou posten.... Maar je wedergeboortedatum is ook wel OK
Wat mot je?quote:Op woensdag 23 november 2005 23:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heeeeey!
Ik ben even bezig met een sociaal leven, ik kom terug en ik zie opeens een overdaad aan slotjes in onz.quote:
Dat is jouw fout.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ben even bezig met een sociaal leven
Nee.quote:Op woensdag 23 november 2005 23:49 schreef knowall het volgende:
Hallo. Is het door de OvjL-sectie van het crewbestand gevoerde beleid een beetje soepel tegenwoordig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |