Geweldig! Femke schoot zowaar uit haar slof. Ik twijfel of het de moeite waard is om te solliciteren bij GLquote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.femkehalsema.n(...)n_vrijzinnig_sociaal
Neej... en ik ga dit ook niet uitleggen.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Je wou zeggen dat je er geen erotische bedoeling mee had??
Was gewoon in Den Haag. Nee, ze is lelijker dan op tv.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was ze knapper dan op tv?
Wat deed je sws op de grachtengordel, op zoek naar de wallen?![]()
Mjah, ik interpreteerde die regel niet als zijnde contextafhankelijk. Wel pietluttig als dat zo is.. dat wel.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neej... en ik ga dit ook niet uitleggen.
Ik vind die gast een lul... en ik heb gezocht naar een informatief (sexwoordenboek.nl) plaatje zonder erotische bedoelingen.
Als je dergelijk soort plaatjes zoekt zul je ze op mijn PC niet vinden. Probeer het eens bij SCH, volgens mij heeft die petabytes vol.
Ja Internet is gevaarlijk blijkbaar dacht ze dat iedereen lief zou zijnquote:Op woensdag 23 november 2005 21:04 schreef Tafkahs het volgende:
Geweldig! Femke schoot zowaar uit haar slof. Ik twijfel of het de moeite waard is om te solliciteren bij GL![]()
20 uur is wel uit te houden daar en wie weet kun je er nog wat bereiken ook.![]()
Belachelijk die beeldmanipulatie van tegenwoordigquote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef pberends het volgende:
Was gewoon in Den Haag. Nee, ze is lelijker dan op tv.
Ik op Utrecht CS, ik keek 'm boos aan. Dat was net nadat het ton-zakkenvullen-1-dag-in-de-week-commissie-werk in de media bekend werd.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Belachelijk die beeldmanipulatie van tegenwoordig
Ik heb Paul Rosenmöller weleens gezien op Rotterdam CS.
Maakt niet uit.... we zoeken wel een ander onderwerp wat we weer belachelijk kunnen maken.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mjah, ik interpreteerde die regel niet als zijnde contextafhankelijk. Wel pietluttig als dat zo is.. dat wel.
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:11 schreef pberends het volgende:
Ik op Utrecht CS, ik keek 'm boos aan. Dat was net nadat het ton-zakkenvullen-1-dag-in-de-week-commissie-werk in de media bekend werd.
Zoals ik al zei: "Wiegel is een drol."quote:Op woensdag 23 november 2005 18:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, mild vind ik het. Hij spreekt haar eerder vermanend toe, alsof hij met een kind te maken heeft dat hij de regels van het spel nog uit moet leggen.
quote:Nee cencuur betekent gewoon: Alles wat ons niet aanstaat wordt verwijderd.
Dus slechts berichten die Femke of GL ophemelen.
Dus allemaal ophoepelen, jullie haten Femke en GL.
Jullie houden van Rita, google haar weblog, ga haar daar bestoken met liefdesverklaringen.
En laat dit web-log weer aan ons naieve anti-rechtse, islam-liefhebbende, linkse, gewelddadige cultuurbarbaren die het vrije woord de kop indrukt.
Nog even, en we kunnen de titel van dit weblog veranderen in Fok of GeenStijl.
Er komen volgens mij toch geen GL'ers hier meer.
Wiegelquote:Op woensdag 23 november 2005 18:27 schreef kLowJow het volgende:
Oh, jullie hadden het al over Wiegel gehad.
quote:Er wordt hier zo onderhand meer onzin gepost als op fok. Tijd voor een registratie systeem met Groenlinks lidmaatschap scanner?
Hebben wij zo'n slechte naam?quote:Hey gaan jullie is allemaal terug naar fok!
OMGquote:Op woensdag 23 november 2005 21:10 schreef pberends het volgende:
Thomas Berge neukt zich helemaal suf...
Waar heb je dit vandaan?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Hebben wij zo'n slechte naam?.
.
Ja helaas wel. In veel gevallen ook niet onterecht overigens.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:15 schreef kLowJow het volgende:
[..]
[..]
Hebben wij zo'n slechte naam?.
.
Die heeft z'n usernaam inderdaad van hem afgeleid.quote:Op woensdag 23 november 2005 21:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Thomas Berge als in dé Thomas Berge?
Dus toch geen celeb op Fok!quote:Op woensdag 23 november 2005 21:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heeft z'n usernaam inderdaad van hem afgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |