Dit nummer heet Lama Gaia, ze hadden het beter Lama ga maar, kunnen noemen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:17 schreef tong80 het volgende:
Dan was het eerste nummer nog het minst slecht.
Die stem van de zanger houdt niet over iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja die gaan wel winnen zo te horen, mijn god![]()
Bij het songfestival schijnt het om de show te gaan, niet om de kwaliteit.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Stuur Behave nou maar, dat klinkt nog enigzins het beste van de drie.
het is niet vals maar gewoon geen prettige stem om naar te luisterenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef Heerlijkheid het volgende:
WAT VALS! Nummer staat ook bol van de cliches.
In de context van heel behave dusquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef ChrisJX het volgende:
Heeft iemand het woord 'tenenkrommend' al genoemd in de context van dit liedje?
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:27 schreef pekel mijn tekst alvast:
Kut, ik begin er in mee te gaan. Snel zappen.
Heel Behave is poepquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Heaven Knows is het beste van deze drie
drie groepen/artietsen zingen ieder 3 nummers in een klein concertje. 2 eigen nummers en een nummer geschreven door een ander. De jury kiest van elke kandidaat hun favoriet.De kijkers kunnen dan telefoten.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Is nu iedereen al geweestKan iemand me de opzet ff uitleggen
Treble heeft drie liedjes gezongen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef ChrisJX het volgende:
Is nu iedereen al geweestKan iemand me de opzet ff uitleggen
Hahaha!quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef HuubTuub het volgende:
Het klinkt als The Nanny, maar dan nog erger.
Maar alle drie de nummers van 1 groep komen dus achter elkaar? We zijn nu klaar?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:32 schreef tong80 het volgende:
drie groepen/artietsen zingen ieder 3 nummers in een klein concertje. 2 eigen nummers en een nummer geschreven door een ander. De jury kiest van elke kandidaat hun favoriet.De kijkers kunnen dan telefoten.
Gedeeltelijk eens, Het liedje is wel goed maar die stem is gewoon kut om naar te luisteren...helaasquote:
Vooruit, het liedje is aardig. Maar de stem van die gast is idd niet lekker.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Gedeeltelijk eens, Het liedje is wel goed maar die stem is gewoon kut om naar te luisteren...helaas
Ja en zo te horen gaat het nog moeilijk worden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef iDex het volgende:
vanavond word er dus bekend wie er gaat winnen?
Paul de Leeuw kan alles presenterenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef Nolius het volgende:
Ik vind dat Behave nog best goed klinken! Rockt best goed. Treble mag me gestolen worden.
En Paul de Leeuw komt af en toe best grappig uit de hoek.
Valt me al met al nog niet eens zo tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |