op de sites van Maud en Treble... ik ben bang dat het lied van Maud niet sterk genoeg is Europees... Treble kan wel eens gaan werken met Amambandaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Waar heb je de liedjes beluisterd?
Hmm maar op basis waarvan is deze poll gehouden? Misschien hebben de mensen nog helemaal geen idee van de liedjes en stemmen ze op Maud omdat het Maud is.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Meiske78 het volgende:
Gisteren zaten ze bij Life & Cooking en toen zei Carlo dat er een poll was gehouden (nog niet op basis van de liedjes, maar op basis van de 3 artiesten/groepen) en dat Maud een enorme voorsprong had (meer dan 70% van alle stemmen geloof ik).
Haha, ik heb geen idee, zo noemden ze het. Het idee is inderdaad hetzelfde als dat van een gewone finale natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:48 schreef Slarioux het volgende:
Een superfinale? Wat is er mis met een gewone finale?
Precies, dat bedoelde ik met dat het nog niet was op basis van de liedjes. Maar het geeft wel aan dat Maud een grote kans maakt. Er zullen ook bij de finale mensen zijn die stemmen op basis van de artiest en het nummer niet echt meewegen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef p-etr-a het volgende:
Hmm maar op basis waarvan is deze poll gehouden? Misschien hebben de mensen nog helemaal geen idee van de liedjes en stemmen ze op Maud omdat het Maud is.
Oh sorry daar had ik overheen gelezen. Maar inderdaad, het zegt wel wat als je als artiest goed in de markt ligt bij zoiets. Toch wel jammer, want in het buitenland kennen ze geen van deze artiesten en zullen ze op performance en het liedje af gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik met dat het nog niet was op basis van de liedjes. Maar het geeft wel aan dat Maud een grote kans maakt. Er zullen ook bij de finale mensen zijn die stemmen op basis van de artiest en het nummer niet echt meewegen.
Maar we zullen zien.
Maud's nummers zijn maar zozo... alleen I'm Alive heeft wel wat leuks maar daar zijn er al dertien in een dozijn van denk ik in Athenequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Remzz het volgende:
Treble, vind die muziek echt helemaal niets. Doe dan Maud maar.
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga definitief voor Amambanda van Treble... erg lekker nummer...
Een keertje had België wel succes met een imaginaire taal, maar Treble mag wat mij betreft thuisblijven. Als we de Bremer straatmuzikanten zouden sturen, zouden we hogere ogen gooien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
Treble, is dat niet die groep meiden die zingt in een of andere babytaal? Wellicht is dat wel debiel genoeg om hoge ogen te gooien dit jaar.
Hij is nu al weer hilarisch jaquote:
Kom op zeg, wie wil nou in de jury van het Nationaal Songfestival?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
Wat doen die RTL-Muts en Floortje Dessing in een muziekjury
Dit is ontzettend irritantquote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Dit is zo aanstekelijk, dit kan echt opvallen in Athene
Behave is ook wel leuk hoor... met name Heaven Knowsquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dit is ontzettend irritantMaar ik denk dat Maud en dat jongensgroepje nog slechter zijn, dus zal het wel Treble worden
Van mij mag ze hoorquote:
Dit nummer heet Lama Gaia, ze hadden het beter Lama ga maar, kunnen noemen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef tong80 het volgende:
Dan was het eerste nummer nog het minst slecht.
Die stem van de zanger houdt niet over iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja die gaan wel winnen zo te horen, mijn god![]()
Bij het songfestival schijnt het om de show te gaan, niet om de kwaliteit.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Stuur Behave nou maar, dat klinkt nog enigzins het beste van de drie.
het is niet vals maar gewoon geen prettige stem om naar te luisterenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
WAT VALS! Nummer staat ook bol van de cliches.
In de context van heel behave dusquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef ChrisJX het volgende:
Heeft iemand het woord 'tenenkrommend' al genoemd in de context van dit liedje?
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:27 schreef pekel mijn tekst alvast:
Kut, ik begin er in mee te gaan. Snel zappen.
Heel Behave is poepquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Heaven Knows is het beste van deze drie
drie groepen/artietsen zingen ieder 3 nummers in een klein concertje. 2 eigen nummers en een nummer geschreven door een ander. De jury kiest van elke kandidaat hun favoriet.De kijkers kunnen dan telefoten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Is nu iedereen al geweestKan iemand me de opzet ff uitleggen
Treble heeft drie liedjes gezongen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Is nu iedereen al geweestKan iemand me de opzet ff uitleggen
Hahaha!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef HuubTuub het volgende:
Het klinkt als The Nanny, maar dan nog erger.
Maar alle drie de nummers van 1 groep komen dus achter elkaar? We zijn nu klaar?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
drie groepen/artietsen zingen ieder 3 nummers in een klein concertje. 2 eigen nummers en een nummer geschreven door een ander. De jury kiest van elke kandidaat hun favoriet.De kijkers kunnen dan telefoten.
Gedeeltelijk eens, Het liedje is wel goed maar die stem is gewoon kut om naar te luisteren...helaasquote:
Vooruit, het liedje is aardig. Maar de stem van die gast is idd niet lekker.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Gedeeltelijk eens, Het liedje is wel goed maar die stem is gewoon kut om naar te luisteren...helaas
Ja en zo te horen gaat het nog moeilijk worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef iDex het volgende:
vanavond word er dus bekend wie er gaat winnen?
Paul de Leeuw kan alles presenterenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef Nolius het volgende:
Ik vind dat Behave nog best goed klinken! Rockt best goed. Treble mag me gestolen worden.
En Paul de Leeuw komt af en toe best grappig uit de hoek.
Valt me al met al nog niet eens zo tegen
maud maakt dus nog kans?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Ja en zo te horen gaat het nog moeilijk worden.
Je bent een toffe kerel. maar ik heb nou eenmaal mijn geld op maud gezetquote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zou Maud nou naar songfestival moeten , er is echt niets bijzonders aan
Dit soort artiesten zie je alleen maar op het songfestival..
Je moet juist opvallen , dus met Treble naar songefestival gaan
Ik ben al blij dat iemand me tof vind op fokquote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef iDex het volgende:
[..]
Je bent een toffe kerel. maar ik heb nou eenmaal mijn geld op maud gezet.
klopt!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:43 schreef ChrisJX het volgende:
Dit Live without your Love doet me erg aan Winx denken, die tekenfilmserie over een paar elfen
Britney Spears doet wellicht een belletje rinkelen en en het einde leek gestolen van Madonna - Like a prayer.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:43 schreef Heerlijkheid het volgende:
"I don't want to live without with your love"
is er een groter cliche denkbaar??
Er ging net wel wat mis met dr zang volgens mij was dr oortjes stuk jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is d'r oortje stuk... ze zit er ook steeds aan...
met de souffleur voor de tekst? die had Harm moeten hebben...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
quote:Mede-jurylid Jan Keizer betitelde de drie Treble-nummers als "behoorlijk ritmisch. En de taal spreekt me wel aan."
in haar voorfilmpje was dat ook al...wat een onprofessionaliteit allemaal zeg. Maud kan echt schijt krijgen zeg, wat slechtquote:Op zondag 12 maart 2006 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Nee, dom.Ze dachten dat het positief was bedoeld.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:51 schreef pekel het volgende:
Applaus op negatief en realistisch commentaar.Is dan zelfs het songfestivalpubliek verstandig geworden?
Alles beter dan Maud jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:52 schreef amaranta het volgende:
1e nummer treble = kut
2e nummer treble = kut
3e nummber treble = ook kut maar het leukst van alle 3
Dat deden we vorig jaar, het jaar ervoor, het jaar daarvoor, het jaar dáárvoor ook nietquote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we niet gewoon thuis blijven dit jaar?![]()
Dus dan maar dit jaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat deden we vorig jaar, het jaar ervoor, het jaar daarvoor, het jaar dáárvoor ook niet
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom reageren hier alleen maar mannen in dit topic?
Ik ben niet de enige die het hoortquote:Op zondag 12 maart 2006 21:55 schreef amaranta het volgende:
maud 2= stom winx lied ja
tis dat jij het zeiquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het hoort
Hoorde de hele tijd al een gelijkenis, maar pas op het eind viel het kwartje.
Heb altijd al geweten dat jij een vrouw was!quote:
Nou ja, dan hoor jij het toch ookquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef amaranta het volgende:
tis dat jij het zei
toen hoorde ik het ook
ChrisJX is hier tochquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb altijd al geweten dat jij een vrouw was!![]()
![]()
Moe'k je stompenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb altijd al geweten dat jij een vrouw was!![]()
![]()
om dezelfde reden waarom ik ook opgewonden raak denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Norrage het volgende:
Waarom word ik opgewonden van Djem?
Hoezo, ben jij een man dan?quote:
Had ze maar moeten blijven hockeyen, was ze nog beroemd geworden ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel sneu voor Maud eigenlijk...
Hij heeft er echt z'n bek vol van inderdaad. Hij is vast homo...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef pekel het volgende:
Die Corneel/Cornaal/Corhomo moet zn bek houden over het voetbal.
Alvast bedankt.
ja maar die stem is kutquote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef Nolius het volgende:
Behave! Lekkere rock.
Omdat ze zo 'uitdagend' zit op te treden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
om dezelfde reden waarom ik ook opgewonden raak denk ik
dat vind ik nou ook. doe dan gewoon totaal andere dingen als je dat graag wilt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja maar die stem is kut
snap eigenlijk niet goed waarom ze Maud hebben gevraagd als iedereen het heeft over een standaard zangeres met standaard liedjes... dat wist je toch van tevoren... nu wordt ze wel een beetje beschadigd vind ik
vergeet de yeah yeah en tra la la nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef amaranta het volgende:
Zo won ooit een lalala lied en volgens mij ook een nanana lied...
Idd, je kunt wel een Ruslana-kloon sturen, maar dat is nu alweer passé. Ik heb zo'n vermoeden dat dit jaar een ballad gaat winnen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef N.icka het volgende:
Of we kiezen Treble en lopen hopeloos achter de feiten aan. Of we kiezen een jongensbandje met een slechte zanger , of een stijve valszingende Maud
Moeilijke keus
En ding-a-dongquote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef ranja het volgende:
[..]
vergeet de yeah yeah en tra la la niet
Natuurlijk.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:01 schreef ranja het volgende:
[..]
vergeet de yeah yeah en tra la la niet
Jan Smit heeft anders op die datum nog een gaatje vrij staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we niet gewoon Rob de Nijs sturen?
Guus Meeuwisquote:Op zondag 12 maart 2006 22:03 schreef N.icka het volgende:
Kunnen we niet gewoon Rob de Nijs sturen?
He Milaalaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
Is het ook mogelijk een instrumentaal nummer in te sturen? Nee zekerjammer
![]()
Gegarandeerd succesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef amaranta het volgende:
Guus Meeuwis
Het dondert het het bliksemt en het regent meters bier dat wordt dus pompen of verzuipen das de enige manier om de juiste koers te varen met de wind in onze rug geniet met volle teugen zo;n moment komt nooit meer terug
trrlalalalalala llaalaala
Djemquote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef Norrage het volgende:
Treble moet gewoon winnen, en niet alleen vanwege de muziek
waarom nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:04 schreef MiLalaa het volgende:
Is het ook mogelijk een instrumentaal nummer in te sturen? Nee zekerjammer
![]()
Ja maar, die zanger zingt niet goed. Voor de rest best aardigquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He Milaala
die zanger moet vervangen worden, dan wordt het nog wel iets
daar is nu ook een duitse versie vanquote:Op zondag 12 maart 2006 22:06 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes
Heb twee weken geleden in een Oostenrijkse kroeg nog samen met Duitsers de polonaise gelopen op Kedeng Kedeng, dus die 12 punten zijn alvast binnen
ja en... Tatu won ook niet een paar jaar geleden, dus dat zegt helemaal niets... Belgie gaat met Kate Ryan van Desanchantee... dat was ook een grote hit wereldwijdquote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef amaranta het volgende:
mag jullie er overigens op wijzen dat Spanje dit jaar gaat winnen...
Ze sturen namelijk de meiden van the Ketchup song...
Hij heeft er zelf nogal lol in zo te zienquote:Op zondag 12 maart 2006 22:06 schreef N.icka het volgende:
Stuur dit dan maar wel even die knullen restylen en een andere zanger, mijn god wat is die slecht zeg
ze hadden belle perez moeten sturenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja en... Tatu won ook niet een paar jaar geleden, dus dat zegt helemaal niets... Belgie gaat met Kate Ryan van Desanchantee... dat was ook een grote hit wereldwijd
het songfestival krijg ik altijd zo'n chauvinistisch gevoel vanquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
blij je weer eens te zien. Nooit gedacht dat dat hier zou zijn..
![]()
![]()
dan moeten we niet meer als 4 punten krijgen want anders kunnen ze het niet meer bijhouden zelfquote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef N.icka het volgende:
Stuur de jostiband , zijn we ook eens trendsetters
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het songfestival krijg ik altijd zo'n chauvinistisch gevoel van![]()
Het nummer blijft vreselijk oudbollig of je nu een keelontsteking hebt of nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wel lullig als je op het moment supreme een keelontsteking hebt zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |