op de sites van Maud en Treble... ik ben bang dat het lied van Maud niet sterk genoeg is Europees... Treble kan wel eens gaan werken met Amambandaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Waar heb je de liedjes beluisterd?
Hmm maar op basis waarvan is deze poll gehouden? Misschien hebben de mensen nog helemaal geen idee van de liedjes en stemmen ze op Maud omdat het Maud is.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:45 schreef Meiske78 het volgende:
Gisteren zaten ze bij Life & Cooking en toen zei Carlo dat er een poll was gehouden (nog niet op basis van de liedjes, maar op basis van de 3 artiesten/groepen) en dat Maud een enorme voorsprong had (meer dan 70% van alle stemmen geloof ik).
Haha, ik heb geen idee, zo noemden ze het. Het idee is inderdaad hetzelfde als dat van een gewone finale natuurlijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:48 schreef Slarioux het volgende:
Een superfinale? Wat is er mis met een gewone finale?
Precies, dat bedoelde ik met dat het nog niet was op basis van de liedjes. Maar het geeft wel aan dat Maud een grote kans maakt. Er zullen ook bij de finale mensen zijn die stemmen op basis van de artiest en het nummer niet echt meewegen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef p-etr-a het volgende:
Hmm maar op basis waarvan is deze poll gehouden? Misschien hebben de mensen nog helemaal geen idee van de liedjes en stemmen ze op Maud omdat het Maud is.
Oh sorry daar had ik overheen gelezen. Maar inderdaad, het zegt wel wat als je als artiest goed in de markt ligt bij zoiets. Toch wel jammer, want in het buitenland kennen ze geen van deze artiesten en zullen ze op performance en het liedje af gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:58 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Precies, dat bedoelde ik met dat het nog niet was op basis van de liedjes. Maar het geeft wel aan dat Maud een grote kans maakt. Er zullen ook bij de finale mensen zijn die stemmen op basis van de artiest en het nummer niet echt meewegen.
Maar we zullen zien.
Maud's nummers zijn maar zozo... alleen I'm Alive heeft wel wat leuks maar daar zijn er al dertien in een dozijn van denk ik in Athenequote:Op woensdag 8 maart 2006 19:42 schreef Remzz het volgende:
Treble, vind die muziek echt helemaal niets. Doe dan Maud maar.
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga definitief voor Amambanda van Treble... erg lekker nummer...
Een keertje had België wel succes met een imaginaire taal, maar Treble mag wat mij betreft thuisblijven. Als we de Bremer straatmuzikanten zouden sturen, zouden we hogere ogen gooien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:35 schreef Trancelocator het volgende:
Treble, is dat niet die groep meiden die zingt in een of andere babytaal? Wellicht is dat wel debiel genoeg om hoge ogen te gooien dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |